Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:54

Ik heb ook een tijdje getinderd. Veel kunnen lachen en inderdaad bij de meeste mannen gaat het binnen 1 dag over seks...
Ik heb 1,5 maand contact gehad via Tinder met een jongen die nooit een dubbele opmerking maakte, vroeg om pikante foto's of vervelend was... Enkel en alleen geïnteresseerd hoe mijn dag was..
Tot het saaie af }>
Op dubbele opmerkingen van mij reageerde die ook totaal niet...

Tot ik vakantie had en mij verveelde... Hem voor het blok gezet en gezegd of we gaan deze week afspreken of we kappen met beleefdheden uitwisselen...

Natuurlijk wilde hij afspreken, kreeg ik terug..

Afgesproken (zonder verwachtingen) en sinds dat moment (7 weken terug) zijn we elk weekend samen.
Bleek een ontzettend leuke jongen te zijn die ook totaal niet op zijn mondje was gevallen maar nog wel normen en waarden had...

Dus eigenlijk gewoon een man zoals ik hem wil hebben....

Door Tinder was ik gewoon helemaal vergeten dat er toch nog "normale" mannen zijn :-)

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 11:03

Bumble maar eens proberen dan! Kan je daar geen afstand instellen?

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 11:12

Waar heb je deze in godsnaam gevonden???? *\o/* nou hopelijk zit er een mooie toekomst in <3

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 13:50

Pffff gesprek 2 en weer zo een doelloos figuur. Vraag wat zijn hobbies zijn en hij zegt “sex”

Doeiiiiiiii :evaw:

Dit is mijn profiel nu :Y)


Afbeelding

Nog tips?

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:09

daffodil schreef:
Je zou bijna vertrouwen krijgen in de goeie afloop.....maar ik vind het vooralsnog niet echt wat. Ik heb wel her en der wat dates maar het gehalte man wat alleen een sexdate zoekt, lijkt wel enorm hoog. Meer dan anders.


Hier hetzelfde en wat een relatie zoekt zijn blijkbaar niet echt mijn type man, al heb ik het wel geprobeerd, gisteren nog, maar wordt er niet echt warm van.

Eerst maar eens op vakantie en daarna kijk ik wel weer verder.
Maar wel mooi om te horen dat velen het wel gelukt is.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:16

Urielle schreef:
Happn zal aan je regio liggen. Dat heb ik even geprobeerd tijdens een break, maar tjemig, echt, de lelijkste mannen van Nederland wonen hier! En met aan de ene kant een snelweg en aan de andere kant de zee werd je ook niet vrolijk van alle zeemannen en het passerende autoverkeer van Parijs naar Groningen :')



Omg, ik kom van origine uit Zeeland en als ik nu wel eens bij familie daar op bezoek ben doe ik altijd voor de grap even swipen, omdat dat echt de verschrikkelijkste mannen van Nederland zijn hands down :')

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:47

Rennie89 schreef:
Pffff gesprek 2 en weer zo een doelloos figuur. Vraag wat zijn hobbies zijn en hij zegt “sex”

Doeiiiiiiii :evaw:

Dit is mijn profiel nu :Y)


[ [url=m/6PXCf7.png]Afbeelding[/url] ]

Nog tips?

Ik vind het vooral heel erg gericht op wat je niet wilt.

Buig het om en zet er neer wat je wel wilt. Bijv. Ik ben opzoek naar iemand waar ik diepgaande gesprekken mee kan voeren over *insert favorite subject*.

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:54

Hmmm dat is ook een goeie!

Edit; zoiets?

Afbeelding

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:22

Ik zou niet slank eruit halen, dat klinkt alsof je niet tevreden met jezelf bent en postuur zien ze op de foto wel.

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:30

Silly1972 schreef:
Ik zou niet slank eruit halen, dat klinkt alsof je niet tevreden met jezelf bent en postuur zien ze op de foto wel.

Ja same. Ik zie een slanke dame.

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:34

Heb ik inmiddels verwijderd haha

Val wel onder obesitas volgens de normen :Y)

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:41

Rennie89 schreef:
Heb ik inmiddels verwijderd haha

Val wel onder obesitas volgens de normen :Y)

Bmi is geen gedegen methode om te bepalen of je overgewicht hebt of niet. Dat weet je?

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:48

Tjah het word er zo ingestampt tegenwoordig :+ vind mijzelf ook echt niet slank, ook niet moddervet maar er mag zeker wat van af.

Jester_

Berichten: 12295
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:47

Ik vind diepgaande gesprekken altijd zo zweverig ofzo klinken. Ik ben niet persee opzoek naar diepgaande gesprekken de eerste weken, maar gewoon goeie gesprekken met humor en interesse. Diepgaand klinkt meteen zo zwaar, maar dat is mijn mening.

