Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:12

No! Zonde van je lama's :(

Hier van de week F in de lama onesie 3/6 maand gedaan voor de grap en hij past hem al :oo maar goed dat ik hem aan heb gedaan.

Liesje leuke aankopen!

Hij in zmingo, sproet en sprout en Tommy, Zij in Tiny, LH en havaianas
Afbeelding

Zij in rylee en Hema, hij in MarMar, Maed en bergstein.
Afbeelding

Wat raaaar Tess, en sneu idd...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:21

Tess__ schreef:
Maar horen dat er geappt wordt over wat ik plaats was toch wel echt even too much.

Er bestaan serieus zulke mensen? >;)

Wat een verdrietig bestaan hebben die zelf dan... :=

Wat leuk MM!
Ook leuk die uit elkaar gehaalde LT glijbaan en zo tegen een bergje gezet :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 18:24

Leuk joch hè in dat felle shirt. Mijn schoonzoon die vanmiddag vroeg of hij bij Julia in bed mocht logeren :=
En had besloten hier te blijven :))

Heerlijk zo MM en die glijbaan is idd een goeie!!

Ohhjaaa dat High society :x
Iedere keer dat ik daar aan denk vind ik het weer plaatsvervangend gênant dat mensen dat ten eerste denken en ten tweede durven te zeggen.
Tess voelt zich namelijk te goed voor omgang met een hoop mensen uit de buurt aangezien ze omgaat met de High Society uit onze omgeving -:)

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:30

Aaah MM wat een mooie combinaties zeg! Heel tof

SL, wow! Jaloers, heel mooi! Welke maten heb jij?

@Tess, herkenbaar. Helaas. Erg sneu dat soort dingen.

Ik had het op paardengebied. Alles wat ik deed werd besproken binnen een bepaalde groep. Er werden zelfs screenshots gemaakt van bepaalde posts die ik plaatste (zo had ik een verslag gedaan van toen ik kringkampioen werd en dat ik best emotioneel was geworden (ook door gemis van mijn moeder en dat werd aangewakkerd doordat diegene die de prijsuitreiking deed benoemde dat ze zeker wist dat ze mee keek van bovenaf) dat was zo belachelijk en stom en weet ik het... Zo waren er ook opmerkingen dat ik nu ook eindelijk een paard zelf opleidde ipv kant en klare paarden (geen idee hoe ze dat bedachten, want heb nooit iets kant en klaar gereden, altijd B/L niveau. En het was vooral het doel om van mij te winnen.

Heb op een gegeven moment maar gewoon gezwaaid naar ze vanuit mijn berichten...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:39

Dat sommige mensen zo sneu zijn :\ of gewoon teveel tijd hebben. Meelezers die vervolgens gaan doorbriefen, GET A LIFE! +:)+

Ik ben de enige geloof ik die nog geen winter gekocht heeft, maar hé ik ga volgende week de belgische winkelstraten onveilig maken. :=

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:40

Dat is de rand van de oude vijver. Die hebben we meteen leeg laten halen toen we prutsmuts kwamen wonen en dat is nu de speelkuil.
Ik zeg dus altijd tegen de kinderen: ga maar in de vijver spelen. Dat klinkt heel gek voor de mensen die voor t eerst bij ons zijn.

Zandbak is ook tegen de rand aan gebouwd.
Afbeelding

Jaloezie en afgunst Tess en Michelle, zo jammer...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:41

Wat een leuke foto’s weer. <3

Prenatal vind ik ook niet echt een fijne winkel en idd, het personeel is mega irritant? :? Wat raar dat dat dus overal zo is.

Hema bonnen heb ik wel echt verslonden tijdens de kraam week, vond ik leuk om te krijgen. Teruggeven of weggooien als ik iets gekregen heb, ben ik dan weer te dankbaar voor hoor. Dat doe ik echt niet. := Je kunt er altijd wat anders voor je zelf oid halen. Ik heb de meeste bonnen aan rompers uitgegeven van de Hema.

