Sylvia. Cozy Favorites heeft Cotton Candy Marshmallow.
Jeses het houdt nooit op
Skessa_
Geplaatst: 01-03-16 00:03
En ik zag nog een cotton Candy jar bij make up musthaves
Raja
Die zag ik ook Lisitano
Banyu
Kom de CC ook nog vaak tegen.
_sylvia_
Geplaatst: 01-03-16 00:04
Ja, ik zag het, ff nadenken nog, maar denk dat ik voor de bijl ga
Ik heb vanavond mijn custom order van Sweet Mam'selle opgehaald (ik woon aan de grens, dus had het naar een parcelshop laten sturen), ook met Cotton Candy Marshmallow maar dat hoeft uiteraard helemaal niet dezelfde geur te zijn.
Alwiene
Geplaatst: 01-03-16 00:04
Hier nog iemand mét hond die al tijden niks meer met paarden doet
Hier niks gebrand vandaag, morgen maar weer
Yv_
Geplaatst: 01-03-16 00:05
Stonden ook nog een paar jars van Cotton Candy in Capelle. Maar dat was toch gewoon een terugkerende geur? Geen speciale ofzo?
En het grappige? Ik vond 'm best lekker ! Heel anders dan ik verwacht had, beel minder suikerspin dan ik had verwacht!
Skyex
Geplaatst: 01-03-16 00:06
Welkom samiratjj, ik kan je eerlijk gezegd maar 1 tip geven. Blijf hier weg nu je nog kan, het zal niet lang meer duren en je hebt totaal geen wilskracht meer en door rare computer virussen zullen de mandjes van webshops zichzelf maar blijven vullen. Haha nee flauw hoor, welkom en ik ben benieuwd naar wat je allemaal gaat kopen en doen.
Ik heb besloten dat ik toch op die Duitse site ga bestellen en die verzendkosten voor lief ga nemen.
Ik zit nu trouwens 1 meter van een daylight met spelbound vandaan en ik ruik gewoon niets. Dat is dan wel minder... ik zet hem nog maar iets dichterbij
Oja, wat forum betreft is het bij mij ook zo. Vroeger veel paard gereden, nog steeds liefhebber, maar nu een huis met hond, 2 katten en 1000(ofzo) vissen.
Laatst bijgewerkt door Skyex op 01-03-16 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Verder hou ik waxmelts kaarsen, andere spulletjes voor in huis en makeup
Merry morning van bridgewater vind ik heerlijk die blijft zo lang ruiken en staat me niet tegen kaneel en zoet maar niet die harde kaneel die op je adem slaat.. ilove
Raja
Geplaatst: 01-03-16 00:29
Ik heb 2 paarden waarvan 1 in een rusthuis en de ander herstellende van een peesblessure
Ik had een mailtje Lisitano Moest de webshop een waardering geven voor 5% en als je dan producten reviewt kreeg je nog een keer 5%
BeFunny
Geplaatst: 01-03-16 00:35
O in NL voor mensen die eens zelf melts of kaarsen willen maken die gaan niet gelijk liter flessen inkopen die kunnen heel goed terecht bij het geurenpaleis http://www.geurenpaleis.nl die hebben een hele ruime keuze, meeste olién zijn ook geschikt voor zelf body butter of crémes of andere cosmetica te maken. Ik kom niet ver met 100 ml flesjes anders zou ik daar ook inkopen maar als je dus gewoon wat meltjes wil maken voor jezelf of om weg te geven, niet grootschalig ze hebben van NL wel het grootste geur assortiment 600 geuren begreep ik, en goede service, snelle levering etc. Ik maak ook mijn eigen butters enzo en koop daar dus ook wel eens luchtjes daarvoor een top shop.