PSvanLot schreef:Morrie schreef:het online onderwijs is net goed op de rit, kwetsbare studenten komen naar school 5 dagen per week, daar is een team op gezet om ze te begeleiden en hulp te zoeken met hun problemen, studenten die dreigen af te haken, zijn in beeld. De leerplichtambtenaren gaan ons helpen om met deze studenten in contact te komen.
Alle protocollen zijn voorzien van addenda, tegen de tijd dat dat allemaal rond is en de raad van bestuur er een kusje op gegeven heeft, is de school weer open.
Fijne generale repetitie voor de komende lockdowns in de toekomst.
niet meer voor mij, ik haak af, ik ga met pensioen
Dan werk jij vast niet uit een achterstandsbuurt met grote gezinnen...?
Op tv zie je ook enkel bovenbouw havo/vwo kids die kei hard werken. Ik nodig ze van harte uit bij mijn ploeterende leerlingen die met 6 kinderen op een drie kamer flat wonen en laptops moeten lenen van elkaar en waar kleintjes hard rondgillen.
Of waar papa de hele dag in zijn nest ligt en niets anders doet dan ruzie maken...
Lijkt me heel zwaar voor die kinderen.. die zien school natuurlijk als een manier om toch even uit die thuis situatie te zijn en nu zitten ze constant in dat soort ellende.
Maar lijkt me ook zwaar voor jou als onderwijzer, weten dag die kinderen nu er zo bij zitten en dat je er niets aan kan doen