Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:58

Cruz eet met grote mensen bestek, ook makkelijk :D maar heb bij mn moeder nu zon Nijntje setje liggen, eet wel handig :j

Speaking of which, een Hema bon kan iedereen wel gebruiken!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:01

Hema bonnen heb ik ook iets van 200 euro gekregen, je kunt daar van alles krijgen en zijn lang geldig, hoeft ook niet in een keer op gemaakt te worden.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:42

Hema bonnen zijn geweldig! Daarentegen heb ik nu een flinke bon van de Prenatal gekregen en daar kom ik dus nóóit..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:45

Ik kwam eerst nog we bij de prenatal, maar bij die grote in amersfoort loopt zulk uitzonderlijk irritant personeel dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om erheen te gaan :+

Hema is top ja, daar kom ik echt veel.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:45

Britt schreef:
Hema bonnen zijn geweldig! Daarentegen heb ik nu een flinke bon van de Prenatal gekregen en daar kom ik dus nóóit..

Idem, Prenatal vind ik een vreselijke winkel. Goh, ik heb mijn ideale kraamcadeau gevonden geloof ik. Alleen niemand in mijn omgeving krijgt kinderen :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:51

verootjoo schreef:
Ik kwam eerst nog we bij de prenatal, maar bij die grote in amersfoort loopt zulk uitzonderlijk irritant personeel dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb om erheen te gaan :+

Die langs de snelweg in die kas?
Daar zitten echt heldere lichten :n

Bracht wat terug voor 7 euro. Kocht wat nieuws voor 14 euro. Kreeg ik eerst 7 euro terug contant. Daarna haalde ze 7 euro van die 14 euro af voor de retour. En na het afrekenen gaf ze beide zaken mee (dus ook mijn retour item)
3 keer gevraagd of het zo wel klopte. :j ja zeker was haar antwoord......
Wij waren met stomheid geslagen.....

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:55

Keet schreef:
verootjoo schreef:

Bracht wat terug voor 7 euro. Kocht wat nieuws voor 14 euro. Kreeg ik eerst 7 euro terug contant. Daarna haalde ze 7 euro van die 14 euro af voor de retour. En na het afrekenen gaf ze beide zaken mee (dus ook mijn retour item)

Dat is wel leuk shoppen :') Is me daar nog niet overkomen. Maar ene personeelslid is idd fijner dan 't andere, al kom ik er nu nog zelden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:13

Keet schreef:
verootjoo schreef:

Ja die ja. Deze actie verbaast me echt niks. Dat kan alleen maar daar :+ En de adviezen die gegeven worden... en er staan altijd rijen bij de kassa en dat komt omdat ze zo dom en traag werken, echt niet te geloven :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:20

Ik kom zelden bij prenatal of al die andere babywinkels. Moet er binnenkort wel weer aan geloven aangezien ik een nieuwe buggy wil. Heb een oude Mac Laren om de hond uit te laten en de lompe mutsy EVO. Wil nu naar een fijne die en voor lange afstanden kan en niet zoveel ruimte in beslag neemt.

Ik heb de mingo leggings binnen. Toch maar gekozen voor maat 2-4 en nog iets lang maar verder past hij! Zo mooi die kleuren. Lastig om een foto te maken. Meneer is te druk met vanalles Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 14:38

Die Marmar kleur combineert heel makkelijk Tita! Zit iets groen in en creme en bordeauxrood. Hier het shirt nu op een spijkerbroek. Staat super tof!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:14

Hema en Prenatal kom ik nooit, kan ik dus niks mee. Ik kreeg voor P een Hemabon, die heb ik teruggegeven. Ik vroeg specifiek om Lou&Blue. Kreeg ook Hemakleertjes, okergeel. Nou dat gaat dus ongedragen de vuilnisbak in :=

Boeken zijn hier wel altijd een hit. Dr Seuss <3

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:41

MarcoBorsato schreef:
Hema en Prenatal kom ik nooit, kan ik dus niks mee. Ik kreeg voor P een Hemabon, die heb ik teruggegeven. Ik vroeg specifiek om Lou&Blue. Kreeg ook Hemakleertjes, okergeel. Nou dat gaat dus ongedragen de vuilnisbak in :=

Boeken zijn hier wel altijd een hit. Dr Seuss <3

Hebben jullie geen weggeefhoek op FB, dat is wat minder zonde dan weggooien := hier hebben we een ruilhoek en ruil ik zulke dingen voor chocola :Y)

Maar veel gekregen kleertjes ook nooit gedragen idd. Sinds ik zelf kinderen heb geef ik ook nooit meer kleding op kraamvisite :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:42

Ik alleen nog maar zelfgemaakt :+
Gekregen kleertjes en alles wat te klein wordt gaat naar Babyspullen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:10

Nee, geen zin in mensen aan de deur. En de gulle gever is coördinator van Babyspullen :')

Preemiekleertjes doneer ik wel, aan AMC.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:13

Ai... jammer ja :')

Ik kan t niet aan mijn preemiekleertjes weg te doen. Zitten in de babydoos en af en toe ga ik weer eens kijken mij verbazen hoe hij erin heeft gepast :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:53

Afbeelding

Bestelling van Micky Blue binnen <3
Eerstvolgende bestelling toch ook maar eens wat voor zoon bestellen haha

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:03

MarcoBorsato schreef:
Nee, geen zin in mensen aan de deur. En de gulle gever is coördinator van Babyspullen :')

:')

Ik gooi dat soort dingen altijd in zo’n kledingcontainer trouwens.

