Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:40

Ik heb helemaal geen gesprekken lopen de laatste tijd :\

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:58

Ik moet me echt zo inhouden om date niet te appen. Maar toch maar even behoorlijk op m’n handen zitten. Dus ben er maar over aan klagen en praten met collega’s :') die leven vanaf begin al fanatiek mee.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 17:54

linoleum schreef:
Ik moet me echt zo inhouden om date niet te appen. Maar toch maar even behoorlijk op m’n handen zitten. Dus ben er maar over aan klagen en praten met collega’s :') die leven vanaf begin al fanatiek mee.

Ligt de bal nu bij hem?

Ik had nog even een ding he. Nu ik een eerste tinderdate ooit heb gehad met een jongen. Smaakt het wel naar meer, maar ze zeggen toch dat je er niet naar moet zoeken en niet te graag moet willen? Maar voor mij voelt dat een beetje als of je een beetje op de bank moet gaan zitten en niets moet doen met jongens. Het is ook niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar de ware liefde en ik mijn single leven liever wil inruilen om maar een relatie te hebben. Dat heb ik helemaal niet, maar ik zou toch wel wat meer ervaring op willen doen met daten en jongens. Ben je er dan te erg wanhopig mee bezig of niet?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 17:57

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als jij wilt daten, ga je daten. Als ik jou was zou ik minder luisteren naar wat anderen zeggen hoe het hoort en gewoon doen wat jij wil!

En de bal ligt nu bij hem ja.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:08

Gewoon doen waar je zin in hebt! Wie zijn "ze"? Is voor iedereen anders hoor en het is jouw leven.
Ik heb heel veel gedate, maar had daar ook gewoon zin in na zo lang in relatie te hebben gezeten. Vond het super leuk om andere mensen te leren kennen en je leert er vaak ook weer veel van en hebt vaak een leuke tijd, en soms ook niet, dat hoort erbij. Wanhopig vind ik het zeker niet, doen waar je zin in hebt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:06

Daten wordt inderdaad wel eens als wanhopig gezien. Laat 'ze' maar lekker kletsen, want zolang je date omdat jíj het leuk vindt en je het doet omdat jíj het wilt, is er helemaal niks mis mee! Gewoon bij jezelf blijven en je niet zoveel aantrekken van anderen :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:13

Ik vind daten helemaal niet wanhopig. Ik vind het altijd vreemd om te denken dat je een vriend vindt door op de bank te blijven zitten. :D

Ik vind het alleen wanhopig als je heel erg achter je date aan gaat lopen terwijl hij geen interesse toont. Ik zou nooit een man blijven appen die zelf geen initiatief toont.

Lekker gaan daten! Is leuk en leerzaam. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:23

Bambi1995 schreef:
Ik had nog even een ding he. Nu ik een eerste tinderdate ooit heb gehad met een jongen. Smaakt het wel naar meer, maar ze zeggen toch dat je er niet naar moet zoeken en niet te graag moet willen? Maar voor mij voelt dat een beetje als of je een beetje op de bank moet gaan zitten en niets moet doen met jongens. Het is ook niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar de ware liefde en ik mijn single leven liever wil inruilen om maar een relatie te hebben. Dat heb ik helemaal niet, maar ik zou toch wel wat meer ervaring op willen doen met daten en jongens. Ben je er dan te erg wanhopig mee bezig of niet?

Helemaal niet! Lekker doen. Leuk juist, nieuwe mensen leren kennen, drankjes doen. En als het niet de person is die je zoekt, zie het dan gewoon als een leuke ervaring en een gezellige avond.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:03

Initiatief tonen is echt top. Bij iemand voor de voordeur gaan liggen en smeken is wanhopig.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 01:45

Nog terug op de spiraaltjes... Plaatsen was drama. Nog nooit zo'n krampen gehad toen ik weer thuis was. De pijn van het plaatsen zelf was wel te handelen, al was het allesbehalve prettig. Daarna om de 4 weken buikpijn en voor iemand die normaal niets voelt is dat drama. Maar ook dat is gezakt, en nu merk ik nog zeer weinig en ook geen menstruatie meer. Ideaal! Ik wil niet anders meer. Herinnert me er wel aan dat ik eens na moet gaan in welk jaar ik hem heb laten plaatsen.. Ivm vervangen. Soa-test nog nooit gedaan. Geen idee hoe dat gaat. En uitstrijkje ben ik nog nét niet oud genoeg voor.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 06:24

