Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:14

Ik wil echt niet werken. Het is mijn laatste werkdag. Maar ik sta met een collega die de pest aan mij heeft en die ik al een aantal maanden (godzijdank) niet meer gezien heb. Daarnaast moet ik perse de vriezer opruimen ondanks dat mijn schouder vorige week uit de kom je gegaan en ik die zware dozen niet opgetild krijg. Ik gaf het nog aan maar het moest alsnog (en degene die dat tegen mij zei werkt ook als verpleegster dus..). Gewoon ugh.
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 09-12-19 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-19 12:15

Het is je laatste werkdag, laat ze erin stikken. Je hebt maar een schouder.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:20

Het opzetten van de kerstboom :+ wij hebben een kunstboom waarbij elke tak los zit en je dus tak voor tak moet ophangen aan de “stam” -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:23

Lestrange01 schreef:
Ik wil echt niet werken. Het is mijn laatste werkdag. Maar ik sta met een collega die de pest aan mij heeft en die ik al een aantal maanden (godzijdank) niet meer gezien heb. Daarnaast moet ik perse de vriezer opruimen ondanks dat mijn schouder vorige week uit de kom je gegaan en ik die zware dozen niet opgetild krijg. Ik gaf het nog aan maar het moest alsnog (en degene die dat tegen mij zei werkt ook als verpleegster dus..). Gewoon ugh.

fiets hun je hebt maar een lichaam gewoon ziekmelden dikke vinger hoor

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:19

Lestrange01 schreef:

Gewoon niet doen. Je gaat er toch weg. Aanwezig zijn om je goede wil te tonen en geen trap na te krijgen, maar verdet laat het ze maar lekker uitzoeken hoor...

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:26

Er parkeerde vrijdag iemand zijn auto midden op 2 parkeerplaatsen. En daardoor stond ze ook nog eens voor de helft op de invalide parkeerplaats... Ik kan daar zoo niet tegen. Parkeer je auto gewoon normaal, er was genoeg ruimte. Zo jammer dat er dan geen parkeerwachters zijn voor een dikke boete.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:53

Dat er door weersomstandigheden geen trein tussen rotterdam en breda rijd???? Wtf... welke weersomstandigheden????

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:55

Lestrange01 schreef:

Simpel, niet doen. Het is je laatste dag, wat kunnen ze je nog maken? Helemaal niks.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:07

xDenies schreef:
Dat er door weersomstandigheden geen trein tussen rotterdam en breda rijd???? Wtf... welke weersomstandigheden????

Nog erger... bedrijfsarts gaat van naast rotterdam centraal naar ergens in capelle verhuizen. Wie heeft dat bedacht!?!?!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:15

xDenies schreef:

het waait een beetje hard. Tegenwoordig gaat de trein via de hoge snelheidslijn. daar zijn de bovenleidingen een beetje vervelend. Kun je niet via Dordrecht rijden? of gaat dat ook niet?

Ik erger me eraan dat de winkel beneden mijn woning problemen heeft met het riool. Van vanmorgen hlf 8 tot vanmiddag 16u mag ik geen wasmachine gebruiken, niet douchn, en het alleregste: Geen gebruik maken van mijn eigen toilet. Ik hoef pas om 17u te werken en zou de hele dag thuis zijn. Er staat wel een dixie op straat die ik mag gebruiken. De vader van de winkeleigenaresse staat er als een politieagent bij dat alleen zij en de buren (oa ik dus) gebruik mogen maken van de dixie en hij bewaakt em iets te goed. Het is dat ik vanochtend heel nodig moest dat ik er toch op ben gegaan, lukte het niet omdat hij erbij bleef staan. :+ Ik ben ook nog lid van het rode kruis (Maandelijkse periode) dus dubbel feest.

Nu zit ik dus al vanaf vanochtend bij de Ikea: Gratis koffie, gratis internet en voor 1,50 een beker fris die ik steeds bij kan vullen. Straks even wat lekkers halen voor de lunch en zo vermaak ik me wel. En het belangrijkste: schone toiletten en niemand die in de gaten houdt hoelang ik zit!

