Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 10:21

Afbeelding

Vanmorgen voor 3 euro een broodpakket gehaald bij de Poiesz hier in het dorp.
Heerlijk! Allemaal bruin, behalve de witte bolletjes dan, en het krentenbrood is met spijs. Dochter had al een muesli broodje op *D

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 12:18

Goed pakket. Daar kan je wel weer even mee vooruit.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 16:03

Vandaag een foto-waardige verspil-me-niet tas 3-euro Lidl tas. We gingen naar de winkel met een net perssinaasappelen en een bak witte druiven op het boodschappenlijstje (en baalden dat we ze beide nergens met korting konden vinden deze week!), en tijdens het loopje naar de winkel had ik het er nog over dat ik zo zit te wachten op (betaalbare) perziken.
Mogen ze vaker doen, tassen met bijna alleen maar fruit aanbieden.
Lentje-uitjes ingevroren, de meloen is al half op.
Ik denk dat de kiwi’s uitgeperst in de sinaasappelsap verdwijnen… ;-)
Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 16:27

Dat tasje kwam als geroepen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 18:03

FrNo schreef:
Dat tasje kwam als geroepen.

Ja, absoluut! Mazzeltje.
Enne… ik heb net ontdekt dat kiwis heel lekker zijn. :o ihkv je bent nooit te oud om te leren…

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 19:13

Kiwi's zijn inderdaad lekker (en gezond)

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 22:11

Mag ik even jullie mening?

Ik heb net een tgtg sushi opgehaald: 5 euro voor betaald, dus de waarde moet 15 euro zijn.

Ik heb in totaal 14 euro aan waarde gekregen, zal ik hier over klagen of niet? Het zijn 12 stukjes komkommer maki en 12 stukjes krab maki, maar daar klaag ik niet over! Ook geen sojasaus of iets, maar dat is prima: Dat heb ik thuis en valt ook niet onder iets wat bederft.

Ik zag dat er in totaal nog 3 andere boxen klaar stonden, maar ik was er exact aan het einde vd ophaaltijd. Ben benieuwd wat ze met de rest hebben gedaan!

Edit: Ik zie net dat ze de ophaaltijd tot 22.15 hebben verlengd en een groter pakket erop hebben staan. Waarschijnlijk houden ze die andere 3 boxen daarvoor. Pech voor mij, want daar zat uramaki bij, wat ik het lekkerste vind :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 22:19

Dubbel. Ik heb wel eens een andere situatie gehad waarbij ik twijfelde 'meld ik het wel of niet?'. (Ging om kip. Pakket stond niet in de koeling, en thuis heb ik de kip meteen in de pan moeten gooien. Het kon nog net.)

Toen wel een melding gemaakt, maar met daarin aangegeven dat het voor nu prima was, maar dat ik het signaal wel even door wou geven. Voor als ze meer klachten zouden krijgen.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 23:47

Ja, ik twijfel nog even. Ze zijn ook compleet nieuw en de sushi is goed, dus om ze nou gelijk weg te jagen met commentaar is ook weer iets :Y)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:43

Mijn pakket van de Aldi gisteren :=
Afbeelding

18 kleine pakjes gehakt, 1 grote, en nog 4 maatjes, een zakje soepgroente en een brood.
De totale waarde zeker 65 euro :=
Alleen jammer dat we vegetarisch eten.
De hond krijgt dus voorlopig heel veel gehakt haha, en de vriezer bij mijn ouders zit ook vol.

Vroeger hadden ze prachtige gemengde pakketten met veel groente, tegenwoordig vooral veel vlees.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 09:27

Oh ik zou heel blij zijn met zo'n pakket! Maar als je vega eet dan wordt het natuurlijk lastig haha.
Hier doet de Aldi helaas niet mee.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 09:30

Hier ook een Aldi die niet mee doet.
En wel vaak broodjes etc weggooit.

Ik vind het ook een mooi pakket, maar voor mensen die vegetarisch eten is het geen mooi pakket.
Gelukkig heb je nog wat aan je ouders kunnen geven.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 09:34

Ik ben ook vegetariër, maar als vleeseter zou ik denk ik ook wel een wenkbrauw optrekken bij dat pakket. Je moet maar net een vriezer hebben waar 20 pakjes gehakt in passen :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 10:06

Ik heb gelukkig een vrieskist in de kelder staan, naast een amerikaanse koelvries combi in de keuken, dus ik heb er plek genoeg voor, dat wel :D
Het pakket werd op het laatste moment aangeboden, ik heb het om half 8 gekocht, en om 8 uur liep de ophaaltijd af.. dus ik dacht, weggooien is ook zonde.
Maar ik ben blij dat ik er mijn ouders en de hond blij mee kan maken :))

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 11:34

O wauw daar zou ik wel heel blij mee zijn! Gehakt is iets wat je regelmatig nodig hebt in gerechten en normaal best prijzig is. De Aldi heeft wat dat betreft vaak wel pakketen met artikelen waar je echt wat aan hebt en nog vrij gezond is. Niet van die pakketen met telkens taart en gebak ect. Ook al is dat natuurlijk best lekker.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 14:54

Woah 8nnemiek, dat is een fijn pakket, voor een vleeseter! :oo
Wij kunnen nooit genoeg gehakt hebben, zit in veel gerechten die ik maak.

Ik ga weer eens kijken of ik wat kan scoren, heb de app al een poos verwijderd van mijn telefoon.

Edit; een brood pakket besteld, mag ik tussen 14.00-17.00 ophalen vandaag.
Is het handig om zo laat mogelijk te komen om t op te halen? := Kans op meer dan?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 23:14

Onze aldi heeft regelmatig alleen maar zakken sla, na 1 keer 15 zakken sla, een paar rotte aardappelen, een krop sla en een zak spinazie hebben we dat maar opgegeven.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 19:54

Ik zou dat een prima pakket vinden, haha...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 20:22

Met alleen maar gehakt of alleen maar sla zou ik minder blij zijn, vooral dat gehakt wat moet je ermee?

Hier houden we het eigenlijk alleen nog maar bij groente en fruit en een enkele keer deka brood voor gv, de meeste groente en fruit pakketten zijn best goed gevuld. Over de grens bevalt het beter maar daar eigenlijk ook vooral groente fruit en ontbijt en plantjes. En zo af en toe een bezorg pakket. Nu een vandaag gekocht met vegan choco noot pasta. Moeilijk aan te komen en meestal best duur.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 22:49

Nou ja, gehakt kun je invriezen, sla invriezen is geen optie.