Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:20

Temeraire, wat een hork. Gelukkig kwam je er nu achter en niet vanavond als je staat te wachten. Maar hoe moeilijk is even een excuus en gewoon zeggen dat je toch niet ziet zitten?

Sophie, veel plezier met je nieuwe hond :D

Linda, lekker van genieten en dan zie je vanzelf wel waar het eindigt toch?

Kik sla ik denk ik over. Als ik nog niet genoeg vertrouw om over te stappen op whatsapp dan wacht ik wel wat langer of is het niks.

Hier nog steeds in onzekerheid :( geef hem nog tot morgenavond. Anders neem ik zelf de beslissing wel.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:23

Linda_Fleur schreef:
Ja ik ben er nog steeds niet achter wat dit is, er komt teveel gevoel bij kijken om het een ordinary FWB te noemen. Maar zou ik een relatie met hem zien zitten? Gevoelsmatig zit het wel goed maar praktisch of voor langere termijn ben ik niet zo zeker van. Er zitten wel heel veel haken en ogen aan. Moet zeggen dat het mn hoofd allemaal aardig op hol brengt...

Lastig hoor. Ik zou misschien toch proberen dit met hem bespreekbaar te maken. Het zou erg vervelend zijn als jullie hierbij niet op 1 lijn blijken te zitten of andere verwachtingen hebben.

Linoleum dat is ook weer zo ja, ik sta vanavond niet te wachten gelukkig
Balen van die onzekerheid, het leek zo goed eerst. Inderdaad anders zelf de beslissing nemen :(:)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:27

Ik zou er gewoon van genieten linda. Dat praktische kan altijd nog. Ik heb met mijn tinderdate ook totaal niet praktisch. Hij gaat meestal half 9 naar bed, ik word dan net actief of kom pas 11 uur thuis van me werk. De weekenden is hij vrij en werk ik dan weer vaak. Maar we vinden elkaar te leuk om dat bepalend te maken. Dan maar minder vaak en extra genieten

Als ik dan wakker word smorgens en hij is al lang en breed weg word ik zo wakker:

Afbeelding

linoleum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:53

Jester, wat lief! Dat is toch heerlijk wakker worden. En troost je, heb 5,5 jaar een chauffeur als vriend gehad die alleen in weekenden thuis was en dan werkte ik. Dat werkte meer dan prima. Zijn ook zeker niet daarom uit elkaar gegaan.

En ja, als hij daarna nog twijfelt dan zal het ook wel niet beter worden. Dan neem ik wel de beslissing voor hem als hij het zelf niet kan. Heb bij m’n vorige relatie een jaar lang hem laten twijfelen en dat heeft me echt gesloopt. Dat wil ik niet weer.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:05

Even twijfelen is normaal vind ik wel maar langer dan 3 dagen is too much

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:05

Alloewel ik bij mijn ex ook ruim een jaar getwijfeld heb. Toen ik het uit had gemaakt was ik zoo opgelucht

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:13

Wij (ex en ik) hebben denk ik maar 1 van de ongeveer 5 jaar niet getwijfeld... Dus we hadden ook veeeeeel eerder moeten stoppen. Maargoed!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:18

Ja volgens mij is het ook wel zijn karakter. Hij is een echte denker. En dat maakt het niet makkelijker hierin. Maar wil mezelf gewoon niet weer die emotionele achtbaan laten ingaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:19

Temeraire, wat een eikel.. Kan ie toch gewoon zeggen idd.. :n
Linoleum, ik zou idd ook niet te lang wachten hoor.. Heb je beide niks aan.

Met scharrel dit weekend ook heel gesprek gehad.. Hij zit in de schuldsanering en ziet zijn kinderen niet, maar toch is ie in het weekend vooral aan het daten en/of zit in de kroeg. Gevraagd wat ie nu eigenlijk wil, want ik had het idee dat hij een beetje het spoor kwijt was (en daardoor liep het tussen ons ook niet echt lekker :n ) Ja rust in zijn hoofd en goed met zijn kinderen. Dus ik vroeg waarom ie dan zo wanhopig aan het daten was. Daar had ie zelf ook niet echt antwoord op :+ Ook al is het 'maar' een scharrel, inmiddels is het ook echt wel vriendschappelijk geworden, dus wil er dan wel voor hem zijn. Maar heb ook aangegeven geen nummertje te gaan trekken, dus als hij zo doorgaat ik weg ben. Schrok ie dan weer van :+ Tja, ik vind best veel goed, maar heb ook grenzen.. ;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:21

Relaxed, vind dat je het nog best lang volhoud. Klinkt als best een pittige situatie voor hem, maar ook voor jou. Al snap ik dat vriendschappelijke deel ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:25

linoleum schreef:
Relaxed, vind dat je het nog best lang volhoud. Klinkt als best een pittige situatie voor hem, maar ook voor jou. Al snap ik dat vriendschappelijke deel ook wel.

