Tot nu toe zou het morgen slecht worden,maar dat stond eerst voor vandaag. Het is nu nog mooi weer,blauwe lucht en wat sluierwolken en de zon. Ik hoorde ook iets van windkracht 7 in het weekend.
DewiRox
Geplaatst: 13-09-13 09:10
Agossie schreef:
Morgen wordt het waardeloos weer...
Pff zeg dat nou niet.. Morgen mag ik op werk 7 paarden in mijn eentje longeren/rijden en wij hebben alles buiten. Dat wordt dan maar 7 setjes droge kleding mee.
tine10
Geplaatst: 13-09-13 09:12
DewiRox schreef:
Dat wordt dan maar 7 setjes droge kleding mee.
Of een goed regenpak aan
Wij zijn morgen op de hippiade, dan mag een regenpak helaas niet aan. Oftewel, we gaan heeeeeeel erg nat en koud worden.
20 graden verschil is wel heel erg veel! Maar toch staat de deur open en heb ik het niet echt koud. Ook ziet het er buiten wel redelijk uit, hopelijk blijft het droog vandaag.
Ik ga zo maar eens boodschappen doen, zie in de verte een regenbui aankomen. Vannacht toen we terug reden van Schiphol, was er echt een prachtige lucht! Paars, oranje, roze. Zal rond een uur of half 3 3 uur geweest zijn.
Ik vond het niet eens tegenvallen vandaag. Heb me het lazerus gezweet met rijden en mesten Peerd net binnen gezet en nu begint het wat te miezeren. Van mij mag het morgen weer zo zijn........maar dat zal wel niet
Het was hier prima. Inderdaad wat miezer en daar kun je goed nat van worden, maar het viel hier nog alleszins mee. Vanaf morgen wordt het een week lang waardeloos...
Het weer voor morgen is alweer veranderd.Alleen morgenochtend buien,vooral het Noord-Westen, de wadden eilanden krijgen veel regen.En tegen de middag word het droog,het klaart op en de zon laat zich ook zien! ik wist het!