Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:14

Heyhey kan ik mij melden hier?
Sinds kort tinder weer geactiveerd eb nu met een leuke gozer via snap contact. Ik ben wel van plan het heel rustig aan te pakken, hij lijkt mij erg serieus en is ook op zoek naar een relatie. Heeft 2 meisjes, wat voor mij op zich geen probleem is zolang de relatie en communicatie maar goed is tussen moeder en vader. Wil niet tussen drama komen te zitten :+ ben daarbij ook niet de makkelijkste en weinig goede ervaringen dus ik wacht het even af. Date zal ergens eind febr zijn. Voor nu ben ik nog herstellende van operatie en best gaar hihi.

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:43

Welkom! :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:00

Welkom! :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:08

Ik ben wel iemand met issues en ben daar ook eerlijk over geweest. Dus we gaan het merken...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 19:23

Ja best lastig he, daten met issues.
Je wil niet single blijven maar intussen is 't ook heel erg schipperen. _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 20:38

Ja heb een vrij hectische periode achter de rug, heb bindingsangst, muur om me heen en onzeker enzo :+ dus als iets te snel gaat of dat ik teveel druk op mij voel krijg ik het al benauwd :+ ik heb nog steeds ook contact met een vriend waar ik vroeger verliefd op was (10 jaar geleden ong) en die mij dus wel echt leuk vond 2 jaar geleden maar hij werd mij te klef en nam afstand :+ wel afspraak als wij beide geen relatie of kind voor 33 ofzo hebben dat we ze dan maar samen nemen :+ allebei grote kinderwens en weet wel dat hij goede vader zou zijn. maar ja... die jongen die mijn plan B voor kinderen is komt donderdag langs mij een beetje helpen met dingen die ik niet mag doen door operatie. Ga ook voor hem koken enzo

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 20:46

Daten met issues hoeft echt geen probleem te zijn als je daar open en eerlijk over bent. Ik heb wat heftige dingen meegemaakt waar een man mee moet kunnen dealen, kan of wil hij dat niet, dan is het gewoon niet de goede. Gelukkig ben ik bijna vooral hele begripvolle mannen tegengekomen :) Komt dus echt wel goed lifaya!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 20:55

Wat dat betreft ben ik ook zeker eerlijk naar hem toe. Wil niet over alles praten, puur omdat het teveel nog losmaakt en omdat het niet zozeer relevant is. Op het moment dat ik mij ergens niet goed bij voel zal ik dit ook aangeven.

We gaan in elk geval als we gaan daten rond begin maart afspreken als ik weer een beetje herstelt ben van de operatie. Heb aangegeven dat ik het wel rustig aan wil doen, eerst uit eten net bios ofzo. Liefst wil ik de eerste 3 dates nog op neutraal terrein afspreken. Hij lijkt ook wel echt begrip voor mijn situatie te hebben en ik sta ook wel echt open voor een relatie maar het zal veel tijd kosten. En als ik zeker weet dat ik ook echt gevoelens voor hem heb wil ik terzijnertijd als de tijd daar rijp voor is heel graag zijn dochtertjes en de moeder ontmoeten. Hij staat ook open nog voor kinderen dus dat is ook wel echt belangrijk voor mij.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:55

StableDoor: hadden die heftige dingen ook met eerdere mannen te maken? Ik ben namelijk wat dat betreft op mijn 12e al "verpest" en dat is de reden dat ik nu nog single ben denk ik vaak. Naast dat er nog heftige dingen met niet-vriendjes waren.

Merk dat ik daar nu soms wel last van heb, dat ik gauw denk dat ze vanalles van me willen enzo. Er is me wel door bevriende mannen verteld dat ik gewoon moet uitleggen van joh ik heb dingen meegemaakt met een eerder vriendje, als ik angstig doe soms ligt dat niet aan jou.

Want mannen vinden 't vreselijk als ze denken dat je bang van hun wordt ofzo. Tja daar hou ik ook niet van, als mensen bang van mij zouden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:58

Ik heb in die zin ook genoeg meegemaakt en ben echt (bijna) niet meer bang, iig niet bij het daten geweest. Heb er dan ook geen ding meer van gemaakt.
Dat gun ik jullie ook!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:02

Nou ja bij afgelopen date was ik eigenlijk ook helemaal niet bang, maar ja, hij vormde dan ook geen "bedreiging" in romantische zin helaas. :')

Kan er alleen verdomd slecht tegen daardoor als mensen aan me gaan zitten terwijl ik (nog) geen gevoelens voor ze heb.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:05

Dat is niet gek toch. Ik heb gelukkig niet veel nare dingen meegemaakt maar ik zit er ook niet op te wachten als een relatief vreemde aan me gaat zitten plukken. Daarvoor moet je een band hebben met iemand of er moet aantrekkingskracht zijn.

Eerlijk zijn werkt vaak het beste. Dan kan een ander ook proberen om je te enigszins te begrijpen. Als iemand geen respect kan opbrengen dan weet je ook gelijk dat het niets voor je is

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:07

Nummus schreef:
StableDoor: hadden die heftige dingen ook met eerdere mannen te maken? Ik ben namelijk wat dat betreft op mijn 12e al "verpest" en dat is de reden dat ik nu nog single ben denk ik vaak. Naast dat er nog heftige dingen met niet-vriendjes waren.

