nevica schreef:Uiteraard weer overal sneeuw of natte sneeuw behalve bij mij. As always.
Same hier, kleuter helemaal enthousiast die had het weerbericht gezien. Maar niet hier natuurlijk…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:pfff, dubbel kinderfeestje vandaag. (studiedag, dus ik dacht makkelijk)... kinderen zijn nu een kwartiertje binnen en ik en er nu al klaar mee hahah... straks lekker naar bounce valley, hoop dat ze lekker moe worden
juval schreef:juval schreef:pfff, dubbel kinderfeestje vandaag. (studiedag, dus ik dacht makkelijk)... kinderen zijn nu een kwartiertje binnen en ik en er nu al klaar mee hahah... straks lekker naar bounce valley, hoop dat ze lekker moe worden
Tussenstand:
2x ruzie
1x huilen
1x limonade over de vloer
En een boel gegil
Polarize schreef:Ik zie onderweg naar het station een moeder en kind uit huis komen en in de auto stappen, om vervolgens naar de school die niet eens 100m verderop zit te gaan... serieus??
Voel me ook echt zo'n zeurder maar rechtdoor op dezelfde weg gaat voor kennen ze blijkbaar ook niet meer, ben bijna omver gereden door 2 kinderen die even snel voor mij langs zouden schieten terwijl ik aan het oversteken was. Maar als ik tegen ze aan loop is het mijn schuld
Eapy schreef:Polarize schreef:Ik zie onderweg naar het station een moeder en kind uit huis komen en in de auto stappen, om vervolgens naar de school die niet eens 100m verderop zit te gaan... serieus??
Voel me ook echt zo'n zeurder maar rechtdoor op dezelfde weg gaat voor kennen ze blijkbaar ook niet meer, ben bijna omver gereden door 2 kinderen die even snel voor mij langs zouden schieten terwijl ik aan het oversteken was. Maar als ik tegen ze aan loop is het mijn schuld
Ik vind het ook altijd zo intens om te zien dat mensen soms de bus pakken voor letterlijk 1 halte… dat 3 minuten fietsen zou zijn geweest, 10 minuten lopen… mensen die hartstikke jong en fit zijn. En dan miepen dat je geen geld hebt voor xyz. Is goed…
Eapy schreef:Polarize schreef:Ik zie onderweg naar het station een moeder en kind uit huis komen en in de auto stappen, om vervolgens naar de school die niet eens 100m verderop zit te gaan... serieus??
Ik vind het ook altijd zo intens om te zien dat mensen soms de bus pakken voor letterlijk 1 halte… dat 3 minuten fietsen zou zijn geweest, 10 minuten lopen… mensen die hartstikke jong en fit zijn. En dan miepen dat je geen geld hebt voor xyz. Is goed…