Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottemv

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 23:45

Ik ben nog steeds met mijn Italiaan en zelfs de 10 dagen bij schoonouders in huis heb ik overleefd. Kan me niet voorstellen dat niemand meer aan het tinderen is..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 06:41

Ik ook nog steeds bij m'n Italiaan en ook de 2,5 week samen met en zonder schoonfamilie overleefd. Het bleek zelfs heel goed voor de relatie dit keer :+:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:20

Hoe ook nog steeds samen, klein half jaartje alweer. Afgelopen vakantie zelfs een weekje bij geboekt :)

We zijn meestal 5 dagen per week bij elkaar, inclusief een dagje beide vanuit huis werken.

Mij hoor je niet klagen :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:57

Hier ook nog steeds samen met Tinder date.
Vandaag precies 10 maanden.

Ben eigenlijk altijd bij hem, dus we hebben plannen dat ik eind dit jaar officieel bij hem in trek. <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:13

Hier gaat het ook lekker. Nu een aantal keren gedate met dezelfde man en we staan er hetzelfde in. We hebben laatst eten bestelt en gezellig naar de mooiste doelpunten van nicos machlas zitten kijken op YouTube :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:37

Hier ook nog helemaal in de wolken. <3 Volgende week een half jaar samen. Wel saai voor het topic zo. :P

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:36

Wij zijn vandaag 1 jaar geleden begonnen met praten op Happn en nog helemaal in love. <3
We zien elkaar nu al 5 weken achter elkaar elke dag (hij ‘logeert’ hier) en de plannen zijn er om einde van het jaar zijn huis op te zeggen en samen te gaan wonen. :+:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:42

Wat leuk iedereen!

Hier heel pril, maar wel datingapps verwijderd allebei :o Dus wie weet wat dat wordt :))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 17:17

Ik ben ook al bijna 4 maanden aan het daten met mijn superlike. Het gaat allemaal wel goed op zich. Het is niet zo spannend. Maar daar zit ik ook niet op te wachten :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 19:23

Hè, jeeeetje wat saai allemaal :') Nee grapje hoor, hartstikke fijn voor jullie!

Hier nu 2 maanden met een leuke man aan het daten, maar niet verliefd dus ik denk dat ik het binnenkort wel stop ga zetten.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:45

Dit geeft hoop, al die succesverhalen. Misschien toch maar weer eens aanslingeren..

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 06:14

Vrijdag is het 2 jaar geleden dat ik met mijn tinderdate een ijsje ging eten. We wonen inmiddels samen :j

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:53

Je zou bijna vertrouwen krijgen in de goeie afloop.....maar ik vind het vooralsnog niet echt wat. Ik heb wel her en der wat dates maar het gehalte man wat alleen een sexdate zoekt, lijkt wel enorm hoog. Meer dan anders.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:51

Jeetje wat veel positieve verhalen.
Hier ook wel wat gedate, allemaal leuke mannen maar ik krijg nog geen vonk of verliefdheid, jammer!

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:18

Hier nu al 8 maanden verder met mijn vriend die ik via Happn ken.
Klinkt super goed met mijn kinderen en we zien elkaar 4 dagen in de week. Veel te weinig, wil hem elke dag wel zien.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:24

Super leuk inderdaad al die succesverhalen!
Wel jammer voor het topic want ik lees nog altijd mee voor de leuke date verhalen terwijl ik al meer dan 4 jaar samen ben met mijn tinderdate van toen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:52

Hier ook iemand die al 6 jaar meeleest en zelf toen aan het tinderen was en daar mijn vriend heb leren kennen. Ik denk nog regelmatig terug aan die tijd, man wat een lol en gekke mensen op tinder :') met jullie Posts blijft dat nog een beetje levendig haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:53

daffodil schreef:
Je zou bijna vertrouwen krijgen in de goeie afloop.....maar ik vind het vooralsnog niet echt wat. Ik heb wel her en der wat dates maar het gehalte man wat alleen een sexdate zoekt, lijkt wel enorm hoog. Meer dan anders.

Dit heb ik dus ook. Kom weinig tegen wat me boeit en niet alleen seks wil. Dus zelfs bijna geen dates :+

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 13:48

Ik heb een tijdje niet getinderd omdat ik in een soort van open relatie zat. Inmiddels wel weer aan het tinderen omdat we elkaar al zo'n 6 weken niet gezien hebben en we feitelijk geen relatie hebben. Nog geen dates gehad, maar komt denk ik omdat ik toch te kritisch ben :')

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:28

Hier weer online op de tinder ether := Zit gelukkig in Zweden dus de meeste mannen zijn precies mijn type (En die taaal <3 ) Praat nu met iemand, misschien binnenkort eens afspreken

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:44

Mag je hier gecensureerde screenshots van idiote gesprekken plaatsen? :')

Ik val over het algemeen op getinte mannen, in elk geval geen nederlanders. Zag een redelijk aantrekkelijke man, maar had bij het zien van de foto’s al een vermoeden dat het een “player” is om het maar zo te noemen. En hoe het gesprek ging was ik er al snel klaar mee… pffff. Ik wil een normaal gesprek hebben, niet meteen of ik iemand wel aan zou kunnen of whatever :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:20

Mij is trouwens opgevallen dat Bumble vééél leukere mannen heeft dan vooral Tinder en in iets mindere mate Happn! En als vrouw moet je zelf het gesprek beginnen wat je weer 25 slome gesprekjes met mannen die je toch niet zó vindt scheelt :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:21

Rennie89 schreef:
Mag je hier gecensureerde screenshots van idiote gesprekken plaatsen? :')

Van mij wel :Y) hihi

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:31

Ik vind het hinderlijk dat er zoveel mannen op zitten die er maar voor 1 doel op zitten. Ik zoek daar niet naar :Y) maar aan foto’s kan je niet zien wat voor idioot je liked. Je mag ook mensen niet veroordelen op uiterlijk :') maar ik probeer nu al heel wat selectiever te zijn. Maar ben 31 en mijn tijd tikt wel omdat ik kinderen wil…als het zo doorgaat blijf ik vrijgezel en niet omdat ik het wil -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 10:45

BaileyMix schreef:
Mij is trouwens opgevallen dat Bumble vééél leukere mannen heeft dan vooral Tinder en in iets mindere mate Happn! En als vrouw moet je zelf het gesprek beginnen wat je weer 25 slome gesprekjes met mannen die je toch niet zó vindt scheelt :')

Happn zal aan je regio liggen. Dat heb ik even geprobeerd tijdens een break, maar tjemig, echt, de lelijkste mannen van Nederland wonen hier! En met aan de ene kant een snelweg en aan de andere kant de zee werd je ook niet vrolijk van alle zeemannen en het passerende autoverkeer van Parijs naar Groningen :')