Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:Met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze ook geen machtigingen aanvragen. Dus niets aan de hand.
karuna schreef:Ik heb vandaag voor het eerst iemand geblokkeerdecht joh ik werd er gek van en geirriteerd
. Het zal idd wel een negatieve recentie geven naast alle positive tot nu toe
Ik ga even een voorbeeld geven, het product is anders de opmerkingen vergelijkbaar nivo.
Voorbeeld als ik een tweedehand gebruikte premiere regendeken met rugmaat 195 cm in de kleur blauw met kruissingels en twee liesriemen te koop aan bied voor 15 euro.
Eerste vergelijkbare opmerking van vannacht.:"hij is te klein".De tweede opmerking "ik wil geen liesriemen en een rode" ik heb daar vanmorgen netjes op gereageert hoewel ik dat eigenlijk zonde van de energie vond. Maar ja ik blijf beleefd.
"Ja het is nu eenmaal een 195 cm ruglengte in de kleur rood en deze wordt nu eenmaal met liesriemen geleverd."
Ervan uitgaande dat het dan klaar zou zijn. Maar nee meteen daarop soort van deze reactie
"maar het is geen Bucas en ik wil ook het bijpassende halster en bandages"![]()
Toen maar even aardig meegedeeld dat ik ervan uit ga dat er geen interesse is en dat ik uit beleefdheid gereageert heb en dat niet meer ga doen. En daarna maar geblokkeerd.![]()
Wat denken mensen als ze dergelijke berichten sturen?Dat je op magische wijze iets vergroot, van kleur laat veranderen en er andere onderdelen bijtovert en dan een bij wijze van duur designersitem nagenoeg gratis gaat weggeven?
DoretteK schreef:Ik heb alweer voor de tweede keer in korte tijd iemand die niet betaalt. Bedrag overeen gekomen. Ze vragen om betaalverzoek en daarna radiostilte. Zo irritant
StalNollie schreef:Is niks vreemds aan hoor, boer hier in de buurt had dit ook, en zo lopen er meer
elinedeau95 schreef:Ik heb nu frustraties als koper. Verschillende mensen bericht gestuurd maar 0 reactie
Suzanne F. schreef:elinedeau95 schreef:Ik heb nu frustraties als koper. Verschillende mensen bericht gestuurd maar 0 reactie
Nou dit heb ik als verkoper. Dan vragen ze: Is het nog te koop? Kan ik het komen ophalen?
Dus ik zeg: Ja het is er nog, wanneer wilt u komen? En dan niks meer, doodse stilte. En dat al van # potentiële kopers… pffff.
Ik ga hem erop zetten voor Gratis op te halen. Eens kijken hoe snel ze dan reageren.