Als je 'ja' aanduid moet je verplicht invullen welke. Ik vraag me af of dit wettelijk zelfs mag?

Nu kom ik aan de vraag "hebt u regelmatig diarree?" Is dit een grap ofzo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Is het een vraag die je verplicht moet invullen?
Of kan je ook doorgaan zonder in te vullen?
DezeNaam schreef:Ik wil me inschrijven bij Startpeople. Is er een hele vragenlijst over vorige werkervaringen (of je al negatieve ervaringen gehad hebt bijvoorbeeld), of je hoogtevrees hebt, of je operaties ondergaan hebt,... Nu is de vraag 'neemt u regelmatig geneesmiddelen?'
Als je 'ja' aanduid moet je verplicht invullen welke. Ik vraag me af of dit wettelijk zelfs mag?Echt, hoe is het hun zaak of ik geneesmiddelen neem? Ik schaam me er in het algemeen niet voor dat ik medicatie neem voor ADHD maar voor een job vind het ik toch wel een ding. Gaat hun niks aan.
Nu kom ik aan de vraag "hebt u regelmatig diarree?" Is dit een grap ofzo?
Moestuin schreef:Iets in vertrouwen zeggen tegen iemand ivm een ruzie (was zelfs niet negatief over die persoon. Gewoon de vraag over hoe ik het beste kon oplossen en dat ik het er moeilijk mee heb) Die persoon gaat daar dan een deeltje over gaan zeggen tegen diegene waarmee ik ruzie heb en die trekt dat uiteraard weer totaal onredelijk uit verband en ik ben weer de boeman!
Ik weet weer waarom ik niemand vertrouw. Sinds een paar jaar vertrouw ik weer wat mensen en dat is dus duidelijk een slechte keus.
Coconut schreef:Het feit dat een stoffen mondkapje verboden is in Duitsland, maar een wegwerp mondkapje wel mag
DezeNaam schreef:Als je 'ja' aanduid moet je iets invullen, anders kan je niet verder.
Captain...
Bedankt voor de informatie Kookaburra, dat dacht ik inderdaad ook al. Vind het nogal vreemd aangezien het een redelijk professioneel bedrijf hoort te zijn. Ook de vraag of ik 'momenteel zwanger ben' werd gesteld en naar mijn weten mag een werkgever dat ook niet vragen.
Ik maak er nu geen big deal van om het in te vullen maar ik vind het echt vreemd.
MarlindeRooz schreef:In het huisje waar we op vakantie zijn kan geen raam open.Dus nu werd ik wakker met hoofdpijn. En mijn vriend slaapt dan ook slecht dus die maakte me vannacht ook al wakker.
Ik ging op vakantie om bij te komen en eens goed en rustig te slapen.
Voordeel: het is hier wel écht stil