Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik wil echt niet werken. Het is mijn laatste werkdag. Maar ik sta met een collega die de pest aan mij heeft en die ik al een aantal maanden (godzijdank) niet meer gezien heb. Daarnaast moet ik perse de vriezer opruimen ondanks dat mijn schouder vorige week uit de kom je gegaan en ik die zware dozen niet opgetild krijg. Ik gaf het nog aan maar het moest alsnog (en degene die dat tegen mij zei werkt ook als verpleegster dus..). Gewoon ugh.
Lestrange01 schreef:Ik wil echt niet werken. Het is mijn laatste werkdag. Maar ik sta met een collega die de pest aan mij heeft en die ik al een aantal maanden (godzijdank) niet meer gezien heb. Daarnaast moet ik perse de vriezer opruimen ondanks dat mijn schouder vorige week uit de kom je gegaan en ik die zware dozen niet opgetild krijg. Ik gaf het nog aan maar het moest alsnog (en degene die dat tegen mij zei werkt ook als verpleegster dus..). Gewoon ugh.
xDenies schreef:Dat er door weersomstandigheden geen trein tussen rotterdam en breda rijd???? Wtf... welke weersomstandigheden????
fohadie schreef:xDenies schreef:Dat er door weersomstandigheden geen trein tussen rotterdam en breda rijd???? Wtf... welke weersomstandigheden????
het waait een beetje hard. Tegenwoordig gaat de trein via de hoge snelheidslijn. daar zijn de bovenleidingen een beetje vervelend. Kun je niet via Dordrecht rijden? of gaat dat ook niet?
Ik erger me eraan dat de winkel beneden mijn woning problemen heeft met het riool. Van vanmorgen hlf 8 tot vanmiddag 16u mag ik geen wasmachine gebruiken, niet douchn, en het alleregste: Geen gebruik maken van mijn eigen toilet. Ik hoef pas om 17u te werken en zou de hele dag thuis zijn. Er staat wel een dixie op straat die ik mag gebruiken. De vader van de winkeleigenaresse staat er als een politieagent bij dat alleen zij en de buren (oa ik dus) gebruik mogen maken van de dixie en hij bewaakt em iets te goed. Het is dat ik vanochtend heel nodig moest dat ik er toch op ben gegaan, lukte het niet omdat hij erbij bleef staan.Ik ben ook nog lid van het rode kruis (Maandelijkse periode) dus dubbel feest.
Nu zit ik dus al vanaf vanochtend bij de Ikea: Gratis koffie, gratis internet en voor 1,50 een beker fris die ik steeds bij kan vullen. Straks even wat lekkers halen voor de lunch en zo vermaak ik me wel. En het belangrijkste: schone toiletten en niemand die in de gaten houdt hoelang ik zit!
Ik werk pal naast de Ikea dus ben ook zo op mijn werk.
Zal ik straks balletjes nemen of een broodje?
Grace schreef:Er parkeerde vrijdag iemand zijn auto midden op 2 parkeerplaatsen. En daardoor stond ze ook nog eens voor de helft op de invalide parkeerplaats... Ik kan daar zoo niet tegen. Parkeer je auto gewoon normaal, er was genoeg ruimte. Zo jammer dat er dan geen parkeerwachters zijn voor een dikke boete.
casperzazoe schreef:Fohadie je kan toch gewoon naar je eigen toilet zonder door te spoelen? Oké fris is anders maar voor één middag kan het toch wel één keertje?
mala26 schreef:Stond in de ah een man te collecteren voor de kindervoedselbank, of ik wat wilde doneren. Ja tuurlijk. Draait ie zich daarna om naar een andere vrouw en vraagt het haar ook. Zij zegt nee en loopt weg, roept ie haar achteraan dan hou je zeker niet van kinderen...