Merk dat ik daar nu soms wel last van heb, dat ik gauw denk dat ze vanalles van me willen enzo. Er is me wel door bevriende mannen verteld dat ik gewoon moet uitleggen van joh ik heb dingen meegemaakt met een eerder vriendje, als ik angstig doe soms ligt dat niet aan jou.

Want mannen vinden 't vreselijk als ze denken dat je bang van hun wordt ofzo. Tja daar hou ik ook niet van, als mensen bang van mij zouden zijn.

Ja, dat had met mannen te maken... Ik heb er nog altijd paniekaanvallen door die op random momenten kunnen komen, uiteraard zijn er ook triggers waarbij ik het kan voorspellen, maar ook de angst voor de angst is groot. Ik heb het aan mijn huidige vriend ook op de eerste date al verteld, zodat hij ook zou weten dat het niet per sé door hem komt als ik zo'n aanval krijg. Een van de redenen dat ik wist dat hij de juiste voor mij was is dat ik nog geen enkele paniekaanval heb gekregen bij hem. Hij kan ook mijn lichaamstaal goed lezen, hij ziet direct of er iets is of dat hij moet stoppen ofzo dus dat is echt fijn :) Dat mannen het vreselijk vinden dat je bang van hen wordt heb ik in mijn date-leven nog niet echt meegemaakt (maar ik heb maar met 4 jongens gedate na al die heftige dingen), zij waren allemaal begripvol, al kon de een er wel beter mee dealen dan de ander.

Edit: inderdaad gewoon eerlijk over zijn, ik zou het echt al vroeg in het date-stadium zeggen. Niet in detail, maar gewoon dat je dingen hebt meegemaakt. Je weet dan direct hoe iemand ermee omgaat en dat is belangrijk. Kan hij er slecht mee omgaan, dan is hij niet geschikt voor jou. Niet bang zijn om eerlijk te zijn!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:18

Stabledoor wel heel fijn dat jij de juiste hebt gevonden... ik heb nooit een echte relatie gehad en door de jaren heen slechte ervaringen opgedaan met mannen. Betekend niet dat ik per definitie bang ben voor mannen maar wel voor mijzelf openstellen voor een man. Het vertrouwen is er niet meer. Ik kan niet slapen naast een man, niet ontspannen. Heel vermoeiend zeker als je dit wel graag wilt. Het is de normaalste zaak voor de meerderheid van de wereldbevolking... voor mij is het een prestatie dat ik een keer 1 a 2 uurtjes naast iemand in slaap ben gevallen van uitputting :+

Was Tijdje verliefd geweest, helaas werd ik for granted genomen en was het respect ver te zoeken. Daarna besloten voorlopig even niet meer verliefd te worden en toen dus met iemand gegaan enkel voor de lust. Dit was voor mij prima te doen, geen verplichtingen, gewoon gezellig en ook leuk. En dan nu in contact met iemand van tinder maar krijg alweer koude voeten :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:25

Oh wat goed dat je bij je huidige vriend nog geen enkele aanval hebt gehad!
Ik ben op het moment niet echt meer in staat tot paniekaanvallen (gelukkig). :j Maar heb ze wel gehad inderdaad. Niet leuk.

Tot nu toe heb ik wel inderdaad de eerste date al gehint en evt. de tweede date verteld wat precies (zonder te veel in details te hoeven treden, hoefde gelukkig nooit van die gasten al gelijk) en dat geeft wel goede resultaten in principe, behalve dus dat 't verder niks werd. _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:54

_O- Nu een match die ik niet ver ga laten komen geloof ik.

Hij zit constant over Tinder te klagen en eigenlijk vraagt ie niks en vertelt ie niks over zichzelf, maar zit dus wel al een paar jaar op Tinder en heeft daar maar 2 dates uit gesleept, waarvan 1 een slechte ervaring.

Ik weet niet, maar die combi geeft me toch het gevoel dat ik 'm niet hoef, plus dat ik vermoed waarom hij niet veel dates heeft.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:21

Joh, dan ontmatch je hem toch en klaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:29

Lijkt me idd duidelijk en tijdverspilling :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:31

Haha ja maar ik wou het even delen, hij is al lang ontmatcht. :)
Bedoel het is toch ook de bedoeling dat we hier gewoon grappige dingetjes delen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:32

Jaaaa by all means, ik leef ervoor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:36

Het was wel heel veel tekst voor een waardeloze match :+

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:37

Ook de grappig dingen zijn leuk om te lezen hoor Nummus!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:39

Ik wil me opgeven voor speeddaten. Voor de lolz. Maar ik denk niet dat mijn partner het net zo grappig vindt als ik.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:40

Relaxed: Ik besta uit heel veel tekst. Ook in het echt. :j
Of ik kan gewoon niet zo goed beknopt beschrijven, dat kan ook.

Lieveli, overleg het? :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:18

lieveli schreef:
Ik wil me opgeven voor speeddaten. Voor de lolz. Maar ik denk niet dat mijn partner het net zo grappig vindt als ik.

Zullen we samen gaan, met onze dikke buiken? :D