Mooi SL!
Ik vind dat wit mooi staan op die Mingo legging Caro. Lekker fris.

Afbeelding
Laatste keer lau’s lama legging denk ik. Hij heeft er net een gat in gevallen. Kak, kan hij niet twinnen met z’n broer want de onesie die ik ervan heb is maat 68.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:06

Hier hadden we een geboortelijst maar kregen we een ander cadeau waren we daar even dankbaar voor, zeker als het een bon was.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:27

Niwla schreef:
MarcoBorsato schreef:

:')

Ik gooi dat soort dingen altijd in zo’n kledingcontainer trouwens.

Mooi SL!
Ik vind dat wit mooi staan op die Mingo legging Caro. Lekker fris.

[ [url=m/zy6cfX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatste keer lau’s lama legging denk ik. Hij heeft er net een gat in gevallen. Kak, kan hij niet twinnen met z’n broer want de onesie die ik ervan heb is maat 68.

Ah altijd enorm balen zulke dingen!!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:44

Olla!

Geen enorme bijlees, te weinig concentratievermogen voor. Ben laatste tijd wat afwezig, voel niet heel erg de behoefte om veel te posten omdat ik blijkbaar heel interessant ben en het blijkbaar ook nodig is dat mijn kerel mijn gaan en opstaan hier weet. Alsof hij niet ziet wat er in de kast hangt wanneer hij die opentrekt :roll:

Prenatal heb ik nooit een fijne winkel gevonden. Hema koop ik soms wat basis, haalde daar voornamelijk rompers maar dat tijdperk ligt alweer 1,5 jaar achter ons. Ondergoed hier is voornamelijk zeeman, waarschijnlijk gemaakt door kinderhandjes maar het enige dat meneer goed zit wat goed blijft in de was en ik weiger pertinent om meer dan €5 voor een boxershort te betalen :=.

Hier is mingo onderweg, hoopte op vandaag maar zie dat t nu pas net bij GLS is aangeboden. Verder weinig gekocht en vooral heel hard de kast uitgemest en alles weggedaan wat niet meer past.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:45

@niwla is gewoon een simpel wit shirt. Heb nog de popcorn trui die kan er ook wel op.
Jammer van de lama’s.

@tess meen je. Sneu persoon dan

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:47

Wel sneu als je eigen leven blijkbaar zo bijzonder oninteressant is dat je dat van iemand anders op de voet moet volgen. Irritant Tess.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 17:58

Ai einde lama’s...
Maar goed na 3 kindjes dragen kan dat ook wel een keer!

Mooie bestelling van Micky Blue! Veel Marmar. Ik ben echt fan van hun stof. Zo lekker soepel en zacht. En blijft mooi.

Juul is zo fan van haar nieuwe Marmar shirt dat hij vandaag weer aan MOEST
Afbeelding

Ach Tes sommige hebben dus schijnbaar niks interessants in hun eigen leven en moeten dat elders halen. Maar jij bent natuurlijk ook wel een hele bijzondere persoonlijkheid. En je hebt hele grote geheimen voor je vent zoals het excessief kopen van zeer exclusieve grote hoeveelheden kinderkleding van vast en zeker zijn geld (dat je een carrieretijger bent vergeten we gewoon) dus ja dat moet wel gemeld worden aan de heer des huizes :j

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:10

Precies Lau... Toch een beetje high society allures hier :)). Oh en een fulltime baan, maar dat is bijzaak.
Sinds wij een jaar uit elkaar geweest zijn is ons leven sowieso bijzonder interessant voor heel veel buitenstaanders. Maar horen dat er geappt wordt over wat ik plaats was toch wel echt even too much.

Juul ziet er echt geweldig niet nel uit in haar nel Veerkamp shirt <3. En wat een leuk ventje op de achtergrond!!!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:10

_lautje_ schreef:
Ai einde lama’s...
Maar goed na 3 kindjes dragen kan dat ook wel een keer!

Mooie bestelling van Micky Blue! Veel Marmar. Ik ben echt fan van hun stof. Zo lekker soepel en zacht. En blijft mooi.

Juul is zo fan van haar nieuwe Marmar shirt dat hij vandaag weer aan MOEST
[ [url=m/e4Vywu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach Tes sommige hebben dus schijnbaar niks interessants in hun eigen leven en moeten dat elders halen. Maar jij bent natuurlijk ook wel een hele bijzondere persoonlijkheid. En je hebt hele grote geheimen voor je vent zoals het excessief kopen van zeer exclusieve grote hoeveelheden kinderkleding van vast en zeker zijn geld (dat je een carrieretijger bent vergeten we gewoon) dus ja dat moet wel gemeld worden aan de heer des huizes :j

Die kleur vind ik ook echt prachtig lau!