Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Een Corona baby... Hoe komen mensen op die termJemig..
Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak
[ Video ]
Telpeva schreef:Geen ergernis maar een update, voor wie het volgde... Zojuist kreeg ik het telefoontje dat mijn oma is overleden.
Bedankt voor jullie steun van de week
Cayenne schreef:Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak
Knert schreef:Dat ik hoor dat mijn oom is overleden na een heftig en kort ziekbed. (Tumor).
Dat ik het een week na het overlijden hoor omdat ze bang waren dat ik het mijn moeder zou vertellen. Zij hebben ruzie...
Ik niet..
Captain schreef:Gecondoleerd Telpeva en Knert!
Ik stoor me aan dat gender-gedoe.
Geslacht is schijnbaar ook al niet goed meer, maar het moet 'gender' zijn. Echt hoor, hou toch eens op.
Gisteren las ik dat iemand een kaartspel had bedacht waarin de koning niet langer meer waard was dan de koningin. Serieus mensen.
Captain schreef:Gecondoleerd Telpeva en Knert!
Ik stoor me aan dat gender-gedoe.
Geslacht is schijnbaar ook al niet goed meer, maar het moet 'gender' zijn. Echt hoor, hou toch eens op.
Gisteren las ik dat iemand een kaartspel had bedacht waarin de koning niet langer meer waard was dan de koningin. Serieus mensen.