Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:25

Yasssssssss *D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:41

Hahah van mij mag je de grappige dingen ook wel delen of leuke openings zinnen :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:05

Hoe gaat het met jullie bokkers, zijn er nog mensen met nieuws? :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:09

Dat het daten met potentiële bijrijdpaarden in ieder geval wél leuk is...? :') Verder niks.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:13

Heb je uiteindelijk toch de knoop doorgehakt met die huidige jongen waarmee je aan het daten was? Ik had laatst echt een hele vreemde match met iemand. Uiteindelijk na een paar woorden toch maar onmatchen want dat was mij niet zoveel soeps. :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:50

Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Ga er geen tijd maar aan besteden hoor wel als hij iets wil gaan doen zo niet.. next :wave:

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:53

xPareltje schreef:
Heb je uiteindelijk toch de knoop doorgehakt met die huidige jongen waarmee je aan het daten was? Ik had laatst echt een hele vreemde match met iemand. Uiteindelijk na een paar woorden toch maar onmatchen want dat was mij niet zoveel soeps. :')

Ja eigenlijk wist ik het al, alleen ik moest zeker weten dat ik niet uit angst weg aan het hollen was.
Gelukkig dacht hij er net zo over.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:54

_helga_ schreef:
Heb nogmaals gevraagd of hij dit weekend al iets te doen had en natuurlijk was het antwoord ja.. oké prima dan niet..
Ga er geen tijd maar aan besteden hoor wel als hij iets wil gaan doen zo niet.. next :wave:

Jeetje wat vervelend. Jij wil actie ondernemen en dan krijg je zo iemand die telkens een 'uitvlucht' heeft. Ik zou nu ook gewoon inderdaad wachten tot hij maar eens begint met de stap te wagen en anders gewoon verder zoeken! Aan zo iemand heb je niks :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 30-01-19 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:57

Nummus schreef:
xPareltje schreef:

Ja eigenlijk wist ik het al, alleen ik moest zeker weten dat ik niet uit angst weg aan het hollen was.
Gelukkig dacht hij er net zo over.

Dan is het maar beter dat je nu de stap hebt gezet om het te verbreken. :(:) Heb je wel ondertussen wel nog andere matchen gehad waar je je eventueel fijn bij voelt, of heb je nu zoiets even wachten hoor haha..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:59

Helga wat stom... heb je niks aan zo eentje dus.

En Pareltje alleen eentje die vanaf t begin al alleen maar aan het zeiken was over vanalles, dus ik wist wel waarom ie zo weinig dates had gehad. _O-

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:00

_helga_ schreef:

Next! :evaw:

Xpareltje, leuk dat je zo aan het praten bent mer je match!

Nog geen leuke nieuwe match Nummus?

Ik ben niet echt meer aan het tinderen, geen interessante gesprekken meer lopen. En ik denk dat ik de jongen waarmee ik van het weekend een date heb gehad nog wel vaker ga zien.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:07

Dankjewel Dizzy. Het beginnetje is gemaakt, leuke gesprekken zijn wel pas 1,5 dag aan het praten en we hebben ongeveer dezelfde interesses dus dat is al positief! We wachten maar af.. *\o/*
Wat tof dat je van het weekend een date hebt gehad, heb je die wel leren kennen via tinder of niet?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:17

xPareltje schreef:
Dankjewel Dizzy. Het beginnetje is gemaakt, leuke gesprekken zijn wel pas 1,5 dag aan het praten en we hebben ongeveer dezelfde interesses dus dat is al positief! We wachten maar af.. *\o/*
Wat tof dat je van het weekend een date hebt gehad, heb je die wel leren kennen via tinder of niet?