Aja meelezers dat ken ik. oliebol is dat, maar ik heb niets te verbergen dus geef geen fiets. 8-) :wave:

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:42

Lautje: mocht je 62 wegdoen, wil je me dan een link sturen van je marktplaats?

Niwla: ik heb geloof ik het lamapak in 56/62, maar twijfel of ik hem weg doen. Weet ook niet of je nog een kleinere maat wil.

Tess: dat is wel super triest.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:51

Jaloers is niet slecht, afgunst/misgunnen vind ik anders.

Ik kan echt wel jaloers zijn op sommigen, om wat voor reden dan ook. Maar puur omdat ik dat ook graag zou willen kunnen/hebben/krijgen/voelen weet ik het. Maar iemand iets misgunnen, met de grond gelijk maken, tegen bekenden/of familie het doorbrieven... Oef.

Zo werd er ook ooit tegen de eigenaar van het paard gezegd, dat ik op bokt (heul lang geleden is dat al) het over 'mijn paard' had. Ja, dus? Had de eigenaar geantwoord haha

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:54

Jaloers zo van; oh mooi, zou ik ook wel willen hebben, ja dat kan idd ook nog.

Haha mooie reactie van die eigenaar

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 18:55

Appeltje: jij hebt een zoontje toch? Of een dochter? Weet even niet meer :o

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:56

Tess-

Blijf jezelf hoor, ik heb schijt aan meelezers.
En je kind moet toch aangekleed worden, naakt over straat is strafbaar.

Bovendien zou jouw vent ook zijn schouders moeten ophalen

Nieuwe kleding in de prullenbak -O- sorry maar daar kan ik dus echt niet bij.
Hebben we hier over duurzaam en zielig voor de arbeiders op het land en vervolgens flikker je het in d prullenbak.

Alle kleding wat ik niet verkocht krijg, geef ik aan mijn oma bij haar in de flat zijn groep vrijwilligers zij gaan elke jaar met paar bussen richting Kroatië om het daar uit te delen aan de allerarmste.

Heel vroeger maakte we pakketten klaar voor mijn oom die woont op de Filipijnen, daar kennen ze geen rompers op het eiland.
Nora’s kleding ging daar naar meisje die dolblij was met de lelijkste jurkjes..... vind jammer dat dat gestopt is.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:06

Wat een bullshit Tess, hoe klein ben je dan als mens. Ongekend.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:29

Ongelooflijk die meelezers. Triest gewoon.
En meelezen is één ding, maar dan alles nog even doorgeven is belachelijk.

Die kleuren staan haar echt goed, Lautje.

En wat een gave zandbak zag ik voorbij komen. Heerlijk!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:31

Michelle77 schreef:
Aaah MM wat een mooie combinaties zeg! Heel tof

SL, wow! Jaloers, heel mooi! Welke maten heb jij?

@Tess, herkenbaar. Helaas. Erg sneu dat soort dingen.

Ik had het op paardengebied. Alles wat ik deed werd besproken binnen een bepaalde groep. Er werden zelfs screenshots gemaakt van bepaalde posts die ik plaatste (zo had ik een verslag gedaan van toen ik kringkampioen werd en dat ik best emotioneel was geworden (ook door gemis van mijn moeder en dat werd aangewakkerd doordat diegene die de prijsuitreiking deed benoemde dat ze zeker wist dat ze mee keek van bovenaf) dat was zo belachelijk en stom en weet ik het... Zo waren er ook opmerkingen dat ik nu ook eindelijk een paard zelf opleidde ipv kant en klare paarden (geen idee hoe ze dat bedachten, want heb nooit iets kant en klaar gereden, altijd B/L niveau. En het was vooral het doel om van mij te winnen.

Heb op een gegeven moment maar gewoon gezwaaid naar ze vanuit mijn berichten...

