Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:40

Hier vandaag 2 verkopen, een slobbertrui / jurk van Karl Lagerfeld en een kudde Schleich paarden. Nog even afwachten of het geld daadwerkelijk op mijn rekening gestort wordt en dan versturen met Kiala.

Ik blijf het altijd verrassend vinden dat je sommige dingen in een paar uur kwijt bent en andere dingen aan de straatstenen niet kwijt lijkt te raken....

In wat voor wereld leeft die mevrouw van die steentjes dat ze denkt dat ze die midden in de nacht nog wel even langs kan brengen? Waarschijnlijk vond ze het nog echt een goede daad van zichzelf ook .... :-)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:54

Silly1972 schreef:
Sammie schreef:
winterbanden kun je beter opslaan tot volgend jaar okt/nov en dan het liefst net voor de stevige vrieskou ;) Die verkoop je nu niet meer, want niet meer nodig dus mensen gaan niet op zoek.

Ik had ze vorig jaar november al te koop ;-)

Dan geldt mijn advies toch nog steeds... Nu gaat vrijwel niemand meer winterbanden kopen en afgelopen winter was de vrieskou ook nergens te vinden..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:58

Sammie schreef:
Dan geldt mijn advies toch nog steeds... Nu gaat vrijwel niemand meer winterbanden kopen en afgelopen winter was de vrieskou ook nergens te vinden..

Maar winterbanden zijn geen magisch goed hoor... Die werken beter tegen de hoeveelheden regen die je hebt in de winter, dan tegen sneeuw. Sneeuw plakt toch in het profiel vast. Daarnaast heb je er helemaal niets aan bij bevroren wegen want daar is toch geen grip op te krijgen.

Dus maakt volgens mij niet uit wanneer je ze op internet zet. Als het maar rond de winterperiode is, wanneer er veel neerslag op komst is.

Silly1972

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:26

leek mij ook, heb ze al vanaf eind okt erop staan, maar helaas.
Maar zelfde met de andere spullen.
Nou ja, eens komt er wel iemand

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:27

Musiess schreef:
Middenacht @01.55u
Voor hotfix steentjes _-:(

Die is definitief niet 100%. :list:

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:58

Janine1990 schreef:
Sammie schreef:

Maar winterbanden zijn geen magisch goed hoor... Die werken beter tegen de hoeveelheden regen die je hebt in de winter, dan tegen sneeuw. Sneeuw plakt toch in het profiel vast. Daarnaast heb je er helemaal niets aan bij bevroren wegen want daar is toch geen grip op te krijgen.

Dus maakt volgens mij niet uit wanneer je ze op internet zet. Als het maar rond de winterperiode is, wanneer er veel neerslag op komst is.

Ik vind winterbanden sowieso onzin :D Alleen maar gehypet door de auto-industrie.. Ze zouden beter zijn bij lagere temperaturen. Niet perse alleen bij regen of sneeuw. Onder de circa 8 graden wordt geadviseerd wb te gebruiken. Tegenwoordig gaan ze nog verder.. R in de maand = winterband.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:01

Sammie schreef:
Ik vind winterbanden sowieso onzin :D Alleen maar gehypet door de auto-industrie.. Ze zouden beter zijn bij lagere temperaturen. Niet perse alleen bij regen of sneeuw. Onder de circa 8 graden wordt geadviseerd wb te gebruiken. Tegenwoordig gaan ze nog verder.. R in de maand = winterband.

M'n ouders kochten onlangs een nieuwe auto. Hoeveel ze reden? Nouja, het is een benzine auto... Als je tegen de 25k aan zit, dan moesten ze allweather overwegen. En anders gewoon lekker hiermee door blijven rijden. Advies van de verkoper. Weet niet wat ze er nu onder hebben.

Ik denk dat de hype er een beetje af begint te raken. Maar het is absoluut gehypet ja..

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:05

Ik heb om 17.00 uur afgesproken met een man die een glazen deur komt ophalen. Op mn werk, een schoonheidssalon. Contact ging via whatsapp. Ik stuurde dat de deur wel boven staat maar dat we het met zn 2 wel moeten redden. Stuurt hij terug: zie ik er niet sterk uit dan?

Nou dat wel dus, leuke profielfoto ook haha :D :o

Appt ie net dat ie nu een aanhangwagen gaat halen en dat ie er dan aankomt, en of ik ook een bruiningslotion heb voor mannen. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:10

Die komt voor iets heel anders dan de glazen deur........ :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:53

ssssuus schreef:
Ik heb om 17.00 uur afgesproken met een man die een glazen deur komt ophalen. Op mn werk, een schoonheidssalon. Contact ging via whatsapp. Ik stuurde dat de deur wel boven staat maar dat we het met zn 2 wel moeten redden. Stuurt hij terug: zie ik er niet sterk uit dan?

