meestal duurt t wel ff
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meestal duurt t wel ff
Shivatjuh01 schreef:Ik was in Amsterdam afgelopen week. Ging voor stretch jeans en pyjama broeken, want had er in Luik laatst een paar gescoord. Geslaagd voor de jeans, maar 0 leuke pyjama broeken.
Wel leuk om door zo'n giga primark te dwalen. Alleen m'n date die mee was vond dat minder
laughterline schreef:Heeft iemand toevallig deze broek al gezien? Stond eind december op hun instagrammeestal duurt t wel ff
![]()
[ [url=m/nnchzz.png]Afbeelding[/url] ]
laughterline schreef:Oh thanks! Ik ga donderdag naar Eindhoven, hopelijk kan ik 'm vindenNormaal ga ik naar Nijmegen maar omdat die niet zo groot is krijgen die meestal niks wat op de instagram pagina staat
Vind Nijmegen ook niet echt klein oid, haha. Maar Eindhoven is in ieder geval heel groot! Dus vast meer kans!
.
. _mexx_lady_ schreef:Weet iemand zo uit het hoofd of ze die 8 euro skinny broeken ook in het kaki groen hebben?
Heb per ongeluk mijn kaki broek van H&M te hard gewassen en nu past er dus nog maar 1 bil in.
Ik heb 4 van die 8 eurobroeken en ze zo fijn.
Moet best een eind rijden voor een Primark en heb geen zin om op niks te rijden.
ze hebben echt fantastische nette blousjes! Heb er afgelopen weken 7 gekocht en net nog 2, allerlei kleuren en printjes 
ik zocht ze al weken want zag ze op insta maar ze hangen er nu pas.