Gister toch wat dingetjes bij H&M besteld, wilde nog wat simpel spul erbij:

Dat onderste pakje zou ik normaal nooit doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annikab schreef:Ik snap jou ook heel goed hoor Lieveli. Zelfs ik ben er op een gegeven moment wel klaar mee![]()
Leuke trui met die olifant!
MizzMontana schreef:Tita ik heb vaker gelezen dat die velvet leggings heel klein vallen en dat je een maat groter nodig hebt.
lieveli schreef:Ik wil hier geen topic voor maken maar wel meningen.
J's zus is zwanger van de 2e en haar vriendinnen organiseren een babyshower. Ze was ook bij de mijne dus aan de ene kant denk ik, man the fu.ck up en ga gewoon Lee.
Aan de andere kant denk ik, nee. Ze heeft Oot nog nooit een cadeau gegeven, zelfs niet voor z'n verjaardag terwijl ze aan ons Grimms vraagt én krijgt. En nu moet ik dan weer geld lappen voor een mooi cadeau? Het is tamelijk éénrichtingsverkeer.
We kunnen 0,0 met elkaar overweg. Ik zorg altijd dat ik iets anders te doen heb als ze komt, ze maakt keuzes in het leven waar ik een beetje moeite mee heb. Stiekem zwanger raken/roken/ander gedoe.
Ik zit nu gewoon te overwegen om in die groep een berichtje te plaatsen dat ik
- zelf een mooi cadeau uitzoek en de groep verlaat
- een tientje wil doneren en de groep verlaat
- gewoon uit de groep stap
- niks zeg en het blijf negeren
- een excuus verzin waarom ik niet kan
- "leuk idee, succes ermee" en de groep verlaat
Blegh blegh blegh.
Dani schreef:Ik zou ook niet gaan nee. Ze doet geen moeite voor jullie en is ook geen leuk mens, zou ik ook geen zin in hebben hoor.
Gister toch wat dingetjes bij H&M besteld, wilde nog wat simpel spul erbij:
[ [url=m/C8Ce5E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QtI4nE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/am6BCP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3mNlrj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat onderste pakje zou ik normaal nooit doen.Maar we hebben voor J meerdere dingen met vosjes erop in z'n kamer en ook op het geboortekaartje, dus vond het toch wel leuk. Denk dat 'ie de kleur ook goed kan hebben.
rossi schreef:Limoen schreef:Rossi, wat een leuke dingetjes. Waar heb je dat besteld?
https://www.fieppie.nl
Heerlijk zachte stofjes en heel veel keus. Levertijd is wel wat langer maar alles wordt op bestelling gemaakt. Ben er zelf super enthousiast over!