Dezelfde interesses is vaak al een pluspunt vind ik! :j

Ik had een date met iemand die ik ken van tinder ja. Al een keer eerder gedate, was ook gelijk mijn eerste tinderdate toen :D
Ik was helemaal niet serieus aan het tinder maar dit was een verrassend leuk gesprek dus uiteindelijk toch besloten een keer af te spreken.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:18

xPareltje schreef:
_helga_ schreef:

Jeetje wat vervelend. Jij wil actie ondernemen en dan krijg je zo iemand die telkens een 'uitvlucht' heeft. Ik zou nu ook gewoon inderdaad wachten tot hij maar eens begint met de stap te wagen en anders gewoon verder zoeken! Aan zo iemand heb je niks :')

Nee het is een super leuke jongen om te zien en heb er leuke gesprekken mee maar wil wel graag een keer afspreken om te zien of het ook echt klikt.
Maar als hij dan geen tijd wil maken dan niet er zijn genoeg mannen :evaw:

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:21

Dizzy505 schreef:
_helga_ schreef:

Next! :evaw:

Xpareltje, leuk dat je zo aan het praten bent mer je match!

Nog geen leuke nieuwe match Nummus?

Ik ben niet echt meer aan het tinderen, geen interessante gesprekken meer lopen. En ik denk dat ik de jongen waarmee ik van het weekend een date heb gehad nog wel vaker ga zien.

Ik heb dat ook.. als ik met iemand aan het daten ben zit ik eigenlijk al niet meer zo veel op tinder heb daar dan geen behoefte aan.
Als dat niks is ga ik wel weer swipen :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:30

Ik zie hem regelmatig ik ga vaker waar hij werkt winkelen op de winkelstraat. En laatst wou ik een diepvriezer kopen en natuurlijk kwam hij mij wel helpen in de winkel. *\o/* Ik vond hem op het eerste gezicht wel een leuke jongen maar wist niet dat hij vrijgezel was. Dus 'savonds toch maar eens tinder aangemaakt en toen kwam ik hem daarop tegen en dacht, deze kans moet ik niet laten liggen en toch eens een gesprekje aanknopen. Dus ben heel benieuwd of hier binnenkort iets leuks uitkomt en of hij ook hetzelfde erbij voelt als mij. Hoop alleen niet op een tegenvaller want dan zakt de moed weer. :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:51

xPareltje schreef:
Ik zie hem regelmatig ik ga vaker waar hij werkt winkelen op de winkelstraat. En laatst wou ik een diepvriezer kopen en natuurlijk kwam hij mij wel helpen in de winkel. *\o/* Ik vond hem op het eerste gezicht wel een leuke jongen maar wist niet dat hij vrijgezel was. Dus 'savonds toch maar eens tinder aangemaakt en toen kwam ik hem daarop tegen en dacht, deze kans moet ik niet laten liggen en toch eens een gesprekje aanknopen. Dus ben heel benieuwd of hier binnenkort iets leuks uitkomt en of hij ook hetzelfde erbij voelt als mij. Hoop alleen niet op een tegenvaller want dan zakt de moed weer. :')

Wel leuk dat je hem al eens in het echt hebt gezien!

Ik vond dat bij mijn date toch wel spannend wie weet vind ik iemand opeens in het echt totaal niet aantrekkelijk.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:58

Super leuk pareltje!! Hopelijk vind hij jou ook net zo leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:10

Ik had vanavond een date met de man die laatst ineens weer appte na 2 dates vorig jaar :+
Gewoon leuk voor de fun, meer niet.. ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:15

Jammer dat het niet meer was relaxed. Of vind je dat niet zo erg?
Laatst bijgewerkt door Janinevv op 30-01-19 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:25

Nee wist ik vorig jaar al :j

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:31

@Dizzy505 ja klopt, soms zijn gesprekken fijn maar als je elkaar ziet is het misschien anders.

@_Helga_ ik hoop het ook O:)
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 31-01-19 00:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:38

Relaxed schreef:
Ik had vanavond een date met de man die laatst ineens weer appte na 2 dates vorig jaar :+
Gewoon leuk voor de fun, meer niet.. ;)

<<) <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:44

Boemboem dinguuuuhhh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:46

:') Dat kon ie wel, daarom was ik redelijk vergevingsgezind :+