Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:xPabloBokt schreef:Tenzij ze een donders goede reden heeft om én niet te komen opdagen én niets te laten weten.. dan zou ik haar inderdaad ook niet terug willen zien
In de gevangenis zitten, bijvoorbeeld
Zebrastreep schreef:Ik moet straks bellen , en het zijn geen leuke telefoontjes om te plegen maar het zal echt wel even moeten. Aan de andere kant na gisteren wat er allemaal is gebeurd, kan ik dat ook best wel op een goede manier aanpakken als het er echt toe doet.
Maar ik blijf bellen haten, maakt niet uit waarheen.
Nyaleti schreef:Er staan weer zoveel herplaatsers (honden) op de FB groepen jezus.. en zo veel echt met een poedersuiker reden.
Grote hond is te druk, dus moet weg. Valt echt op zo de laatste weken ..
DuoPenotti schreef:Zo zijn wij aan onze jack russell gekomen. 5 maanden oud. Was te druk.
Ja wie koopt er dan een jr pup
Lag overigens dezelfde avond met de pootjes omhoog op de bank te maffen.Nyaleti schreef:Er staan weer zoveel herplaatsers (honden) op de FB groepen jezus.. en zo veel echt met een poedersuiker reden.
Grote hond is te druk, dus moet weg. Valt echt op zo de laatste weken ..
Foaly schreef:De kat van mn broertje (eigenlijk van broertje zn baas maar hij zit vaker bij broertje) is kwijt en dat is natuurlijk vervelend maar aan de andere kant is het een ongecastreerde jonge kater. En het is voorjaar. Ik denk dat ik wel weet waar die heen is
Foaly schreef:Ja dat wil mn broertje ook graag, maar t is niet zijn kat. En de baas zelf lijkt het niet veel uit te maken. Heb mn broertje maar gezegd dat ie dit wel als argument kan gebruiken om het toch te doen, want nu blijft die kat natuurlijk weglopen