Speaking of which, een Hema bon kan iedereen wel gebruiken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik kwam eerst nog we bij de prenatal, maar bij die grote in amersfoort loopt zulk uitzonderlijk irritant personeel dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om erheen te gaan![]()
Hema is top ja, daar kom ik echt veel.
Keet schreef:verootjoo schreef:Ik kwam eerst nog we bij de prenatal, maar bij die grote in amersfoort loopt zulk uitzonderlijk irritant personeel dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om erheen te gaan![]()
Die langs de snelweg in die kas?
Daar zitten echt heldere lichten
Bracht wat terug voor 7 euro. Kocht wat nieuws voor 14 euro. Kreeg ik eerst 7 euro terug contant. Daarna haalde ze 7 euro van die 14 euro af voor de retour. En na het afrekenen gaf ze beide zaken mee (dus ook mijn retour item)
3 keer gevraagd of het zo wel klopte.ja zeker was haar antwoord......
Wij waren met stomheid geslagen.....
Keet schreef:verootjoo schreef:Ik kwam eerst nog we bij de prenatal, maar bij die grote in amersfoort loopt zulk uitzonderlijk irritant personeel dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om erheen te gaan![]()
Die langs de snelweg in die kas?
Daar zitten echt heldere lichten
Bracht wat terug voor 7 euro. Kocht wat nieuws voor 14 euro. Kreeg ik eerst 7 euro terug contant. Daarna haalde ze 7 euro van die 14 euro af voor de retour. En na het afrekenen gaf ze beide zaken mee (dus ook mijn retour item)
3 keer gevraagd of het zo wel klopte.ja zeker was haar antwoord......
Wij waren met stomheid geslagen.....
MarcoBorsato schreef:Hema en Prenatal kom ik nooit, kan ik dus niks mee. Ik kreeg voor P een Hemabon, die heb ik teruggegeven. Ik vroeg specifiek om Lou&Blue. Kreeg ook Hemakleertjes, okergeel. Nou dat gaat dus ongedragen de vuilnisbak in
Boeken zijn hier wel altijd een hit. Dr Seuss
MarcoBorsato schreef:Nee, geen zin in mensen aan de deur. En de gulle gever is coördinator van Babyspullen
Preemiekleertjes doneer ik wel, aan AMC.
Niwla schreef:MarcoBorsato schreef:Nee, geen zin in mensen aan de deur. En de gulle gever is coördinator van Babyspullen
Preemiekleertjes doneer ik wel, aan AMC.
![]()
Ik gooi dat soort dingen altijd in zo’n kledingcontainer trouwens.
Mooi SL!
Ik vind dat wit mooi staan op die Mingo legging Caro. Lekker fris.
[ [url=m/zy6cfX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatste keer lau’s lama legging denk ik. Hij heeft er net een gat in gevallen. Kak, kan hij niet twinnen met z’n broer want de onesie die ik ervan heb is maat 68.
_lautje_ schreef:Ai einde lama’s...
Maar goed na 3 kindjes dragen kan dat ook wel een keer!
Mooie bestelling van Micky Blue! Veel Marmar. Ik ben echt fan van hun stof. Zo lekker soepel en zacht. En blijft mooi.
Juul is zo fan van haar nieuwe Marmar shirt dat hij vandaag weer aan MOEST
[ [url=m/e4Vywu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach Tes sommige hebben dus schijnbaar niks interessants in hun eigen leven en moeten dat elders halen. Maar jij bent natuurlijk ook wel een hele bijzondere persoonlijkheid. En je hebt hele grote geheimen voor je vent zoals het excessief kopen van zeer exclusieve grote hoeveelheden kinderkleding van vast en zeker zijn geld (dat je een carrieretijger bent vergeten we gewoon) dus ja dat moet wel gemeld worden aan de heer des huizes