Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:29

Ik zou ook niet gaan nee. Ze doet geen moeite voor jullie en is ook geen leuk mens, zou ik ook geen zin in hebben hoor.

Gister toch wat dingetjes bij H&M besteld, wilde nog wat simpel spul erbij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat onderste pakje zou ik normaal nooit doen. :D Maar we hebben voor J meerdere dingen met vosjes erop in z'n kamer en ook op het geboortekaartje, dus vond het toch wel leuk. Denk dat 'ie de kleur ook goed kan hebben.

IMJ

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:29

Leuk Dani!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:35

Die eerste trui is leuk!
En vosjes <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:40

Eerste trui vind ik ook heel mooi...

Gut ik heb mijn zoon in de velvet mingo legging gehesen..... tis net een rollade...
Maar mt 6-12 maanden vind ik dan ook weer zo wat voor baby van 3 maanden

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:44

Ik snap jou ook heel goed hoor Lieveli. Zelfs ik ben er op een gegeven moment wel klaar mee ;)

Leuke trui met die olifant!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 09:50

Tita ik heb vaker gelezen dat die velvet leggings heel klein vallen en dat je een maat groter nodig hebt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:00

Mooi Dani!

Tita, arme rollade _O-

Annikab schreef:
Ik snap jou ook heel goed hoor Lieveli. Zelfs ik ben er op een gegeven moment wel klaar mee ;)

Leuke trui met die olifant!

Ja ik denk dat ik nu een jaar er zo in sta. Daarvoor 3 jaar geprobeerd om het gezellig te maken.

Mijn H&M bestelling zit ook op de post! Dat turkooizen panterpakje dat in het echt vast vreselijk is :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:05

MizzMontana schreef:
Tita ik heb vaker gelezen dat die velvet leggings heel klein vallen en dat je een maat groter nodig hebt.

Ik heb de 0-6 maanden maat gekocht toen baby 1 maand was 6-12 leek me beetje overdreven :+
Maar mingo heeft de 6-12 maanden nog dus gauw bestellen

:') Lieveli heb nu veerkampjes beeld voor me

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:07

Krijg je ook de mingo mail? Anders heb ik nog een 10% kotingscode voor je.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:09

Wat een leuke bestelling Dani!

Ik zit in de 2-4 met de leggings voor Cruz Tita. De joggers vallen ruimer.

Eenrichtingsverkeer kost alleen maar energie, waarom zou je daar aan mee doen? Nee prima zo. En de sh*tstorm lekker bij haar laten, hoef je niks mee te doen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:22

lieveli schreef:
Ik wil hier geen topic voor maken maar wel meningen.

J's zus is zwanger van de 2e en haar vriendinnen organiseren een babyshower. Ze was ook bij de mijne dus aan de ene kant denk ik, man the fu.ck up en ga gewoon Lee.

Aan de andere kant denk ik, nee. Ze heeft Oot nog nooit een cadeau gegeven, zelfs niet voor z'n verjaardag terwijl ze aan ons Grimms vraagt én krijgt. En nu moet ik dan weer geld lappen voor een mooi cadeau? Het is tamelijk éénrichtingsverkeer.

We kunnen 0,0 met elkaar overweg. Ik zorg altijd dat ik iets anders te doen heb als ze komt, ze maakt keuzes in het leven waar ik een beetje moeite mee heb. Stiekem zwanger raken/roken/ander gedoe.

Ik zit nu gewoon te overwegen om in die groep een berichtje te plaatsen dat ik

- zelf een mooi cadeau uitzoek en de groep verlaat
- een tientje wil doneren en de groep verlaat
- gewoon uit de groep stap
- niks zeg en het blijf negeren
- een excuus verzin waarom ik niet kan
- "leuk idee, succes ermee" en de groep verlaat

Blegh blegh blegh.

Ik zou niet gaan.

Hier hetzelfde gehad met mijn broer. Geen kaartje. Geen kadootje bij geboorte. Niets met verjaardagen etc.

Wel verwachten dat ik naar duitsland rij om verbouwing van huis te bekijken. Ja daaag.

Ik heb jarenlang kadootjes gestuurd met verjaardagen maar ik heb het opgegeven.

Je hebt alleen jezelf ermee. Het vreet toch aan je.

Stoppen met moeite doen want dat doet ze ook niet voor jou :(:)

Zou met geboorte nog kaartje en kleinigheid doen maar deze shower laten gaan.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 10:51

Dani schreef:
Ik zou ook niet gaan nee. Ze doet geen moeite voor jullie en is ook geen leuk mens, zou ik ook geen zin in hebben hoor.

Gister toch wat dingetjes bij H&M besteld, wilde nog wat simpel spul erbij:

[ [url=m/C8Ce5E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QtI4nE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/am6BCP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3mNlrj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat onderste pakje zou ik normaal nooit doen. :D Maar we hebben voor J meerdere dingen met vosjes erop in z'n kamer en ook op het geboortekaartje, dus vond het toch wel leuk. Denk dat 'ie de kleur ook goed kan hebben.

Oh die met olifantje
<3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:04

Leuke bestelling hierboven en die babyshower lekker laten gaan hoor kost je veel te veel negatieve energie

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:08

Idd hou ook niet zo van eenrichtingsverkeer. Hier bij een aantal wel altijd leuke cadeautjes gegeven en hier niet eens geweest. Dan houdt het bij mij ook op. Bij familie gelukkig geen problemen hiermee.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:10

Aaah arme Tita met dr rollade haha

Ohw, Simongek, das ook niet leuk zeg.

Vind het alleen wel erg lastig om het geen energie te laten vreten. Hopelijk lukt jou dat wel Li! Fijn dat het met de vrouw van je broer wel verbeterd is!

