Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Er zijn vreemde mensen op de wereld hoor![]()
Ik had eens een koala knuffel voor m'n dochter op Vinted gekocht. Méga sigarettenlucht.
Tig keer gewassen en geweekt en toen was die stink niet meer overheersend
Maar sinds dien vraag ik altijd of een stoffen artikel uit een rookvrij huis komt
Marjo schreef:Helaas is het niet altijd de schuld van de verkoper... Ik heb al op Facebook ervaringen gelezen dat als de bezorger flink rookt in de bus, die geur ook in de spullen kan gaan zitten...
Michelle_96 schreef:Marjo schreef:Helaas is het niet altijd de schuld van de verkoper... Ik heb al op Facebook ervaringen gelezen dat als de bezorger flink rookt in de bus, die geur ook in de spullen kan gaan zitten...
Maar even de chauffeur zit voorin de bus, de pakketten liggen achterin. Veel bussen zit geen doorgang in dus zijn 2 afgesloten ruimtes. En hoelang ligt een pakket nou daadwerkelijk in de bus, zo snel komt er toch geen extreme rookgeur in een afgesloten verpakking?
Mri schreef:Michelle_96 schreef:[quote="Marjo"
Helaas is het niet altijd de schuld van de verkoper... Ik heb al op Facebook ervaringen gelezen dat als de bezorger flink rookt in de bus, die geur ook in de spullen kan gaan zitten...
Maar even de chauffeur zit voorin de bus, de pakketten liggen achterin. Veel bussen zit geen doorgang in dus zijn 2 afgesloten ruimtes. En hoelang ligt een pakket nou daadwerkelijk in de bus, zo snel komt er toch geen extreme rookgeur in een afgesloten verpakking?