Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:23

Oké, ik heb mijn bestelling van de vorige pagina (of die er voor inmiddels? haha) toch maar besteld :') Ik ben echt net een weekdier: 0 ruggengraat.. Hopelijk is het in het echt net zo leuk en passen de schoentjes. Dat is altijd even spannend.. !

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:31

Oeh die vans!

Waar vind ik lage witte all stars zo goedkoop mogelijk :) ?
Ik ben even de eerder genoemde site kwijt :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:32

Spartoo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:33

Ik heb hier hele leuke jurkjes voor bruiloften voorbij zien komen die je nadien nog vaak zat kan dragen.

Lau :wow: wat heb jij een mooi figuur! Jurkje staat je ook echt top, jaloers hoor!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:51

Komen hele leuke dingen voorbij! Ik ben volgensmij echt een zeldzaam ras meisje die 1 jurkje in de kast heeft. :') Vind dat echt ondingen, draag het liefst een skinny met leuk jasje oid. Al zou ik voor een bruiloft wel een uitzondering kunnen maken.

De Allstars waren van Spartoo! Maar ze zijn inmiddels niet meer in de aanbieding, als je een beetje rond zoekt op google kom je vanzelf wat tegen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:18

Macy, ik draag ook sporadisch jurkjes. Heb er twee. Een mooie zwarte en een met zebraprint. Die alleen uit de kast komen voor etentjes of kerst of zo :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:21

Ik heb me niet in kunnen houden helaas :'). Zag deze broek bij Annic van Wonderen en vind hem echt gaaf. Hierna weer op shopdieet, voor straf nu tot juni. :')

Afbeelding

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:24

Hier ook Macy, dat jurkje voor de bruiloft is de enige die ik nu heb.

Haha oeps CCCCC := Leuke broek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:24

Ik heb vanalles in de kast hangen qua jurkjes, terwijl ik zo'n 4 jaar geleden amper eentje aan zou trekken. Lang leve mijn huidige vriend, die heeft altijd zo pretlichtjes in zijn ogen als ik een jurkje draag. Dat doet wel veel.

Morgen 1e dag stage van 10 weken *\o/* Ik sta op de sociale dienst in het ziekenhuis waar ik buiten schoolperiode om ook nog gewoon werk. Nu hebben mijn werkdienst en stagedienst betrekkelijk weinig met elkaar te maken, dus van beïnvloeding is geen sprake en ik ken de mensen die er werken ook niet. Hoewel ik een "thuismatch" speel, voelt het toch als een hele nieuwe ervaring. En daar hoort outfitstress bij :P

Ligt klaar voor morgen: lichtgrijze skinny met kleine omslag op de enkels, donkerblauwe losvallende blouse met 3kwart mouwtje, lichtgrijze vestje en donkerblauwe ballerina's. Als werktas mijn lichtbeige shopper van mango touch.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:25

CCCCC schreef:
Macy, ik draag ook sporadisch jurkjes. Heb er twee. Een mooie zwarte en een met zebraprint. Die alleen uit de kast komen voor etentjes of kerst of zo :D

Haha precies! Vind het voor bijzondere gelegenheden wel passend, dan hoor je mij ook niet zeuren.

Ik kan me dat jurkje met die zebraprint nog herinneren, vond die zo leuk! :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:25

Dat zullen ze in het ziekenhuis vast niet zo belangrijk vinden Karin!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:59

Mijn stage wordt de sociale dienst, dus ik heb geen wit pakje of uniform wat ik aan moet trekken. Had ik bij mijn administratieve functie ook niet. Dus ook geen lange witte jas. Er wordt wel verwacht dat we netjes en presentabel gekleed gaan, maar poepchique op torenhoge pumps hoeft ook niet. Sneakers weet ik niet, dat ga ik nog afwachten. Op mijn oude dienst kon dat prima, je zat toch met je voeten onder een afgesloten bureau waar niemand je schoenen kon zien. Dat is nu wel het geval.

Gelukkig heb ik genoeg leuke platte schoenen, laarzen en niet al te hoge enkellaarsjes met hak om creatief te wezen :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:24

Waar vind ik witte enkelsokjes met een decoratief randje? :+
H&M en Hema in ieder geval al niet.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:29

Oeh jaa die zijn leuk voor in enkel laarsjes of cut out boots! Maar geen id waar ze te koop zijn. Primark had ze 2 jaar terug?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:36

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:46

:') :') :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:47

Waarom klinkt dat zo vies? :\

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:19

Outfitje van vandaag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heb mijn andere 2 superstretch high waist broeken van de h&m ook binnen, echt geweldige broeken. Ben benieuwd hoelang ze mooi blijven.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:20

Leuke outfit!
Waar heb je dat blousje vandaan als ik vragen mag? Ben hard op zoek naar zulke blousjes, maar op de een of andere manier vind ik die nooit

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:23

Oh wat fijn die jurkjes!! Ik ben ook al weken op zoek. Mijn broer trouwt in mei.
Had mijn oog al laten vallen op Karin Millen. Kreeg die tip van een collega,. maar nog niet echt tijd gehad heel uitgebreid te kijken.

Ik denk datik ook gewoon maar moet bestellen en dan passen want het is toch een beetje lastig inschatten hoe het gaat vallen.
Nu ben ik sowieso wat zwaarder dus daar moet ik wel rekening mee houden. Hoewel met een goede onderjurk heel veel te verbloemen is. Heb geen overgewicht, wel een donut op mijn buik en zadeltassen :+

Heb van het weekend nog een spijkerjurkje van Only gekocht.
Afbeelding

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:36

Ooooh spijkerjurkjes zijn leuk! Zo'n corrigerend ding is ook ideaal, draag ik altijd over mn panty zodat hij niet afzakt haha. Voel me dan altijd gelijk superstrak&slank haha.

Blouse is van de mango! Stond in de outlet. Is een hele lang, najah, over je kont wel zegmaar. Fijn ding wel.

www.mangooutlet.com

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:39

Ja vond em ook heel erg leuk en had eigenlijk wel een 38 kunnen nemen maar die zat net wat aan de krappe kant en heb liever dat het dan een beetje los valt en taille door het touwtje. Met een enkel lange zwarte legging en lage all stars ofzo. Of iets netter met een enkellaarsje.

Maar gelukkig mag ik alles op het werk wel aan. Zie net een manager op zijn nike's langs komen :+ Hij had toch geen afspraken vandaag was zijn verweer :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:41

Leuk jurkje zeg!
"Een donut op je buik", heb ik eindelijk een goede beschrijving van het fenomeen! Krijg dat nooit goed verwoord :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:51

Doubtless schreef:
Leuk jurkje zeg!
"Een donut op je buik", heb ik eindelijk een goede beschrijving van het fenomeen! Krijg dat nooit goed verwoord :+

*proest* mijn beeldende gedachten zijn heel vreemd bij die zin _O-

Leuke outfit Jo_Vales

Het spijkerjurkje is niet echt mijn ding.