Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ik moet me echt zo inhouden om date niet te appen. Maar toch maar even behoorlijk op m’n handen zitten. Dus ben er maar over aan klagen en praten met collega’sdie leven vanaf begin al fanatiek mee.
Bambi1995 schreef:Ik had nog even een ding he. Nu ik een eerste tinderdate ooit heb gehad met een jongen. Smaakt het wel naar meer, maar ze zeggen toch dat je er niet naar moet zoeken en niet te graag moet willen? Maar voor mij voelt dat een beetje als of je een beetje op de bank moet gaan zitten en niets moet doen met jongens. Het is ook niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar de ware liefde en ik mijn single leven liever wil inruilen om maar een relatie te hebben. Dat heb ik helemaal niet, maar ik zou toch wel wat meer ervaring op willen doen met daten en jongens. Ben je er dan te erg wanhopig mee bezig of niet?
Linda_Fleur schreef:Ik spreek momenteel iets te vaak af met 'stapscharrel' om het nog een stapscharrel te noemenZondag kwam hij langs om even samen een hotel uit te zoeken en gisteravond spontaan samen gaan hardlopen. Vrijdag gaan we een weekend weg. Ik begrijp er nog steeds weinig van