Hier nog steeds eindeloze gesprekken via Tinder! Is gezellig, vrij en toch vleiend! Heel leuk Dus!
Wel vind ik Tinder wat beperkt..of t ligt aan mijn handigheid!! Enig idee hoe je foto's verstuurd via Tinder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 07:22

Kan niet, daarom ga ik vrij snel naar Whatsapp

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 07:54

Maar goed dat niet iedereen foto's kan versturen via Tinder :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 08:31

Via Tinder chatten inderdaad voor de eerst schifting. Als ik denk dat iemand leuk genoeg kan zijn voor een date, ga ik over op whatsapp. Vind via whatsapp ook prettiger dan via Tinder chat. Simpelweg omdat ik dan bij de melding al in beeld krijg wat wordt gezegd en ik niet perse de app hoef te openen :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 09:48

Ik heb een koperspiraal en dat bevalt mij heel goed. Geen centje pijn en geen hormonen :)

Ik slikte de pil, maar daar word ik dikker van en bovendien meer stemmingswisselingen. Daar had ik dan zelf het meeste last van.

Heb trouwens mijn nieuwe hondje op gehaald en dat is 1 groot feest! Hij is zo super aanhankelijk en blij. Echt geweldig. Steeds als ik thuis kom krijg ik een warm welkom. Dan is thuis komen echt geweldig leuk :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 09:52

Ik spreek momenteel iets te vaak af met 'stapscharrel' om het nog een stapscharrel te noemen :') Zondag kwam hij langs om even samen een hotel uit te zoeken en gisteravond spontaan samen gaan hardlopen. Vrijdag gaan we een weekend weg. Ik begrijp er nog steeds weinig van O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:21

Linda_Fleur schreef:
Maar goed dat niet iedereen foto's kan versturen via Tinder :')

Dit. Heel erg dit :')

Met kik heb ik overigens ook mindere ervaring. Meerendeel wat daar op wilde kletsen had iets te verbergen (als in: een vrouw) of had minder fraaie plannen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:26

Minder fraaie plannen?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:28

Nou hier ook een mindere ervaring erbij.
Ik had al een paar weken leuk contact met iemand, eerst via Tinder en toen via WhatsApp, en we zouden vanavond afspreken. Hij had de locatie voorgesteld, ik de dag, alles prima.
Hij reageerde alleen gisteren op een gegeven moment niet meer.
Kijk ik vanmorgen, heeft hij me geblokt op WhatsApp en ontmatched op Tinder -O-

Hij kreeg cold feet zeker ofzo :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:36

Wat een hond. Vast een relatie...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:50

Berdien, ik ken kik eigenlijk helemaal niet. Wat is dat?

Temeraire, jeetje wat een vaag gedoe zeg! Echt ik snap niet waarom ze dat niet gewoon eerlijk kunnen zeggen. Zeker als je elkaar nog nooit gezien hebt zou dat niet zo moeilijk moeten zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:56

Kik is vergelijkbaar met what's app, maar dan zonder telefoonnummer. Je kunt je aanmelden met je email, en dan een gebruikersnaam kiezen. Op basis daarvan kun je dan in contact komen met andere mensen op kik.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:04

Linda_Fleur schreef:
Ik spreek momenteel iets te vaak af met 'stapscharrel' om het nog een stapscharrel te noemen :') Zondag kwam hij langs om even samen een hotel uit te zoeken en gisteravond spontaan samen gaan hardlopen. Vrijdag gaan we een weekend weg. Ik begrijp er nog steeds weinig van O:)

Een weekend weg klinkt niet als een stapscharrel :P

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:08

Lieveli, zou best kunnen inderdaad...

Linda_Fleur, ja dat snap ik ook niet. Als hij zegt goh toch maar niet dan is er niets aan de hand. Nu wordt een normaal gesprek gewoon ineens lomp afgekapt.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:19

Ja ik ben er nog steeds niet achter wat dit is, er komt teveel gevoel bij kijken om het een ordinary FWB te noemen. Maar zou ik een relatie met hem zien zitten? Gevoelsmatig zit het wel goed maar praktisch of voor langere termijn ben ik niet zo zeker van. Er zitten wel heel veel haken en ogen aan. Moet zeggen dat het mn hoofd allemaal aardig op hol brengt...