Ik hoorde wel steeds van sm of van ruud dat ze super gek op Synne waren en zodra ze bij mn sm was mn szjes gelijk naar de overkant kwamen. Alleen ik hoorde of zag ze nooit, zag er niets van. Zelfs met oppaassen had ik aantal anderen die ik eerder vroeg. Alleen op een zondag hadden er echt een probleem, niemand kon. Dus toch gevraagd. Zal je altijd zien, was het niet meer nodig, naar ze hadden zich er zo op verheugd, dus toch Synne daarheen. Waren ze overal geweest met dr, jurkje gekocht, foto's gekregen etc. Toen 'de drempel' overgestapt en aangegeven dat ze altijd welkom zijn, hoe waardevol het is om zoveel familie zo dichtbij te hebben en dat ik hoopte dat ookal gaan we eigenlijk niet met elkaar om, dat we dat voor Synne kunnen veranderen. Zij hadden eigenlijk dezelfde drempel als wat ik had en sindsdien is het echt top! Ze doen echt alles voor die kleine en ik geniet er echt van om ze met elkaar te zien. Maar, het heeft echt jaren aan me geknaagd dat we zo weinig contact hadden en niet echt wat met elkaar hadden, voor mijn gevoel ook altijd 1 richtingsverkeer. Dus op een gegeven moment maar zo gelaten, maar irriteerde altijd wel. Dus dat snap ik heeel goed.

Heel jammer dat sommige dingen gewoon zo blijven, maar soms is het zo Li. Heb je niet nog een verwassen romper die je in kunt pakken haha

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:10

Lieveli lastige situaties zijn dat. Weet niet wat ik zou doen. Wanneer je besluit om niet te gaan zou ik het wel aan je schoonmoeder uitleggen denk ik. Ik zou misschien een klein cadeautje meegeven aan schoonmoeder, maar zou er niet om gaan liegen dat ik niet kan oid.

Maar denk dat je zelf het beste kan bepalen wat wel of niet te doen, jij kent de situatie het beste natuurlijk.

Hier de teckeljurk binnen van MR. Maar ga m weer doorverkopen vind de kleur niet zo mooi staan bij m'n dochter. Ben bang dat hij dan ik de kast blijft hangen en dat vind ik ook zonde. Koop er dan liever wat anders voor weer.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:13

rossi schreef:
Limoen schreef:
Rossi, wat een leuke dingetjes. Waar heb je dat besteld?

https://www.fieppie.nl

Heerlijk zachte stofjes en heel veel keus. Levertijd is wel wat langer maar alles wordt op bestelling gemaakt. Ben er zelf super enthousiast over!

Hoe vallen deze maten? Weet je dat ook? Wil graag voor de winter iets bestellen, maar ze gaat nu ineens even heel snel en twijfel dus tussen 86 en 92.

Die olifantentrui is echt heel leuk!

Li, lastige situatie. Ik zou denk ik ook niet gaan. Ken het probleem en heb ml ook gezegd dat ik er volledig klaar mee ben. Op de jaarlijkse verplichtingen bij schoonpa na zie ik mijn schoonzus niet meer. Denk als schoonpa er straks niet meer is, dat ml haar ook niet meer ziet.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:24

Hier de laatste aankopen

2 shirtje van cosilana
Afbeelding
Afbeelding

1shirt van Lilano

Afbeelding

Schoentjes van bisgaard

Afbeelding

2de hands snuggle fleece van Frugi

Afbeelding

Winterjasje inmiddels ook binnen

Afbeelding

Muts h&m

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:27

Wat een schattig jasje en muts vind ik ook leuk :j

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:45

Oh die winterjas hierboven! Dan wil ik ook nog wel een meisje er bij, haha!
En ik zag een superleuke vossentrui langskomen. Hadden een vosje op het geboortekaartje, dus een beetje een zwak voor. Ook veel outfitjes mee gehad.

De babyshower discussie laat ik even, m'n volgende client is er :+ maar doe vooral wat voor jou goed voelt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:46

Verdrietig dat mijn situatie niet uniek is. Hier heeft de komst, of eigenlijk aankondiging van een baby het wel verpest. Ze wist net dat ik zwanger was en wilde als een soort wijze vrouw haar kennis op mij overdragen maar daar ben ik veel te eigenwijs voor plus dat ik het zélf wilde ontdekken. Op kraambezoek heeft ze alleen maar zitten zeiken wat we volgens haar fout deden en sindsdien ben ik er klaar mee.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:48

Eigenlijk wel hè Li, maar ja, familie MOET je maar mee omgaan, MOET je maar van alles mee.

Succes iig meis. Knap hoe je het doet.

Oooh Cemlys, dat jasje!! Was uitverkocht toch?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:51

MizzMontana schreef:
Krijg je ook de mingo mail? Anders heb ik nog een 10% kotingscode voor je.

Ojaaa graag

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:54

Na dat soort acties zou ik er ook klaar mee zijn Li, als je geen respect op kunt brengen voor de ander houd het gauw op. Jammer dat je teleurgesteld bent dat iemand het liever zelf ontdekt (wat enorm logisch is dat je dat wil), maar laat iedereen in zn waarde.
Ik was waarschijnlijk wel gegaan, maar alleen om de oliebol te voorkomen en mijn man een plezier te doen. Maar als je er onderuit kunt komen, groot gelijk!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:55

Michelle77 schreef:
Eigenlijk wel hè Li, maar ja, familie MOET je maar mee omgaan, MOET je maar van alles mee.

Succes iig meis. Knap hoe je het doet.

Oooh Cemlys, dat jasje!! Was uitverkocht toch?

Toen wel maar wie weet zijn er weer retourtjes