Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stybba schreef:Hebben jullie eigenlijk ervaring met het plaatsen van een klus op MP? Ik had een klus geplaatst om een stukje van 8m2 te laten betegelen in de tuin. Krijg ik reacties van bedrijven uit Amersfoort en Tiel (€250-275) terwijl ik in Venlo woon...Gelukkig kan het ook voor €100 door iemand die een stuk dichterbij woont. Ik ben toch echt op zoek naar iemand die goed tegels kan leggen en waar ik niet ontzettend veel benzinegeld voor moet bijbetalen omdat ze vanuit de andere kant van het land moeten komen
Stybba schreef:Het fijne vind ik wel dat je positieve en negatieve ervaringen kan zien van klanten. En ik ben er van overtuigd dat er vast wel iemand in de buurt zit die het goed kanIk kijk zeker niet alleen naar de prijs, maar het speelt wel mee...
Kirsha schreef:Voor klussen is er toch nog zo'n site, Werkspot. Is ook gratis en hebben wij hier goede ervaringen mee, daar reageren ook veel goede bedrijven op. Beetje hetzelfde idee als MP. Zo hebben een paar bedrijven hier volgens mij eens het huis geschilderd en een vloer gelegd.
HTM schreef:En zal je nu vast zeggen, je kan beter een goed bedrijf hebben die het doet, en weet waar die mee bezig is dan 1 of andere beunhaas, die het er voor veel minder inlegt, want als die het niet goed doet, dan kun je het alsnog laten maken door een bedrijf, maar als ze eerst puin moeten ruimen van een ander ben je nog heeeeel veel meer kwijt.
Met deze dingen is goedkoop heel vaak duurkoop
bridgetF schreef:Ik had dat ook niet gedaan, die andere mevrouw geef je al een gunst door ipv verkoop te willen ruilen en dan heeft ze geen vertrouwen in je en wil ze dat je als eerste verzend. Alle twee tegelijk is ook niet echt te checken, of het daadwerkelijk wordt gepost. Ik vind het raar, zij wil de boeken, zij wil ruilen en dan wil ze ook nog dat jij eerst verzend. Het is inderdaad zo dat je ook geen spullen op stuurt voor je geld hebt. Ik had het niet gedaan, door dit soort praatjes krijg ik gelijk al wantrouwen in tegen partij.
Kentaro schreef:Slim!
mayflower, goed idee! En als je inderdaad wilt bellen als je niets hoort, ben ik wel héél benieuwd of de mailtjes wel of niet aangekomen zijn (zou het dan niet zelf benoemen, want anders zouden ze het gelijk als 'excuus' kunnen gebruiken mochten ze een andere reden hebben om niet op jouw mail te reageren)