Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 22:20

SophievdV schreef:
Dankjewel :D het is ook gewoon super gaaf!!

Ja gefeliciteerd, heel tof!

Ik vond de pubertijd dubbel. Ik was echt een buitenbeentje op school, (alto toen het nog niet hip was) maar ik had in m'n eigen dorp en stamkroeg (waar 14 jarigen alleen op vrijdagmiddag naar binnen mochten _O- ) wel vrienden en ik heb nog steeds dezelfde vriendengroep als toen.

En ik had fijne ouders, fijne paarden, fijne broers en daar kom je gewoon een heel eind mee.

Als je het thuis goed hebt, als je basis goed is, dan kom je al een heel eind met al die rondvliegende hormonen.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 22:30

Gefeliciteerd Sophie *\%/*

Ik heb 3 & 4 juni wedstrijd, mijn paard en ik blijven beiden ook slapen op locatie. Ben stiknerveus en heb er zin in tegelijkertijd… Weet gewoon niet goed wat te verwachten, want heb zoiets nog nooit gedaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 22:35

Ja, ik denk dat je sociale vangnet echt het belangrijkst in zo'n periode.
Vrees echt dat dat steeds moeilijker wordt met social media, ironisch genoeg.

Vind wel echt dat er meer initiatieven zouden moeten komen voor eenzame (en verlegen) jongeren, denk dat je daar in de basis zoveel ellende mee voorkomt. Maar zou zelf ook niets weten wat heel verlegen jongeren bv. over de streep kan trekken zich aan te sluiten, bij een sociale groep.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 22:36

Ik vind het gewoon super balen. Niet meer dan dat hoor, maar door alles komt het gewoon harder aan dan het "hoort".
Ik doe eigenlijk helemaal geen "puber" dingen want ik heb nauwelijks vrienden die mij mee vragen. Ik wil daarom gewoon graag weg zodat ik óók wat doe. Steeds wachten op vrienden doe ik niet meer want daarvoor is het hele leven té kort vind ik.
Ook doordat ik ziek ben geworden leek het me leuk om dingen te doen en te zien om eventjes weg te zijn van alles.

Mja niet naar Dublin kan ik begrijpen beetje gezeik met vliegen en alles maar Duitsland of Frankrijk met de trein gaat al veel soepeler.
Daarnaast ga ik dan de herfstvakantie wel omdat ik dan wel 18 ben. Dus of het nou deze vakantie is of de andere zoveel verschil is er niet..

Gefeliciteerd Sophie!! *\o/* *\o/*

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 22:59

Lekker toeren door Nederland is ook erg leuk Fotolijstje, toch er even uit zonder al in een ander land te zitten.

Gefeliciteerd Sophievdv!

Hier een ergernis van mijn thuissituatie, hoeft verder niets van online. This gewoon moeilijk te negeren als je er midden in zit maar doe lekker mn eigen ding en ze zoeken het werkelijk maar uit. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:11

Gefeliciteerd, SophievdV! Heel gaaf! :D

Anastasia24 schreef:
Lekker toeren door Nederland is ook erg leuk Fotolijstje, toch er even uit zonder al in een ander land te zitten.

Gefeliciteerd Sophievdv!

Hier een ergernis van mijn thuissituatie, hoeft verder niets van online. This gewoon moeilijk te negeren als je er midden in zit maar doe lekker mn eigen ding en ze zoeken het werkelijk maar uit. :wave:
:knuffel:

fotolijstje schreef:
Ik vind het gewoon super balen. Niet meer dan dat hoor, maar door alles komt het gewoon harder aan dan het "hoort".
Ik doe eigenlijk helemaal geen "puber" dingen want ik heb nauwelijks vrienden die mij mee vragen. Ik wil daarom gewoon graag weg zodat ik óók wat doe. Steeds wachten op vrienden doe ik niet meer want daarvoor is het hele leven té kort vind ik.
Ook doordat ik ziek ben geworden leek het me leuk om dingen te doen en te zien om eventjes weg te zijn van alles.

Mja niet naar Dublin kan ik begrijpen beetje gezeik met vliegen en alles maar Duitsland of Frankrijk met de trein gaat al veel soepeler.
Daarnaast ga ik dan de herfstvakantie wel omdat ik dan wel 18 ben. Dus of het nou deze vakantie is of de andere zoveel verschil is er niet..

Gefeliciteerd Sophie!! *\o/* *\o/*
Wij zijn als 15-jarige scholieren ooit een middag losgelaten in Lille. Ik ben er twee jaar geleden voor een lang weekend geweest, zou dat een optie zijn? :) Je kunt er met de trein of met de Flixbus heen, het is niet heel groot, maar genoeg te doen voor een lang weekend en heel veilig vond ik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:16

Ik mocht voor mijn 18 jaar alleen met mijn ouders mee op vakantie. Alleen thuis blijven mocht ook niet.

