En nee dat is niet gegarandeerd, maar het bestaan van dat risico is al genoeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niobe schreef:Daks schreef:Deze persoon liep nog in de winkel...
Er had op zijn minst iets anders gereageerd kunnen worden. Met de hoeveelheid mensen die er was hadden ze persoon makkelijk kunnen stoppen..
Waarom maak je je er zo druk over?
Niobe schreef:Daks schreef:Deze persoon liep nog in de winkel...
Er had op zijn minst iets anders gereageerd kunnen worden. Met de hoeveelheid mensen die er was hadden ze persoon makkelijk kunnen stoppen..
Waarom maak je je er zo druk over?

Marocje schreef:Huh? Lenzen uitdoen? Ik zie zonder echt niks dus doe ze s ochtends als eerste in en s avonds als laatste uit..
Daks: jee dat lijkt me ook frustrerend! En ja, ik snap (nu) dat het personeel ook niks kan/mag doen, maar overkomen alsof het je niet boeit is toch wel van een andere orde..
Bellatrix schreef:Marocje schreef:Huh? Lenzen uitdoen? Ik zie zonder echt niks dus doe ze s ochtends als eerste in en s avonds als laatste uit..
Daks: jee dat lijkt me ook frustrerend! En ja, ik snap (nu) dat het personeel ook niks kan/mag doen, maar overkomen alsof het je niet boeit is toch wel van een andere orde..
Ja, lenzen uit en stomme bril op.
Mijn ogen worden droog aan het einde van de dag.
Bezorger is geweest, lenzen zijn uit.
Bellatrix schreef:Marocje schreef:Huh? Lenzen uitdoen? Ik zie zonder echt niks dus doe ze s ochtends als eerste in en s avonds als laatste uit..
Ja, lenzen uit en stomme bril op.
Mijn ogen worden droog aan het einde van de dag.
Bezorger is geweest, lenzen zijn uit.

Pas ook al een keer op Instagram, bronnen bijgevoegd maar nee hoor dan wordt je reactie gewoon verwijderd. Flauw gedoe.