Er mag best eens een dubbelzinnige opmerking of grapje gemaakt worden als het in de context past imo

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:13

Zo'n tekstje is toch heel persoonlijk. Zowel voor degene die het schrijft als voor degene die het leest. Dus schrijf gewoon wat bij jou past. Dan vind je ook de kerel die bij jou past.

Mijn tekstje is dit:
Citaat:
Zoals je kunt zien heb ik een stippeltjesjurk en lange benen.
Wat je niet kunt zien is mijn liefde voor stedentripjes, weekendjes weg en de bioscoop. Of dat ik gek ben op hutspot zonder uien. En op milka chocolade (maar dan niet door de hutspot).

Heb jij daar iets leuks aan toe te voegen?

Oja. Die kikker, dat was dus geen prins. Het witte paard heb ik al.

Daarbij verwijs ik dus naar een paar foto's

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33923
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:15

Ik zou ook eerder je biografie gebruiken om op een gevatte manier wat over jezelf te vertellen.

Ik zette er ook altijd een vraag in, zodat mensen daarop kunnen inhaken om het gesprek te beginnen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:17

Ik had altijd gewoon alleen emoticons :+

Mn vriend had wel echt een fantastische openingszin, hij had maar 1 foto dus had hem het voordeel van de twijfel gegeven, want normaal like ik dat niet lol!

Blij dat ik m toch een like gaf nu :P

capopjekop

Berichten: 30727
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:18

Ik heb geen profieltekst. Heb het idee dat de meeste mensen toch geen profielen lezen :')

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:23

Jester_ schreef:
Ik vind diepgaande gesprekken altijd zo zweverig ofzo klinken. Ik ben niet persee opzoek naar diepgaande gesprekken de eerste weken, maar gewoon goeie gesprekken met humor en interesse. Diepgaand klinkt meteen zo zwaar, maar dat is mijn mening.

Er mag best eens een dubbelzinnige opmerking of grapje gemaakt worden als het in de context past imo

Mja. Dat was even zo het eerste wat in me op kwam :') maar ik ben het wel met je eens dat het een beetje geitenwollensok over komt. Alsof je gelijk je hele levensverhaal in de eerste week moet delen :')

Een schunnige opmerking soms vind ik ook best grappig. Maar het moet niet zo zijn dat dat almaar gebeurt. Zeker in het begin niet.

Jester_

Berichten: 12295
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:27

Nee dat laatste ben ik het met je eeens hoor!


Ik vind gewoon leuke gezellige gesprekken fijn, die diepgang komt wel als je elkaar leert kennen haha.

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:34

Diepgaand bedoel ik gewoon goede gesprekken en niet van “hey wat heb je aan?” Dingen :Y)

Ik heb nu een gesprek met een gozer die meteen van stapel loopt en mijn binding angst begint op te spelen :7 ik moet dingen echt op z’n tijd doen, hij wil meteen al afspraken maken om een weekend te boeken ergens (geen hotel maar chalet ofzo) en dan kijken hoe het gaat (evt met aparte slaapkamers etc) en dat het ook vriendschappelijk kan zijn. Maar dat vind ik wel erg snel gaan _O-

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:59

Rennie89 schreef:
Diepgaand bedoel ik gewoon goede gesprekken en niet van “hey wat heb je aan?” Dingen :Y)

Ik heb nu een gesprek met een gozer die meteen van stapel loopt en mijn binding angst begint op te spelen :7 ik moet dingen echt op z’n tijd doen, hij wil meteen al afspraken maken om een weekend te boeken ergens (geen hotel maar chalet ofzo) en dan kijken hoe het gaat (evt met aparte slaapkamers etc) en dat het ook vriendschappelijk kan zijn. Maar dat vind ik wel erg snel gaan _O-

Niet aan beginnen hoor. It never goes well. Klinkt als lovebombing.

Rennie89
Berichten: 37321
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:32

Gewoon benauwend brrrr. Terwijl het wel echt een aardige man lijkt maar niet voor mij als ik hij zo fanatiek is :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:05

* stiekeme meelezer *. Ik heb werkelijk nog nooit een serieus gesprek gehad op tinder. Nu ben ik ook totaal niet actief en de types waar ik op val zijn voor 99% nooit serieus. Dus dat zal vooral daardoor komen. Dat hoeft voor nu ook niet.

Maar wat super leuk dat zo veel mensen hun relaties hier toch vandaan hebben en nu samenwonen etc. <3
Als ik er ooit aan toe ben toch iets om te onthouden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:06

Overigens krijg ik met regelmaat aan het begin van het gesprek te voren dat ik vast niet op zoek ben naar iets serieus. Dus het zal ook wel deels aan mijn eigen profiel/foto’s liggen terwijl ik volgens mij een heel normaal profiel heb. }:0