Maat 92 heb ik genomen :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:56

Niet heel erg kleding maar wel een sfeer plaatje en mensen vergeet aden+anaïs deze xxl hydrofiel van rylee+cru is zo fijn en mooi <3 wij hebben vandaag de sleutels van ons oude huis ingeleverd dus nu wonen we hier echt en hebben we Eem hoop stress minder.

voor de administratie: romper zijde van living crafts, verschoonmand Olli Ella, vachtje kaiser natur, barnsteenketting door iréne uitgezocht bij eigenzinnig, op de muur flexa okergoud

Afbeelding

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:10

Alles mooi op elkaar afgestemd Liti! En die doek van rylee is ook favoriet hier.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:19

tita schreef:
Hebben we hier over duurzaam en zielig voor de arbeiders op het land en vervolgens flikker je het in d prullenbak.

_O-

Alles moet duurzaam, maar als dat het niet is gaat het in de prullenbak. Das niet bepaald duurzaam. :D

Liti, oja doet me aan herinneren dat ik ook een barnsteen wil proberen! Even googlen...

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:25

als jullie kleding weggooien wat niet heel duurzaam is mogen jullie het net zo lief naar mij opsturen vergoed de verzendkosten wel ik zit bij een tienermamagroep van maatschappelijk werk waar een aantal meiden het niet zo goed hebben als ik, en er komen ook altijd weer zwangere tiener meisjes bij dus babykleding is altijd welkom en Hema/zeeman zeker goed genoeg en welkom want als je geen cent te makken hebt met 3 kinderen onder bewind is alles goed genoeg en mijn ervaring toch bij veel van hun.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:26

Kun je beter condooms geven liti :x

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:32

litilaura schreef:
als jullie kleding weggooien wat niet heel duurzaam is mogen jullie het net zo lief naar mij opsturen vergoed de verzendkosten wel ik zit bij een tienermamagroep van maatschappelijk werk waar een aantal meiden het niet zo goed hebben als ik, en er komen ook altijd weer zwangere tiener meisjes bij dus babykleding is altijd welkom en Hema/zeeman zeker goed genoeg en welkom want als je geen cent te makken hebt met 3 kinderen onder bewind is alles goed genoeg en mijn ervaring toch bij veel van hun.

Ik heb mega veel... zeker een vuilniszak vol. Van Zeeman tot Zara. Mag ik je pben daarvoor?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:36

Hahahaha gelukkig is onderdeel van onze groep ook een groot stuk voorlichting en dan ook over andere zaken dan hoe zorg je ervoor dat je niet weer zwanger raakt zoals financiën of carrière. Echt ondersteuning en begeleiding om het leven op de rit te krijgen. Maargoed de baby’s zijn er al en er komen steeds nieuwe moeders dus babykleding blijft welkom. En gioli stuur maar pb hoor zorg ik dat het op de juiste plek komt

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:40

Litilaura: ik ga binnenkort alles uitzoeken en zal je dan een pb sturen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:51

tita schreef:
Kun je beter condooms geven liti :x

:')
Meestal werkt dat niet, en verplichte prikpil bij incapabele ouders schijnt onethisch te zijn :=

litilaura schreef:

Ik wil geen kleding weggooien en zocht nog zoiets! Ik zal je wel pb’en als ik de boel heb uitgezocht/kind eruit gegroeid is/ niet meer gedragen wordt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:54

dromertje2 schreef:
Hier hadden we een geboortelijst maar kregen we een ander cadeau waren we daar even dankbaar voor, zeker als het een bon was.

Ja snap ik in jullie geval ook wel hoor.

Appeltje00 schreef:
Litilaura: ik ga binnenkort alles uitzoeken en zal je dan een pb sturen.

Ik ook! Verwacht een grote zending okergeel :') verzendkosten hoef je niet te betalen hoor!

Giolli schreef:
tita schreef:

_O-

Alles moet duurzaam, maar als dat het niet is gaat het in de prullenbak. Das niet bepaald duurzaam. :D

Liti, oja doet me aan herinneren dat ik ook een barnsteen wil proberen! Even googlen...

Over die kledingcontainers hoor je ook alleen maar rotzooi. Ik heb echt geen moeite met weggooien. Maar stuur het nu op naar Liti.