Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieser schreef:
Bellatrix schreef:Ik ben blij omdat het vrijdag is en ik met prednison nu ben afgebouwd naar 10 mg.
chanicha schreef:Nou dat zijn voorlopig toch hele goede uitslagen hoor!
Nu duimen voor de rest
fjordjes schreef:Fijn dat dat gedeelte goed is, hopelijk de rest ook
Bellatrix schreef:Wat goed LG!!
Ineke2 schreef:Wat fijn LG dat de resultaten tot nu toe zo goed zijn
Cayenne schreef:Little_Gift: Wat een goed nieuws! De test met tumormarkers komt vast ook helemaal goed
Marocje schreef:Wat fijn van de tot nu goede uitslagen LG!
Ik ben blij omdat de nieuwe lamp eindelijk hangt, ging niet helemaal goed met de oude schroefgaten gebruiken dus het kletterde ineens naar beneden.. gelukkig ving ik net de bol op, maar hart zat in de keel!![]()
Uiteindelijk een lieve buurman die grotere pluggen en schroeven had, dus kon het echt goed vast gemaakt worden![]()
[ Afbeelding ]
Lieser schreef:Het is een ruin van 9 jaar. KWPN-er met wat Gelders bloed. Kan van alles (dressuur, beetje springen, grondwerk, buitenritten) en houdt van afwisseling. Het is vooral een heel lief paard
Bellatrix schreef:
Heel veel plezier met hem!!
Ik ben blij omdat het vrijdag is en ik met prednison nu ben afgebouwd naar 10 mg.
black_kelpie schreef:Pupsel heeft het de afgelopen 2 nachten al droog gehouden, slaapt door en geeft om 6 uur netjes aan dat ze nu toch wel echt moet
Marcella schreef:En ik heb langer dan 5 uur geslapen zonder ieder uur wakker liggen.
De DA vond het er goed uitzien.