Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Ik ben niet gevaccineerd en heb ook nog geen corona gehad,
Fitzroy schreef:Ik heb toevallig hetzelfde alleen ben ik de organisator van het etentje. 4 mensen hebben afgelopen week corona gehad maar allemaal zijn ze inmiddels klachtenvrij en mogen uit isolatie. Dus ik zie geen probleem waarom ze niet mogen komen. Een vd gasten vond het ook geen goed idee, maar doet wel allerlei andere zaken waar het besmettingsrisico veel groter is. Deze komt nu wel.
amber15 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag. Wat zouden jullie doen?
Morgen heb ik een etentje. Één van de aanwezigen heeft deze week corona gehad en heeft zo goed als geen klachten meer. Wel nog vermoeid en misschien wat hoesten, maar dat weet ik niet precies. Een huisgenoot van hem heeft nu ook corona. Het etentje gaat gewoon door. Ik ben niet gevaccineerd en heb ook nog geen corona gehad, dus ik voel me er niet prettig bij. Dat heb ik voorzichtig aangegeven, maar dat wordt meteen op de hoop 'onnodig paniek zaaien' geschoven.
Overdrijf ik nou echt?
lenaa_tje schreef:996981 schreef:Hoe de hond uitlaten door een derde veiliger is dan zelf een rondje buiten doen is me nog steeds een raadsel
Nou eens, je kunt prima met Corona een blokje om.
Verder die quarantaine was voor essentiële beroepen ook al aangepast. Als je niet gemist kon worden mocht je ook zonder booster (en geen klachten werken)
SusanH schreef:De psychische schade bij haar is groter dan de mogelijke gezondheidswinst.
Huertecilla schreef:Het ivermectine-schandaal gaat wellicht, hópelijk! nog een pittig staartje krijgen in de VS.
Verder een triest voorbeeld van pharma-macht want we zíjn allemaal al gevaccineerd.
Véél eenvoudiger en sneller onderzoek naar ivermectine tegen Covid19 heeft niet plaatsgevonden omdat het patentvrij supergoedkoop beschikbaar is.
IMANDRA schreef:Huertecilla schreef:Het ivermectine-schandaal gaat wellicht, hópelijk! nog een pittig staartje krijgen in de VS.
Verder een triest voorbeeld van pharma-macht want we zíjn allemaal al gevaccineerd.
Véél eenvoudiger en sneller onderzoek naar ivermectine tegen Covid19 heeft niet plaatsgevonden omdat het patentvrij supergoedkoop beschikbaar is.
Welk schandaal? Er is immers bewezen dat het niet helpt.
Huertecilla schreef:Het ivermectine-schandaal gaat wellicht, hópelijk! nog een pittig staartje krijgen in de VS.
Sizzle schreef:„The results suggest that the significant effect of ivermectin on survival was dependent on largely poor-quality studies.“
Dat de wetenschap in het algemeen om te janken was de afgelopen 2 jaar ben ik het mee eens. Meerdere wetenschappers hebben aan de bel getrokken, maar daar is niet naar geluisterd. Het aantal slechte publikaties dat nooit gepubliceerd had mogen worden is absurd.
Sizzle schreef:De FDA heeft op zich niets te maken met wat (ook Europese) tijdschriften besluiten te publiceren. .