Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Heb je uiteindelijk toch de knoop doorgehakt met die huidige jongen waarmee je aan het daten was? Ik had laatst echt een hele vreemde match met iemand. Uiteindelijk na een paar woorden toch maar onmatchen want dat was mij niet zoveel soeps.
_helga_ schreef:Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Ga er geen tijd maar aan besteden hoor wel als hij iets wil gaan doen zo niet.. next
Nummus schreef:xPareltje schreef:Heb je uiteindelijk toch de knoop doorgehakt met die huidige jongen waarmee je aan het daten was? Ik had laatst echt een hele vreemde match met iemand. Uiteindelijk na een paar woorden toch maar onmatchen want dat was mij niet zoveel soeps.
Ja eigenlijk wist ik het al, alleen ik moest zeker weten dat ik niet uit angst weg aan het hollen was.
Gelukkig dacht hij er net zo over.
_helga_ schreef:Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Ga er geen tijd maar aan besteden hoor wel als hij iets wil gaan doen zo niet.. next
xPareltje schreef:Dankjewel Dizzy. Het beginnetje is gemaakt, leuke gesprekken zijn wel pas 1,5 dag aan het praten en we hebben ongeveer dezelfde interesses dus dat is al positief! We wachten maar af..![]()
Wat tof dat je van het weekend een date hebt gehad, heb je die wel leren kennen via tinder of niet?
xPareltje schreef:_helga_ schreef:Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Jeetje wat vervelend. Jij wil actie ondernemen en dan krijg je zo iemand die telkens een 'uitvlucht' heeft. Ik zou nu ook gewoon inderdaad wachten tot hij maar eens begint met de stap te wagen en anders gewoon verder zoeken! Aan zo iemand heb je niks
Dizzy505 schreef:_helga_ schreef:Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Next!
Xpareltje, leuk dat je zo aan het praten bent mer je match!
Nog geen leuke nieuwe match Nummus?
Ik ben niet echt meer aan het tinderen, geen interessante gesprekken meer lopen. En ik denk dat ik de jongen waarmee ik van het weekend een date heb gehad nog wel vaker ga zien.
xPareltje schreef:Ik zie hem regelmatig ik ga vaker waar hij werkt winkelen op de winkelstraat. En laatst wou ik een diepvriezer kopen en natuurlijk kwam hij mij wel helpen in de winkel.Ik vond hem op het eerste gezicht wel een leuke jongen maar wist niet dat hij vrijgezel was. Dus 'savonds toch maar eens tinder aangemaakt en toen kwam ik hem daarop tegen en dacht, deze kans moet ik niet laten liggen en toch eens een gesprekje aanknopen. Dus ben heel benieuwd of hier binnenkort iets leuks uitkomt en of hij ook hetzelfde erbij voelt als mij. Hoop alleen niet op een tegenvaller want dan zakt de moed weer.