Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Noisy schreef:Ook lekker![]()
Deze persoon was ook absoluut niet meer toonbaar voor de familie. Ik heb echt gezocht of ik nog iets toonbaars/herkenbaars kon vinden maar het was echt niet meer om aan te zien. Zo sneu voor de nabestaanden
Voor de geïnteresseerden kan ik in een spoiler wel een beschrijving geven van wat we aantroffen
Deze persoon was ook absoluut niet meer toonbaar voor de familie. Ik heb echt gezocht of ik nog iets toonbaars/herkenbaars kon vinden maar het was echt niet meer om aan te zien. Zo sneu voor de nabestaanden
Voor de geïnteresseerden kan ik in een spoiler wel een beschrijving geven van wat we aantroffen

VuurVleugels schreef:Graag! Indien respectvol natuurlijk
haffiefreak schreef:Mag ik vragen wat voor werk je doet? Dat je zo'n oproep krijgt?
sureido schreef:Geur van een overledene vergeet je nooit meer en herken je direct.
Mond gaat ook open vallen van een overleden persoon (daarom hechten ze die dicht), vliegen kruipen daar in, leggen eitjes… en de cirkel is rond.
De volgende ochtend dacht ik het nog steeds te ruiken en ik ben nog wel bij thuiskomst om 05:30u gelijk de douche ingesprongen en heb alle kleding in de was gedaan.
dan is opbaring ook gelijk geen optie meer.
Nadat ik de keuken instapte bleek dat de overledene nog netjes op de stoel aan de keukentafel zat, een beetje onderuit en met het hoofd achterover hangend, radio en verwarming aan.
Suzanne F. schreef:Jeetje je zal zo iemand maar vinden. En wat gaat dat snel dan, dat zwart verkleuren en die blaren.
Waardoor ontstaan die? En waarom ga je vocht lekken?
Misschien moet je het in spoiler zetten voordat je een modje op je dak krijgt?
Jolliegirl schreef:Wat doe jij goed werk zeg!
Is het uiteindelijk gelukt?
En kan jij iets vertellen over de doodsoorzaak? Of mag dit niet?
Beetje galgenhumor, sorryyy