Ja, normaal was ik allang weggeweest, maar hij is wel zo dat ie overal over wil praten en hierdoor komen we er steeds wel goed uit. Hij heeft een goed hart, maar neemt niet altijd de juiste beslissingen geloof ik :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:27

Linoleum, zo sta ik er nu wel in ja :j Echt ontzettend vervelend dat je date je zo laat wachten, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Temeraire, ja we bespreken het wel hoor. Ik heb hem aangegeven dat ik geen relatie wil maar het wel leuk vind hem te zien. Echter begint ons contact wel redelijk relationele vormen aan te nemen. Moet ook zeggen dat ik nu echt geen behoefte heb aan Tinder of ander mannelijk contact, maar het idee dat ik 'vrij' ben voelt nog steeds wel fijn. Dus ik denk er maar niet over na en zie wel hoe alles loopt.

Jester, wat een lief briefje! We hebben op zich geen problemen met momenten vinden elkaar te zien, maar meer praktisch in andere zin. Hij heeft zijn leven nog niet helemaal op orde en ik voel er dan weer niet zoveel voor om daarin meegesleurd te worden.

Relaxed, wauw dat klinkt ook als een pittige situatie met je scharrel. Fijn dat je hem toch op deze manier bij kan staan.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:09

In mijn ervaring zijn mannen vaak te laf om te zeggen dat het niets gaat worden. Nee ze gedragen zich plots als horken en reageren gewoon niet meer. Ik bedoel zeg gewoon hoe het zit.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:12

Bambi1995 schreef:
In mijn ervaring zijn mannen vaak te laf om te zeggen dat het niets gaat worden. Nee ze gedragen zich plots als horken en reageren gewoon niet meer. Ik bedoel zeg gewoon hoe het zit.

Ik vraag me af of dat alleen man eigen is.... veel vrouwen zijn ook niet zo rechtstreeks :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:25

SplashIsLief schreef:
Bambi1995 schreef:

Ik vraag me af of dat alleen man eigen is.... veel vrouwen zijn ook niet zo rechtstreeks :+

Precies.. Veel vrouwen durven ook niet openlijk aan te geven dat er beter afscheid genomen kan worden.
Veelal laten ze dingen doodbloeden of verzinnen smoesjes.

En zelfs ik vind het lastig terwijl ik heel open ben, maar mijn probleem zit 'm vaak in het niet willen kwetsen van iemand.

Ik heb overigens nog altijd contact met die van oudjaarsdag die bij me om de hoek woont.
Tegen hem kan ik alles zeggen en durf ik dat ook.
Maar tot nu toe wil ik absoluut niet dat het contact ophoud, dus geen lastige situaties op dat gebied nu.

Ik ben zelfs een beetje tam geworden. Kijk niet meer op Tinder of Happn.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:28

Ik denk dat je iemand uiteindelijk harder kwetst door het dood te laten bloeden dan door gewoon duidelijk te zijn :j (Zachte heelmeesters maken stinkende wonden....)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:28

Helemaal mee eens.
Ik ben dan ook een voorstander van "de pleister snel verwijderen".

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:13

Vroeger durfde ik dat ook niet maar ik ben nu wel van het idee dat ik anderen wil behandelen hoe ik zelf ook behandeld zou willen worden. Dus als ik iemand niet leuk genoeg vind en hij mij wel ga ik zeker proberen om eerlijk te zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:17

Ik vind het ook lastig hoor. Ik heb het in het verleden ook lang niet altijd netjes afgehandeld, daar pluk ik nog steeds de rotte vruchten van.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:22

Het is ook gewoon echt niet makkelijk...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:24

Kijk als je beide zoiets hebt van nah dan bloed het vanzelf dood. Maar niemand vind het leuk om iemand pijn te doen volgens mij

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:24

Het is ook wel lastig soms om eerlijk te zien. Dan is het contact bot afbreken wel ‘makkelijker’. Maar merk wel dat ik er steeds beter in word om mijn gevoelens te vertellen en dan ook als het niet positief is. En ik was een extreme binnenvetter die alles zelf wil oplossen zonder hulp en niks deelt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:26

En ik vind het ook wel weer schelen of je elkaar alleen op Tinder hebt gesproken, of echt iets hebt afgesproken of elkaar al hebt ontmoet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:36

Vind ik ook :j Als je elkaar alleen nog maar via Tinder hebt gesproken is het heel anders dan als je elkaar al meerdere keren hebt gezien. Bij dat laatste is doodbloeden of niks meer laten horen niet netjes, maar als het alleen nog maar via Tinder is.. Tja, daar heb ik ook echt niet alles even netjes afgerond.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:37

Berdien schreef:
Vind ik ook :j Als je elkaar alleen nog maar via Tinder hebt gesproken is het heel anders dan als je elkaar al meerdere keren hebt gezien. Bij dat laatste is doodbloeden of niks meer laten horen niet netjes, maar als het alleen nog maar via Tinder is.. Tja, daar heb ik ook echt niet alles even netjes afgerond.

Als het alleen nog op tinder is dan is dat wat anders.