Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 16:31

Shenavallie schreef:
Polarize schreef:
Dat ik erg ambitieus ben met de sinterkerst surprises :+
Hoe ga ik ooit een Citroen C1 namaken, met kofferbak die open kan?? Leek mij leuk om dan de cadeautjes in de kofferbak te leggen :')

Maak je hem van karton? Dan zou je twee snedes aan de zijkant kunnen maken, waarbij het 'scharnierpunt' aan de onderzijde van het raam vastblijft zitten. Je kunt het karton dan met een botte punt of achterzijde van een bestekmes kunnen buigen, waardoor het ook werkelijk kan bewegen. Onduidelijke omschrijving denk ik, maar hopelijk kun je er iets mee.

Zoiets dacht ik wel aan ja! Moet alleen even een goed stevige doos vinden, misschien dat ik m'n ouders vraag of ze bij het boodschappen doen een grote doos mee willen nemen :')

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 16:54

Nick ik zou welmeldeing maken bij wijkagent en eigenaren.
Eigenaren kunnen hond vasthouden, in huis doen als zeeen pakket verwachten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 17:12

Ik ben door mijn rug gegaan

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 17:13

Mijn gezicht doet nu gewoon pijn van de wind. En alleen pakket voedselbank gehaald. :=

Telpeva beterschap. :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 17:29

Dat het zo koud is vandaag, pfff.

Sterkte, Telpeva :(:)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 17:32

Te druk op het werk en geen fatsoenlijk personeel te krijgen.
En dan moet de kerst (drukte) nog komen.

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 19:27

Ineke2 schreef:
Het is niet zo dat een hond mag bijten omdat het op eigen erf gebeurt. Dus ja ik zou een melding maken én tegen de eigenaar van de hond vertellen wat er gebeurd is. Dan kan deze daar passende maatregelen voor treffen.

Tancreda4 schreef:
Ik zou het vooral aan de eigenaar laten weten! Dit is not done, zeker niet als er geen hekken of waarschuwingen zijn, maar wel verwacht wordt dat je het erf op komt om pakketen af te leveren. Dat moet dan gewoon veilig kunnen.

karuna schreef:
Nick :knuffel: de eigenaar zou toch moeten zorgen dat je veilig je werk kunt doen. Als je een hapgrage hond hebt moet je ervoor zorgen dat deze geen schade kan aanrichten. Heb je veel schade?

Marcella schreef:
En betreffende hond zou ik inderdaad melden bij eigenaar en politie.

juval schreef:
Ik zou zeker melding maken van de bijtende hond, zowiezo bij de eigenaar. Je eventuele schade moet hij vergoeden. Ook je colega's even waarschuwen misschien.

luuntje schreef:
Nick ik zou welmeldeing maken bij wijkagent en eigenaren.
Eigenaren kunnen hond vasthouden, in huis doen als zeeen pakket verwachten.

Iedereen bedankt voor het meedenken en reageren!
Ik heb ondertussen een melding gemaakt bij de wijkagent, en als ik weer langs het adres kom hoop ik ook de eigenaar te kunnen spreken.

@karuna, gelukkig heb ik alleen maar een kleine blauwe plek. Had meerdere lagen aan, als het in de zomer was gebeurd, had ik denk ik wel een serieuze schade -O-

@juval, collega’s waarschuwen is een goeie! Ik heb dan wel een vaste wijk, maar de weekend en avondritten worden natuurlijk door iemand anders gedaan. Ga ik zeker melden!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 20:17

karuna schreef:
Foaly jemig ik zou het ook even melden, dergelijk slordigheden zou eigenlijk niet mogen met vertalen :n

Nick :knuffel: de eigenaar zou toch moeten zorgen dat je veilig je werk kunt doen. Als je een hapgrage hond hebt moet je ervoor zorgen dat deze geen schade kan aanrichten. Heb je veel schade?

Ik word oud. -O- er is kennelijk een storing al heel lang bij odido waardoor 3g telefoons niet kunnen bellen. Nu stond er net een doodzieke meneer hier die de dokter moest bellen omdat hij zich beroerd voelt en een niet werkende telefoon :(:) . Dat is opgelost gelukkig en de juiste zorg is nu op de juiste plek. Maar dan ga je spitten wat de oorzaak is en kennelijk dus een storing.

Maar de reden waarom ik me oud voel is de commentaren bij de storings melding.

Ik type er even twee na. 8)7 Is dit het nivo van Nederland tegenwoordig? en kan iemand het even voor me vertalen wat er staat? :')

-Odidogra Kk leven odido mag ik gwn keer normaal gaan slapen zonder dat ik bedreigt ga worden door mn vriendjes dat ik niet bereikbaar ben

-Fix die kk netwerk jullie moeders, hoe moet ik nu die khebs bereiken. En nog elke maand floes van mijn rek aftrekken. Odiddy de zeb.

