Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 14:06

Dat twee jochies net vuurwerk afstaken voor een jongetje die zijn hond uit liet. -:(- Gigantische knal.

Kind en hond waren enorm geschrokken :(:) . Ik heb hem even getroost, bleek een oud leerling van mij te zijn.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 14:38

Voor engels moet ik geregeld zo'n inspreekopdracht doen, no biggie, maar mijn koptelefoon pakt het geluid echt vet slecht op waardoor ik heel hard moet praten en alle spontaniteit verdwijnt terwijl ze dat juist willen horen. Ben ik bij de laatste vraag na een half uur dingen ingesproken te hebben, crasht dat programma. Rip ;(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 15:09

Mijn bijkeuken.... De sensor van de thermostaat zit in de woonkamer, die wordt prima warm, maar de verwarming in de bijkeuken slaat amper aan met als resultaat dat het daar nu niet warmer wordt dan 11 graden :brr: :brr:

Wasmachine, vaatwasser en koelkast staan daar en ook als ik naar de wc ga moet ik door de bijkeuken, dus ietsje warmer zou wel geinig zijn...

Miekje23

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 15:20

Black kelpie heb je de boel wel,eens ontlucht en bijgevuld?

Hier : eergisteren nacht een explosie! Vuurwerk ofiets! En vandaag wou ik t vuil wegbrengen beide containers vol. Mijn zak erbij gezet en een melding gemaakt in de app

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 15:36

Miekje23 schreef:
Black kelpie heb je de boel wel,eens ontlucht en bijgevuld?

Ja, dat is allemaal al gebeurd :j

Het was nooit een issue, die deur was altijd open omdat mijn kat daar naar de bak moest kunnen. Ze is een paar maand geleden overleden, dus nu zit de deur dicht. De radiator daar is te klein en krijgt niet lang genoeg warm water om echt iets te doen.

De woningbouw komt er deze week naar kijken, ik hoop dat ze er wat mee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 17:02

Mijn god, kwam toch net ook weer een Gerda tegen in de auto. Ik reed weg bij de winkel, draaide de weg op, dat kon, want de bus die eraan kwam stopte bij de halte. Ben ik net naast die bus komt er van de andere kant een enorme bak aanrijden die dacht daar die stoppende bus wel even in te kunnen halen (echt bij een kruising en bij de uitrit van een winkelcentrum :roll: ) Dus ja, ik moest stoppen, maar ga natuurlijk niet achteruit voor zo'n ongeduldige troela, kon ook niet want inmiddels stond er ook al ander verkeer achter me.
Maar goed, de auto was duidelijk te groot voor Gerda, dus ze kreeg hem niet achteruit, dus gooide ze dr knipper maar uit zodat ze meteen achter de bus aan kon wegrijden.. Ja joh, we wachten wel even :roll: En wat deed ze toen ze naast me was, een middelvinger naar me opsteken.. Jooooo, wie staat hier nou gvd op de verkeerde weghelft te prutsen |o 8)7

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 20:12

Dat het zo snel in de avond vriest :brr: niet fijn om met de hond te wandelen dan brrr

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 20:19

Ik moet morgen werken, in de horeca. Dat word alleeeeeen maar klusjes doen -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 21:02

Ik heb het koud, moet nog douchen en moet morgen werken wat ik niet zoek.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 21:26

Ik zit een online meeting en wil zo graag weg, maar wil ook niet een afhaker aan. Argh.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 21:56

Dat mensen mij aanspreken op het feit dat ik mijn booster heb gehad.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 21:57

98xsophiex98 schreef:
Dat mensen mij aanspreken op het feit dat ik mijn booster heb gehad.

Lucky you qua booster!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 22:38

Dat morgen mijn bestelde fiets bezorgd wordt in de ochtend maar dan moet ik slapen want nachtdienst. Opmerking bij mijn bestelling is straal genegeerd en kan het tijdsvak niet aanpassen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 23:00

Ik fietste vandaag net bij/in een onoverzichtelijke bocht. Ik heb nog naar de autobestuurder achter mij geseind met mijn arm; "Blijf achter mij!". Maar nee hoor, de bestuurder haalde in... En dat ging op het nippertje goed met een tegemoetkomende auto.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 23:17

Het hele “teckel wil in bed dus blijft net zo lang gillen tot hij in bed mag en wil graag onder het bed om mijn aandacht te krijgen maar dat heb ik geblokkeerd” circus begint weer. :=

Oh hij ligt nu met een ontevreden gegrom maar in zijn eigen mandje. _O-

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 23:34

Aan dhl. Gisteren zouden ze tussen 17.30 en 22u komen. Maar we wonen op t terrein van een bedrijf en hek naar onze woning was gesloten. Je kan omrijden maar dat moet je maar net weten. Dus geen pakket gisteren.
Vandaag komen ze in hetzelfde tijdvak. Vind ik dan al niet handig maar kon alleen weizigen in bezorgen bij buren. Die we niet echt hebben. Dus daar maar ons huisnummer en mijn telefoon nummer ingezet. Maar je raad het al: geen pakketje.
Het is de hoes voor mijn nieuwe laptop die ik niet wil gebruiken voor de hoes er is. Wil m zo graag in gebruik nemen dus beetje ongeduldig...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 23:42

Stoppenkast van ons nieuwe huis. Laatst was er een groep uit gesprongen zonder reden, we waren er niet eens. Net omdat we de oven aan hebben, lampen op de benedenverdieping, een tv en een desktop klapt de hoofdschakelaar er uit. Zucht. Die nieuwe meterkast kan me niet snel genoeg komen. 2 kapper met 4 groepen, Nope.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 00:17

Ik moest 2x mn auto krabben vandaag

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 00:22

Dat vliegtuig wat een paar uur terug heel laag overvloog. Je voelde het huis gewoon trillen! En het lawaai was enorm schrok ervan. Helemaal omdat ik mijn oordopjes inhad :')

En nee ik woon niet dichtbij een vliegveld....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-21 00:24

Wss legeroefening met Hercules.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 00:29

Dat klinkt als een Herculus ja... :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 01:15

Zebrastreep schreef:
Dat vliegtuig wat een paar uur terug heel laag overvloog. Je voelde het huis gewoon trillen! En het lawaai was enorm schrok ervan. Helemaal omdat ik mijn oordopjes inhad :')

En nee ik woon niet dichtbij een vliegveld....

Vliegveld Drenthe? Straalmotoren of turboprop?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 01:39

Ik had nog wel even gekeken of er toevallig oefeningen waren van het leger , maar aan het schema te zien van niet.

Ik bedenk wel dat er dichtbij uiteraard een aantal locaties zijn van het leger in de plaats waar ik woon. Het is vrij ongebruikelijk dat een vliegtuig / helikopter hier laag over vlieg met zo'n sterker motor. Sterker nog eerste keer in de 23 jaar dat ik hier woon zover ik kan herinneren.

Straalmotor als in een straaljager was het niet in ieder geval dit klonk veel doffer niet zo scherp als een straaljager.

Ik vond het meer klinken als een helikopter , maar mijn vader als een vliegtuig :')

Edit: yep het klonk precies als de Hercules vliegtuigen , jammer dat ik die niet goed heb kunnen zien!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 06:42

Plafonddienst

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 08:33

Vanmorgen om kwart voor 5 de wekker voor mijn vriend daarna eindelijk rond 6.15 weer in slaap gevallen, bellen ze me wakker om kwart voor 7 {:)-:( {:)-:(

Lekker na 3 nachten bijna niet slapen %)