Ik werk pal naast de Ikea dus ben ook zo op mijn werk.

Zal ik straks balletjes nemen of een broodje? :9

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:24

Ik hoef nie naar Breda, moet straks terug naar barendrecht en die rijd wel. Maar vond t een bijzonder bericht :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-19 14:34

fohadie schreef:
xDenies schreef:

het waait een beetje hard. Tegenwoordig gaat de trein via de hoge snelheidslijn. daar zijn de bovenleidingen een beetje vervelend. Kun je niet via Dordrecht rijden? of gaat dat ook niet?

Ik erger me eraan dat de winkel beneden mijn woning problemen heeft met het riool. Van vanmorgen hlf 8 tot vanmiddag 16u mag ik geen wasmachine gebruiken, niet douchn, en het alleregste: Geen gebruik maken van mijn eigen toilet. Ik hoef pas om 17u te werken en zou de hele dag thuis zijn. Er staat wel een dixie op straat die ik mag gebruiken. De vader van de winkeleigenaresse staat er als een politieagent bij dat alleen zij en de buren (oa ik dus) gebruik mogen maken van de dixie en hij bewaakt em iets te goed. Het is dat ik vanochtend heel nodig moest dat ik er toch op ben gegaan, lukte het niet omdat hij erbij bleef staan. :+ Ik ben ook nog lid van het rode kruis (Maandelijkse periode) dus dubbel feest.

Nu zit ik dus al vanaf vanochtend bij de Ikea: Gratis koffie, gratis internet en voor 1,50 een beker fris die ik steeds bij kan vullen. Straks even wat lekkers halen voor de lunch en zo vermaak ik me wel. En het belangrijkste: schone toiletten en niemand die in de gaten houdt hoelang ik zit!

Ik werk pal naast de Ikea dus ben ook zo op mijn werk.

Zal ik straks balletjes nemen of een broodje? :9

Balletjes, duh :Y)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:38

xDenies schreef:
Ik hoef nie naar Breda, moet straks terug naar barendrecht en die rijd wel. Maar vond t een bijzonder bericht :')

Snap ik. Nu weet je een beetje waarom.

Balletjes dus? ^

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:44

Fohadie je kan toch gewoon naar je eigen toilet zonder door te spoelen? Oké fris is anders maar voor één middag kan het toch wel één keertje?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:45

Grace schreef:
Er parkeerde vrijdag iemand zijn auto midden op 2 parkeerplaatsen. En daardoor stond ze ook nog eens voor de helft op de invalide parkeerplaats... Ik kan daar zoo niet tegen. Parkeer je auto gewoon normaal, er was genoeg ruimte. Zo jammer dat er dan geen parkeerwachters zijn voor een dikke boete.

Ik heb een blocnoteje en een pen in de auto en elke keer dat ik een Piet verdriet ontzettend aso geparkeerd zie staan, ram ik er een briefje op met “aso”. Zet geen zoden aan de dijk of zo, maar mijn frustratie is weer wat getemperd. Geniet er geloof ik hoofdzakelijk zelf van. :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:53

casperzazoe schreef:
Fohadie je kan toch gewoon naar je eigen toilet zonder door te spoelen? Oké fris is anders maar voor één middag kan het toch wel één keertje?

Lekker de ontlasting en menstruatiebloed laten zitten voor een dagje? Nee, dank je, dat gaat enorm stinken!! Met alleen urine had ik dat wel gedaan, dat stinkt niet zo. (die van mij dan. ;) )

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 15:40

Vandaag ben ik heel erg geïrriteerd omdat mijn gloednieuwe fiets voor de deur gestolen is :\
Ze hadden em waarschijnlijk al op het oog zodra hij voor de deur stond want alle fietsen en scooters staan hier allemaal los en voor het grijpen maar die van mij was een hele mooie goeie fiets en hij stond met ketting en al vast.
Geen verzekering afgesloten omdat ik in een buurt word waar het risico heel laag is maar jammer... Das pech fiets weg en ik had t al zo krap :(
Laatst bijgewerkt door AylaL op 09-12-19 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 15:53

Lestrange01 schreef:

Gewoon zeggen dat je dat niet kan doen vanwege je schouder..