Het is zwaar trietst gesteld met het niveau van diverse klantenservices. Zo had ik een poosje geleden naar Lidl een mail gestuurd met de vraag of ik voor een vloerwisser nog hoezen kon bestellen en kreeg ik als antwoord "Wat vervelend dat u problemen heeft met uw Parkside accu". :')
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 20-11-24 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 20:18

Hahaha xD dat is wel een mooie _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 20:21

Telpeva schreef:
Ik ben door mijn rug gegaan

Au... dat is zwaar kl*te! Sterkte.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 20:43

Ze zijn bij postnl in ieder geval wel positief :') ik ga er maar vanuit dat mijn pakketje morgen komt
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:24

Sterkte Telpeva, veel beterschap :(:)

Ik heb net een half uur in de lift vast gestaan en op advies van degene die ik aan de lijn kreeg dmv het alarmsysteem heb ik 112 gebeld voor de brandweer om mij te bevrijden.

Ben inmiddels een half uur weer bijgekomen thuis, want dit was niet zo chill en ik had wederom een paniekaanval.
Gelukkig kon ik een goede kennis bellen en bleef die tegen mij kletsen, dat hielp voor afleiding. Iedere keer dat de deur open probeerde te gaan maar dat niet ging had ik weer een hartverzakking.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:47

Pijnlijke teen doordat teenagel er steeds ingroeit. Zit er al voor bij de pedicure, afgelopen week meer pijn omdat hij waarschijnlijk in de buurt van een zenuw drukte? In ieder geval erg pijnlijk _-:(
Alleen helemaal bovenin blijft hij erg pijnlijk, maar er zit niks meer behalve een wondje |o

En vandaag een pyjamabroek gehaald, had alleen naar de kledinghanger gekeken waar mijn maat op staat. Was het een broek van 3 maten groter. Niet op het kaartje gekeken, heel dom. Die moet terug.
En morgen eerste stagedag, nu toch best zenuwachtig voor

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:50

De autoverzekering gaat 16 euro per maand omhoog. Ondanks dat ik weer een extra schadevrij jaar erbij heb.

Dat wordt overstappen. Een paar euro okay, maar dit is te gek, imo.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 21:56

_San87_ schreef:
De autoverzekering gaat 16 euro per maand omhoog. Ondanks dat ik weer een extra schadevrij jaar erbij heb.

Heb ik ook afgelopen nacht gedaan ( ja kon niet slapen dus dan maar dat regelen :'))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:07

Ineke2 schreef:
_San87_ schreef:

Heb ik ook afgelopen nacht gedaan ( ja kon niet slapen dus dan maar dat regelen :'))

:))

Ik ga dat morgen doen. Gelukkig gaat dat via Independer makkelijk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:48

Bedankt voor de beterschapswensen!

Wat eng Ineke :\ :knuffel:

@Potjemayo ik herken het, ik moet eigenlijk weer naar de huisarts met de mijne. Bijna een jaar geleden had ik een ingreepje eraan en de nagel is inmiddels alweer volledig teruggegroeid, maar het blijft maar ontsteken -O-
Ik stel het al weken uit, heel kinderachtig I know maar ik heb zo geen zin er in dat mensen aan mijn tenen zitten :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:56

fohadie schreef:
Badeendje schreef:
De accu van mijn electrische fiets is gestolen :(. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de verzekering (ANWB) dit oppakt en ik een nieuwe heb?

Beetje late reactie, maar ik weet uit ervaring dat ze behoorlijk snel zijn met geld terug storten.

Thanks! Ik duim. Inmiddels een leenaccu van de fietsenmaker gekregen, dat is echt super.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:59

Ineke2 schreef:
karuna schreef:
Ik weet niet eens wat de tweede melding betekent :')

Zoiets als “ Maak dat netwerk nou eens. Hoe moet ik mijn vrienden / kennissen nou bereiken? En wel elke maand geld van mijn rekening afhalen.”

Hahaha, nee nee khebs (kech/kechba/kahba) betekent prutsmuts. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 23:18

Dat laatste wist ik maar had ik niet vertaald. Voegt niet zoveel toe aan de echte boodschap.
Rien maakte er wat anders van.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-24 23:27

106 euro afgerekend bij de dierenarts -O-

Maar het is voor een goed doel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 06:07

Sneeuw... -O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 07:57

karuna schreef:
<KNIP>
Maar de reden waarom ik me oud voel is de commentaren bij de storings melding.

Ik type er even twee na. 8)7 Is dit het nivo van Nederland tegenwoordig? en kan iemand het even voor me vertalen wat er staat? :')

-Odidogra Kk leven odido mag ik gwn keer normaal gaan slapen zonder dat ik bedreigt ga worden door mn vriendjes dat ik niet bereikbaar ben

-Fix die kk netwerk jullie moeders, hoe moet ik nu die khebs bereiken. En nog elke maand floes van mijn rek aftrekken. Odiddy de zeb.

Die commentaren betekenen alle twee: Ik ben niet in het bezit van de meest basale fatsoensnormen, mijn opvoeding is mislukt, ik ga daar nu iets aan doen, tot die tijd mag je mijn klacht als aller- aller- allerlaatste oplossen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 08:31

Uiteraard weer overal sneeuw of natte sneeuw behalve bij mij. As always.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 08:34

Hier word het krabben..*Zucht