Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje_J schreef:Dat ik niks kan bedenken voor een kinderfeestje...
Leeftijd 8-10
12 kindjes
Gemengde groep 7 meiden 5 jongens
Waarvan 2 in een rolstoel
1 met loophulpmiddel...
Rest van de kindjes ook een ziekte of stoornis...
We kunnen het niet thuis houden... meeste kindjes hebben geen zwemdiploma
Omgeving Friesland
Bowlen hebben ze reeds gedaan bij ander feestje
xPabloBokt schreef:Ik bel om 08.04 naar de huisarts, want bellen voor een afspraak kan alleen tussen 08.00 en 10.00.
"U bent beller nummer 8."
Oké. Ik heb dus in die tijd ontbijt kunnen maken en mijn werkplek op kunnen starten, werk een extra dag vanuit huis omdat ik hoopte vandaag terecht te kunnen.
Uiteindelijk na dik 10 minuten wachten de assistente aan de lijn en mijn verhaal gedaan.
"Ja ik moet dit eerst met de huisarts overleggen, daarna bel ik u terug voor eventueel een afspraak."
"Oh, dus ik kan vandaag sowieso niet meer terecht?"
"Ik heb pas om 11.00 overleg met de huisarts, deze is daarna weg dus dat wordt op zijn vroegst pas morgen."
Zucht.. ben alsnog blij dat ik thuis werk, want ik ben echt maximaal overprikkeld en gesloopt door alle stress en angst rondom mijn tinnitus dit weekend, maar sju.. vroeger belde ik en zat ik diezelfde middag nog op spreekuur
Ik snap dat huisartsen het veel drukker hebben dan vroeger o.a. door vergrijzing en mensen die voor elke scheet de huisarts willen spreken, maar ergerlijk is het wel dat het zo moet. Zit ik dus nog een dag zonder uitsluitsel.. gelukkig is dit weer een goed excuus om de waaier aan te zetten en heb ik zo wat ruis op de achtergrond waardoor ik mijn tinnitus nu niet hoor, maar leuk is anders.
MyWishMax schreef:Maar waarom kan ze niet gewoon meteen een afspraak voor morgen voor je inplannen? Zodat je dan wel een plek hebt en niet ineens te horen krijgt dat ook morgen vol zit. Dan haalt ze hem er maar weer uit als de arts het niet nodig vindt na overleg