Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

E4D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:10

Ik heb net een snack gehaald bij een snackbar.
Bij het mee nemen van de bestelling kwam ik er al achter dat ik niet een gewone kroket maar een BROODJE kroket mee kreeg... Heb dit gezegd want ik was nog binnen maar jongen zei dat hij toch echt BROODJE kroket verstaan heeft.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de volgende x misschien beter op kan letten...
Vervolgens kom ik thuis, blijkt dat hij ook een patat PINDASAUS ipv mijn bestelde patat MAYO heeft mee gegeven...

De irritatie ligt nu HEEL ERG HOOG -:(-
Het is dat ik zo een afspraak heb en daardoor niet terug kon gegaan maar ik ben heeeel erg geneigd om ze op te bellen en nog even mijn beklaag te doen of een ergens een hele slechte recensie neer te zetten...
helaas is dit een van de hele weinige goede snackbars hier dus kan niet zo snel naar een andere volgende x...

Ben ik nu zo veeleisend of is dit gewoon dom??
Vervolgens

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-19 20:50

Vind het nogal wat om gelijk ergens een slechte recensie neer te knallen. Zou het gewoon persoonlijk met het bedrijf oppakken als het je dwars zit.

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:57

xPabloBokt schreef:
Vind het nogal wat om gelijk ergens een slechte recensie neer te knallen. Zou het gewoon persoonlijk met het bedrijf oppakken als het je dwars zit.

Waarschijnlijk neem ik gewoon even contact op met bedrijf inderdaad, eten was verder gelukkig wel goed.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:59

E4D schreef:
Bij het mee nemen van de bestelling kwam ik er al achter dat ik niet een gewone kroket maar een BROODJE kroket mee kreeg... Heb dit gezegd want ik was nog binnen maar jongen zei dat hij toch echt BROODJE kroket verstaan heeft.
Vervolgens kom ik thuis, blijkt dat hij ook een patat PINDASAUS ipv mijn bestelde patat MAYO heeft mee gegeven...

Het is dat ik zo een afspraak heb en daardoor niet terug kon gegaan maar ik ben heeeel erg geneigd om ze op te bellen en nog even mijn beklaag te doen of een ergens een hele slechte recensie neer te zetten...
helaas is dit een van de hele weinige goede snackbars hier dus kan niet zo snel naar een andere volgende x...

Vervolgens

Nee je bent niet veel eisend maar je kan wel even rustig doen. Misschien was de jongen nieuw en zenuwachtig, was er iets privé gebeurd waardoor de beste man wat afgeleid was of had hij net zoals jou een héle slechte dag. Kan gebeuren maar jeetje. Dan haal je het broodje er toch gewoon om weg of denk ik nou zo moeilijk? :+
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 09-12-19 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:01

xPabloBokt schreef:

Dit inderdaad, vind het zo'n onzin dat alles gelijk maar op internet moet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:12

Het enige wat ik denk is 'gratis broodje' *\o/*

Nee maar snap wel dat je baalt van een verkeerde saus. Als ik friet ga halen heb ik echt cravings naar iets en dan is de saus belangrijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:13

Ik zou ff bellen met de vraag of er toevallig nog iemand was met de verkeerde bestelling? Jij had friet mayo en kroket, en krijgt friet pinda en broodje kroket? Das toch echt wat anders..

Is het echt een luister fout, krijg je vast excuses en letten ze erop. Is het verwisseld, uhm, ws zelfde antwoord :Y)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:19

E4D schreef:

Vervolgens

Sorry, maar je reactie is wel heel erg overtrokken. Fouten maken is menselijk en misschien was het wel een nieuwe jongen.

Het broodje was een gratis extratje. Dat je van de saté i.p.v. mayo baalt snap ik volkomen, maar dan kun je het alsnog normaal proberen op te lossen in plaats van "Can I speak to the manager"-Karen gedrag te vertonen.

Als je zo aan mijn balie gestaan zou hebben met een rant en emotie zoals in je post, had je naar nieuwe frietjes (en een goedmakertje) kunnen fluiten iig :+

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:22

Ik vind ook dat je een beetje overdreven reageert..

Hier gaat het ook weleens fout, bestel ik een sate zonder satesaus. Soms doen ze er perongeluk satesaus op. Ja ik kan me er niet druk over maken. :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:24

Pff.. Meid, heb jij nog nooit van je leven een fout gemaakt? Snap echt wel wanneer je eindelijk frietjes eet, je daar zin in hebt en ook wil dat het goed is. Maar als je dit !rustig! zegt de volgende keer aan de balie, lossen ze het echt wel op. Niet op die manier hoe je nu doet. En waarom altijd alles weer via internet? Lekker volwassen. Ik werk in een broodjeszaak en met dit gedrag had je kunnen fluiten naar je goedmakertje.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:28

Ariannee schreef:
Ik vind ook dat je een beetje overdreven reageert..

Hier gaat het ook weleens fout, bestel ik een sate zonder satesaus. Soms doen ze er perongeluk satesaus op. Ja ik kan me er niet druk over maken. :')

Ik wel met een allergie..
ik zou ook niet blij zijn als ik thuis was en ik had pindasaus gekregen. Dan kan ik het gewoon niet eten. Wel had ik gewoon even rustig gebeld.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:39

Lijkt mij dat je gewoon de verkeerde bestelling hebt meegekregen... Broodje kroket of kroket is een "logische" fout. Patat pinda of mayo niet echt...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:13

Dat ik Weer een vertragingsmelding krijg van m’n laatste bestelling bij zooplus. De zoveelste bestelling waar het bij gebeurt pfft.

Helaas geen optie ergens anders te bestellen aangezien ik m’n kat niet op ander voer wil zetten, omdat ze het hier goed op doet.

