Cayenne schreef:Onze papegaai heeft zich het geluid van het gejekker van de verbouwing aangeleerd![]()
![]()
![]()
Raap me op!
Beeldmateriaal! Anders geloof ik je niet

Lol..ik hoor het niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Bellatrix, goed bezig! Welke loopband heb je besteld?
Jolliegirl schreef:Cayenne schreef:Onze papegaai heeft zich het geluid van het gejekker van de verbouwing aangeleerd![]()
![]()
![]()
Raap me op!
Beeldmateriaal! Anders geloof ik je niet
Lol..ik hoor het niet.

Bellatrix schreef:kosseh schreef:Bellatrix, goed bezig! Welke loopband heb je besteld?
https://www.bol.com/nl/nl/p/loopband-vo ... oductTitle
Bellatrix schreef:Loopband besteld.
Gisteren op de sportschool ook een half uur op de loopband gelopen. Dat beviel best goed.
Cayenne schreef:Onze papegaai heeft zich het geluid van het gejekker van de verbouwing aangeleerd![]()
![]()
![]()
Raap me op!
kosseh schreef:Jolliegirl, wat lekker! Veel plezier morgen.
Navica, heerlijk. Weet je al hoe je die dag extra vrije tijd gaat invullen?
Polarize, dat is een fijne meevaller.
Hahaha Cayenne, hopelijk stop hij er wel weer mee als de bouwvakkers weg zijn. Anders zit je er nog heel lang mee![]()
Bellatrix, goed bezig! Welke loopband heb je besteld?
--
Ik heb voor het eerst sinds 5 weken eindelijk goed geslapen en ook echt kunnen uitslapen.![]()
Nieuwe medicatie sinds 5 weken. Reageer er best heftig op. Kwam er slecht door in slaap en bleef ook niet in slaap, dus gemiddeld z'n 4 uur per nacht maar geslapen. Afgelopen week leek het steeds beter te gaan, alleen inslapen is nog lastig. Dagen met m'n wekker sliep ik dus wel al wat meer, maar nog niet genoeg omdat het heel lang duurt voor ik slaap.
Vandaag ben ik vrij. Rond half 11 in bed gaan liggen en rond 12 inslaap gevallen. Werd pas wakker om 11 uur. Echt zo heerlijk!
Eindelijk geen sombie meer.
Jolliegirl schreef:Patatdag!
En morgen uit eten
Ineke2 schreef:Haha ojee daar had ik nog niet bij stilgestaan met Mango en de geluiden![]()
Ik ben trots op Ravi![]()
Tijdens de training in de supermarkt [ Afbeelding ]
Little_Gift schreef:Zonet afspraak gemaakt bij de dierenarts om bloed te trekken van mijn oude Rottweiler vriendje... Ondertussen ruim 9 jaar... Mag er niet aan denken dat het een slecht resultaat is
Ik liep veel meer buiten en hij stond in de weg tijdens de verbouwing.