Die prachtige bloemkolen. Heel leuk hoe anders je nu naar wolken kijkt. Ik in ieder geval sinds ik in dit topic zit.
en de 'bubblewrap' wolken Leuke naam! Zijn dit eigenlijk random wolkjes? of voorspellen die ook nog iets?
MariaMaaike
Geplaatst: 04-07-16 10:32
Foto's van afgelopen zaterdag Waarschijnlijk is het niets bijzonders, gewoon een regenwolk. Maar het zag er heel gaaf uit omdat het echt heel duidelijk een lijn was
Toen ik de supermarkt uitstapte zag ik dit
Hier in panorama
Vervolgens een stukje verder gereden, zodat ik een wat wijder uitzicht had
Weer even een panorama
En een close-up. Toevalstreffer met dat vliegtuigje
Even tussendoor vanuit Frankrijk aan de voet van de Pyreneeën Het rommelt hier al een ruim uur, amper wind dus het blijft ook hangen. Hopelijk knalt het vandaag een keer zodat we dat ook gehad hebben haha.
Ik heb vannacht gedroomt dat ik ging stormchasen in een vliegende auto. Dus ik vloog naar de wolken toe om ze beter te bestuderen, terwijl het onweerde
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 05-07-16 13:51
Dit vond ik vanmorgen best een bijzondere wolkenlijn... wit aan de bovenkant... donker aan de onderkant.
AbbyBlues
Geplaatst: 05-07-16 13:59
Vanmorgen deze mooie dotjes aan de hemel boven sint Odilienberg.
Hier waait het momenteel fiks maar wel vlagerig , kwam bijna uit het niks
Anoniem
Geplaatst: 05-07-16 16:59
Bui in de verte
Voor het begon
Uiteindelijk is het niet echt knallend geweest,wel flink regen en wind. Het echte vuurwerk zal in de bergen gebleven zijn. Wel prachtige bliksems gezien
Ik ben net terug van vakantie en ik heb van mijn lieve vriendje een boekje gekregen waarin een triljoen wolkentypen worden uitgelegd! Onderverdeeld in hoge, midden en lage bewolking en compleet met volledige benaming. Ik moet zeggen dat de afgelopen twee weken érg leuk waren met dat boekje
Paar minuutjes geleden uit het dakraam genomen
Marcella
Geplaatst: 06-07-16 18:16
Even paard weg denken, maar zag pas later die lucht.