Wordt de volgende keer maar toch nog vroeger bestellen dan -O-

EDIT:
En dat het horloge wat ik m’n man voor kerst kocht nu opeens €191 kost bij bol waar ik vorige maand €230 ervoor betaalde. Die ga ik dus fijn terug sturen en opnieuw bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:22

E4D schreef:

Vervolgens

Foutjes gebeuren.
Ik werk in een hotel en iemand bestelde een Grande cappuccino, ik gaf per ongeluk een tall. 5 minuten later kwam ze terug, ik heb mijn excuses aangeboden en een Grande cappuccino gemaakt. Opgelost. Als ze op internet had zitten klagen had ik er niks aan kunnen doen. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:42

T schiet niet op -O-
Plus een hoekje ontdekt waar dus bij de vorige eigenaren nonstop muizen langs geracet zijn.
Echt hoe the fiets hebben die mensen geleeft.
Zo ranzig....
Dit randje zat gewoon boven de keuken, daar waar eten bereid word. Bahbahbahbah
Word morgen direct wat aan gedaan. Voor vandaag vind ik het wel welletjesAfbeelding
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:18

Ieuw. :oo

Teveel gedaan pijn in mijn lijf en benauwd. :\

Pluspunt uitstel gekregen voor betaling inkomstenbelasting tot 24 januari 2020. :') En gratis pvc klik laminaat opgehaald van een paar jaar oud voor in het kleine kamertje. **\O/** **\O/** *\o/* *\o/* **\O/** **\O/**

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:26

Chiave schreef:
Grace schreef:
Er parkeerde vrijdag iemand zijn auto midden op 2 parkeerplaatsen. En daardoor stond ze ook nog eens voor de helft op de invalide parkeerplaats... Ik kan daar zoo niet tegen. Parkeer je auto gewoon normaal, er was genoeg ruimte. Zo jammer dat er dan geen parkeerwachters zijn voor een dikke boete.

Ik heb een blocnoteje en een pen in de auto en elke keer dat ik een Piet verdriet ontzettend aso geparkeerd zie staan, ram ik er een briefje op met “aso”. Zet geen zoden aan de dijk of zo, maar mijn frustratie is weer wat getemperd. Geniet er geloof ik hoofdzakelijk zelf van. :')

Haha, elke keer als ik dat zie denk ik ook, had ik maar pen en papier bij mij, geniaal :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:52

Oke dus ik heb niet de vriezer opgeruimd, maar wel alle voorraden geteld en me een weg gebaand tussen de zware dozen en karren. Voor een uur lang. -20 graden.

Mijn gewrichten gaan het meest pijn doen wanneer ik rust en ik zit nu net 15 minuten op de bank... Het gaat een langeee nacht worden

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:57

Lestrange01 schreef:
Oke dus ik heb niet de vriezer opgeruimd, maar wel alle voorraden geteld en me een weg gebaand tussen de zware dozen en karren. Voor een uur lang. -20 graden.

Mijn gewrichten gaan het meest pijn doen wanneer ik rust en ik zit nu net 15 minuten op de bank... Het gaat een langeee nacht worden

Ik snap oprecht niet waarom je niet beter voor jezelf opkomt. Je hebt hier alleen jezelf mee. Kom op.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 00:19

__Sannne schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik snap oprecht niet waarom je niet beter voor jezelf opkomt. Je hebt hier alleen jezelf mee. Kom op.

Hierna hoef ik een maand niet te werken! Ik kan tot rust komen. Maar ik wil niet dat ze denken dat ik lui ben... Want als ik weiger om die vriezer in te gaan dan denken ze dat ik geen zin heb omdat het toch mijn laatste avond was.

Bij mijn nieuwe bijbaan ga ik overigens wel vragen of ik kassa werk kan doen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 00:43

"Ik wil niet dat ze denken dat ik lui ben."

Ik snap je gevoel, maar who gives a damn what they think? Het is JOUW lijf, JOUW schouder, zij hebben 0,0 moeite gedaan om jou je gewaardeerd te laten voelen in de tijd dat je daar werkt. Wat geeft het als ze denken dat je lui bent? Laat ze maar denken, jij weet toch beter.

Wat anderen van je denken moet niet definiëren wie jij bent en wat je doet. Jij moet nog de rest van je leven met je schouder doen, zij niet. Ik weet maar al te goed hoe dit soort mensen je kunnen laten voelen, maar echt, probeer het eens om te draaien. Zij zijn er ook niet voor jou geweest. Voor wat hoort wat. Goed werkgeversschap, goed werknemersschap. Een arbeidsrelatie moet van twee kanten komen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 00:44

Maar wat maakt het uit als jouw stomme ex werkgever denkt dat je lui bent op je laatste dag? Je laat zo gigantisch over jezelf heen lopen ten koste van je gezondheid. Dat is echt niet oké hoor!

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 01:05

Dat ik al een tijd enorm pijn heb in mijn benen, fysio er niet doorheen komt en niks werkt. Heb ik vandaag mijn jaarlijkse controle voor mijn vaten heb ik een flinke hoge bloeddruk wat ik echt nooit heb ondanks heftige dingen qua ziekteverloop. Nu meer metingen doen en morgen alles doorgeven. Toch beetje spannend zo of de pijn in mijn kuiten wel hetgeen is wat ik hoopte.....en vanmorgen zelf bloed prikken voor inr (trombosedienst was voor de zoveelste keer mijn waarde te hoog. Hopen dat morgen beter gaat...

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 02:32

Nogsteeds wakker. De wekker gaat om 5:45

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 07:49

Dat ik van mijn vriend mijn eigen verjaardagscadeau mag uitkiezen maar niet weet wat ik wil. :')