Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Ik hoorde dat laatst op een Nederlandse radio-omroep waar een geïnterviewde ook zo nodig Fries moest praten. Ik heb niets tegen Fries of welk dialect ook, maar zolang het niet 'onderling' is praat dan gewoon Nederlands! Dat hebben we tenslotte allemaal op school geleerd.
Roodvos schreef:DubbelFun schreef:Ik hoorde dat laatst op een Nederlandse radio-omroep waar een geïnterviewde ook zo nodig Fries moest praten. Ik heb niets tegen Fries of welk dialect ook, maar zolang het niet 'onderling' is praat dan gewoon Nederlands! Dat hebben we tenslotte allemaal op school geleerd.
HOHOHO, Fries is geen dialect, Fries is een erkende taal!
Wij noemen het ook wel een keelziekte
DubbelFun schreef:Ik hoorde dat laatst op een Nederlandse radio-omroep waar een geïnterviewde ook zo nodig Fries moest praten. Ik heb niets tegen Fries of welk dialect ook, maar zolang het niet 'onderling' is praat dan gewoon Nederlands! Dat hebben we tenslotte allemaal op school geleerd.
hahahatsjoe schreef:DubbelFun schreef:Ik hoorde dat laatst op een Nederlandse radio-omroep waar een geïnterviewde ook zo nodig Fries moest praten. Ik heb niets tegen Fries of welk dialect ook, maar zolang het niet 'onderling' is praat dan gewoon Nederlands! Dat hebben we tenslotte allemaal op school geleerd.
Hoho, Fries is geen dialect dat is een taal.
DubbelFun schreef:Kan het niet verstuurd worden? Bijv. als de poten er af kunnen.
Suzanne F. schreef:Goed je rekening in de gaten houden. Als er dingen worden afgeschreven die je niet herkent moet je ze meteen storneren. Want dat is het enige wat ze zouden kunnen met je bankrekeningnummer. Een abbo afsluiten of iets met eenmalige incasso.