Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:haffiefreak schreef:Mijn vriend en ik willen over een tijdje graag een tweede kindje. Maar wat vinden jullie mooi passen bij Swen? Zowel jongens als meisjes namen.
Het liefste geen S, A (begin letter vriend) of M (mijn begin letter) als begin letter
Elsa en Kristoff![]()
Overigens gaat dit topic meer over rare namen, ik zou hier niet de naam voor je nieuwe kind zoeken.
haffiefreak schreef:Mijn vriend en ik willen over een tijdje graag een tweede kindje. Maar wat vinden jullie mooi passen bij Swen? Zowel jongens als meisjes namen.
Het liefste geen S, A (begin letter vriend) of M (mijn begin letter) als begin letter
vuurneon schreef:haffiefreak schreef:Mijn vriend en ik willen over een tijdje graag een tweede kindje. Maar wat vinden jullie mooi passen bij Swen? Zowel jongens als meisjes namen.
carika schreef:Als 'buitenlander' valt mij vooral op dat Nederlandse ouders er haast een wedstrijd van maken namen te vinden die zo uniek mogelijk zijn![]()
Ook het hebben van roepnamen en doopnamen vond ik in het begin heel vreemd. Ik heb al vaker aan iemand gevraagd: Waarom staat er in jou paspoort een andere naam dan op jouw diploma of verzekeringskaart? Lijkt mij niet handig maar blijkbaar is het in NL wel gebruikelijk of tenminste in mijn vriendenkring.