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 15:57

Stond in de ah een man te collecteren voor de kindervoedselbank, of ik wat wilde doneren. Ja tuurlijk. Draait ie zich daarna om naar een andere vrouw en vraagt het haar ook. Zij zegt nee en loopt weg, roept ie haar achteraan dan hou je zeker niet van kinderen...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:08

mala26 schreef:
Stond in de ah een man te collecteren voor de kindervoedselbank, of ik wat wilde doneren. Ja tuurlijk. Draait ie zich daarna om naar een andere vrouw en vraagt het haar ook. Zij zegt nee en loopt weg, roept ie haar achteraan dan hou je zeker niet van kinderen...

Jezus, dan zou je toch al haast geen geld meer willen geven -O- Wat een hork van een man :')

Bij onze AH stonden afgelopen zaterdag ook een paar mensen van een lokale stichting om te vragen of klanten eten wilde kopen in de winkel (ze hadden een lijstje erbij met welk eten ze het beste konden gebruiken en in de winkel stonden bakken met deze producten zodat ze goed zichtbaar waren) en daar maken zij dan pakketten van. Daar hebben we zaterdag met boodschappen doen ook voor een bepaald bedrag aan boodschapjes voor gekocht. Vind het fijn als ik met zoiets een beetje kan helpen. We nemen te vaak voor lief hoe goed wij het zelf hebben wat dat betreft. Met kerst doen we dan graag wat extra's.

Mijn schoonmoeder organiseert zoiets als dit ook jaarlijks bij de lokale plus; zij stelt dan pakketten samen, met andere vrijwilligers, voor mensen die net onder de grens zitten om in aanmerking te komen bij de voedselbank maar het ook onwijs hard nodig hebben. Daar doneren we jaarlijks een volle kar boodschappen aan. Vind het aan de ene kant ook wel een beetje vreemd dat deze meneer om geld vroeg ipv eten, maar nu zal dat misschien wel overal verschillend zijn dan met hoe ze hiermee te werk gaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:10

Dat we om 14.45 horen dat de docent ziek is en ik vanaf 12.45 wacht op die les. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:25

Ik werk nu 2 dagen 2 uur. Na 1.5 uur is mijn hand/arm erg koud en voelt dof aan en doet natuurlijk mijn hele nek/schouder/arm pijn. Dat leg ik aan iedereen uit.

Binnen nu en 6 weken moet ik weer 4 dagen 2/3uur gaan werken. En opbouwen naar meer.. meer.. meer.

Ik snap het niet hoor. Sterf nog van de pijn. Sta aan t begin van een behandeltraject á 17 weken. Maar nee ongeacht.. ga jij maar gewoon weer werken. Dat je niets kan en dan wederom met veel meer pijn loopt is niet interessant en horen we niet.
|(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:40

Dat mijn longfunctie 10% lager was dan 3 maanden terug en zeer waarschijnlijk omdat ik aan het bezuinigingen was op medicatie. Nu moet ik toch weer terug naar oude dosis. :o

Bezuinigingen op medicatie is dus geen optie. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:31

Klote straaljager die een aantal keer mega laag over kwam. Ik wilde net met de hond weg maar die zit bang onder de trap +:)+

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:51

Dat mijn nieuwe buren precies nu mijn dochtertje moet gaan slapen gaan lopen boren etc. En van het weekend ook rustig tot half 1 snachts doorgingen....

Heb ze nog niet gezien of gesproken dus zomaar wat van zeggen is ook een beetje kak ofzo.

Hallo ik ben de nieuwe buurvrouw, ik wil graag slapen en dat gaat niet omdat jullie aan het klussen zijn... dan begin je zo op rare voet met elkaar...