Leuk is dat he Dewi? Wij zijn ooit naar een Koerdische bruiloft geweest, dat was ook echt een hele happening!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Ik vind persoonlijk - weet natuurlijk niet wat je budget is - Karen Millen echt super voor bruiloftsjurken. Is het eerste merk waar ik bij kijk als ik een bruiloft heb oid.
Mijn jurk voor de bruiloft van een vriendin vorig jaar:
[ [url=m/J13mmw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
Lindee schreef:Dit is mijn jurkje. Komt niet helemaal fijn tot z'n recht aangezien de foto's erg donker zijn.
[ Afbeelding ]
Frummels schreef:Mooie schoenen! Zit er een fijne demping in? En waren ze erg duur? Ik heb namelijk heel hard nieuwe nodig dus ben op zoek naar schoenen met een goede demping voor een leuke prijs (max 100 euro)
_bokworst schreef:Frummels schreef:Mooie schoenen! Zit er een fijne demping in? En waren ze erg duur? Ik heb namelijk heel hard nieuwe nodig dus ben op zoek naar schoenen met een goede demping voor een leuke prijs (max 100 euro)
Ik vind ze erg fijn! Demping is wat meer dan 'normaal' maar ik vind dat juist fijn lopenheb ze van de decathlon voor 60,-
Lindee schreef:Dit is mijn jurkje. Komt niet helemaal fijn tot z'n recht aangezien de foto's erg donker zijn.
[ Afbeelding ]