Nou dat wel dus, leuke profielfoto ook haha :D :o

Appt ie net dat ie nu een aanhangwagen gaat halen en dat ie er dan aankomt, en of ik ook een bruiningslotion heb voor mannen. :')

Hoe is dit afgelopen :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:54

Dat ze winterbanden gehypet hebben klopt wel maar die dingen doen wel degelijk iets. Punt is alleen dat mensen denken dat ze niet hoeven op te letten met glad weer enz. Waardoor ze dus als idioten gaan rijden. Dat moet je dan weer niet doen. Als ze onzin waren geweest zouden ze in Duitsland en Oostenrijk die dingen niet verplichten. En vind dat ze dat in nl ook wel mogen doen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:05

Dat ze in bepaalde landen die dingen verplichten en dat ze daarom geen onzin zijn is een lichtelijke drogreden.. :D er zijn tig dingen die aldanniet verplicht zijn en aldanniet wel/niet/ mogelijk aantoonbaar, maar niet sluitend niet gezond zijn, tuurlijk doen ze wel iets..het zijn autobanden.. en verder moet iedereen t zelf weten waar ie meerond rijdt. Ik vind het gehypete onzin. Ik gaf slechts de tip om ze vlak voor de winter te koop te zetten. Gewoon een tip, hoeft ook niet perse opgevolgd worden. :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:17

Haha inderdaad Sammie, goede tip hoor! :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:27

Wou er ook geen discussie van maken hoor :D we verschillen gewoon van mening haha. Even goeie vrienden!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:30

Daar ben ik het mee eens Sammie. Veel hangt ook van de auto en bestuurder af. Wij rijden al járen in onze Micra's zonder winterbanden en die twee auto's schuiven geen millimeter. Topauto's, zeker in glad weer... De vorige Mercedes van onze pa geraakte met winterbanden zelfs de stoep niet meer op, wat een waardeloos blik.

Die van die hotfix stenen is echt geflipt...

Zelf nog 6 goedkoopjes staan, 2 worden zondag afgehaald, ben benieuwd...

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:05

Heb je er een date aan overgehouden ssssuus?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:12

Hahhaa nou hij viel toch wat tegen in het echt :D :+ ( heb trouwens gewoon een vriend hoor die hier ook wel de humor van in zag), maar mooi wel nog extra bruiningslotion verkocht hahahah

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:10

Wij hadden twee dezelfde auto's, vw polo's.
Eentje hadden we zomerbanden en de andere winterbanden op gelegd.
Toen er sneeuw lag met allebei een stuk gereden maar we hadden toch echt veel meer grip met de winterbanden als met de zomerbanden.
Dus het doet heus wel iets, maar belangrijkste is wel dat je je rijstijl aanpast.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:20

Jeetje war bizar Musiess! Ook dat ze er dan de eerste keer niet was, omdat de schoenen in de aanbieding waren :') 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:44

Ik had echt open gedaan en gezegd: Nu niet, ben schoenen aan het bestellen :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:47

Heb bij mijn auto nu ook winterbanden eronder zitten, en merk echt wel verschil.

Maar daar gaat het topic niet over.

Gister de schuur opgeruimd en bijna 90 dingen op Mp gezet.
Vanochtend een bod van 1 euro op een nieuw bitje en 5 euro op een zeer nette fleecedeken 8)7
Maar vanmiddag wel al wat dingen verkocht zonder moeilijk gedoe.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 10:17

Haha nou ik slaap al niet meer ivm drukke baby in mn buik. Ik was dus niet te genieten toen ik eeeiiindelijk sliep en de deurbel ging... ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 13:24

Musiess schreef:
Haha nou ik slaap al niet meer ivm drukke baby in mn buik. Ik was dus niet te genieten toen ik eeeiiindelijk sliep en de deurbel ging... ;)

Al slaap ik niet om die tijd, ze hoeven om die tijd echt niet aan te bellen. 8)7

Je belt iemand dan toch ook niet meer?
Al snappen sommige mensen dat niet altijd :n

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:40

Inderdaad!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:50

Ze is gewoon gestoord hahah en dat voor iets van waarde :10.-
Ze belde me net waarom ik geen intresse had en of ik ander langs wilde komen ze te halen..

Komop zeg..