Ik ben echt net een weekdier: 0 ruggengraat.. Hopelijk is het in het echt net zo leuk en passen de schoentjes. Dat is altijd even spannend.. ! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben echt net een weekdier: 0 ruggengraat.. Hopelijk is het in het echt net zo leuk en passen de schoentjes. Dat is altijd even spannend.. !
?
Vind dat echt ondingen, draag het liefst een skinny met leuk jasje oid. Al zou ik voor een bruiloft wel een uitzondering kunnen maken.
Leuke broek!
Ik sta op de sociale dienst in het ziekenhuis waar ik buiten schoolperiode om ook nog gewoon werk. Nu hebben mijn werkdienst en stagedienst betrekkelijk weinig met elkaar te maken, dus van beïnvloeding is geen sprake en ik ken de mensen die er werken ook niet. Hoewel ik een "thuismatch" speel, voelt het toch als een hele nieuwe ervaring. En daar hoort outfitstress bij
CCCCC schreef:Macy, ik draag ook sporadisch jurkjes. Heb er twee. Een mooie zwarte en een met zebraprint. Die alleen uit de kast komen voor etentjes of kerst of zo
liespower94 schreef:Waar vind ik lage witte all stars zo goedkoop mogelijk?
Ik ben even de eerder genoemde site kwijt

Hij had toch geen afspraken vandaag was zijn verweer