Ben ook de enige paardengek in de familie. En blij dat we geen familie app hebben we gelukkig ook niet.

Eigenlijk baal ik dat het niet af is met kolen tunnel naaien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:19

Menino schreef:
Ja, ik denk dat je sociale vangnet echt het belangrijkst in zo'n periode.
Vrees echt dat dat steeds moeilijker wordt met social media, ironisch genoeg.

Vind wel echt dat er meer initiatieven zouden moeten komen voor eenzame (en verlegen) jongeren, denk dat je daar in de basis zoveel ellende mee voorkomt. Maar zou zelf ook niets weten wat heel verlegen jongeren bv. over de streep kan trekken zich aan te sluiten, bij een sociale groep.

Jongerencentra had je vroeger maar dat sterft allemaal langzaam uit volgens mij.

Fotolijstje, een dag Amsterdam is ook heel tof!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:36

Dat er op nog geen kilometer afstand een wolf is signaleert bij mijn ouders. Mijn zusje heeft ze al geappt maar ze reageren niet. Maar ik wil eigenlijk dat ze nu de dwerggeiten en de Shetlanders opsluiten in hun schuilhuisje.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:44

Ergeren is misschien niet het goede woord.

Maar ik heb wel een les geleerd:
Vraag nooit, maar dan ook nooit aan iemand die blind/slechtziend is om een wijntje mee te nemen uit de keuken.

Ik heb zojuist een slok witte wijn azijn achter de kiezen :r _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:49

daantjuhhh schreef:

Vraag nooit, maar dan ook nooit aan iemand die blind/slechtziend is om een wijntje mee te nemen uit de keuken.

Ik sterf _O- _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 23:57

nicole_floor schreef:
Dat er op nog geen kilometer afstand een wolf is signaleert bij mijn ouders. Mijn zusje heeft ze al geappt maar ze reageren niet. Maar ik wil eigenlijk dat ze nu de dwerggeiten en de Shetlanders opsluiten in hun schuilhuisje.

Even bellen voor de zekerheid? Misschien horen ze dat wel...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 00:03

Urbanus schreef:
daantjuhhh schreef:

Ik sterf _O- _O-

Ik ook :') :')

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 00:10

Vandaag aan mijn ouders. Ze gaven in een familie app een steek onderwater. Dat heb ik verteld dat ik dat niet netjes vond. En met zo als altijd os het mijn schuld en doe ik het verkeerd. Achja, ken ze langer als vandaag. En ze zijn ook niet meer de jongste...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 00:21

Telpeva schreef:
nicole_floor schreef:

Mijn broertje die thuis woont heeft het gelezen maar negeert het gewoon. Nu twijfel ik of er nu nog heen moet rijden (15 km)...

Ooh mijn moeder ook maar ziet ook blijkbaar de ernst er niet van in..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 01:35

Straatracen.

En iemand boven mij heeft het blijkbaar koud buizen zijn gloeiend heet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 01:58

daantjuhhh schreef:

Geniaal :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 02:01

nicole_floor schreef:
Telpeva schreef:

Mijn broertje die thuis woont heeft het gelezen maar negeert het gewoon. Nu twijfel ik of er nu nog heen moet rijden (15 km)...

Ooh mijn moeder ook maar ziet ook blijkbaar de ernst er niet van in..

Ik vind het niet overdreven van je, maar kan het schuilhuisje dicht (ook bovenkant)?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 07:22

Een of andere grapjas vond het leuk om half vijf vanochtend lang op de bel te drukken en daarna weg te rennen :').

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 07:52

Ik heb iets in mn hoofd om te maken maar ik heb maar de helft van de materialen en de rest moet ik bestellen. En ik wil het nú maken en niet over een paar dagen -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 08:10

_San87_ schreef:
Een of andere grapjas vond het leuk om half vijf vanochtend lang op de bel te drukken en daarna weg te rennen :').

Het was me de moeite van het vroege opstaan helemaal waard!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 08:10

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Het was me de moeite van het vroege opstaan helemaal waard!

Nou, ik ben blij dat jij gelukkig bent nu <3.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 09:29

Kan weer fijn meegenieten van iemand anders zijn muziek. >;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 09:52

Marcella schreef:
Kan weer fijn meegenieten van iemand anders zijn muziek. >;)

Ik laat mijn buren ook vaak meegenieten met mijn muziek, maar niet om 10u in de ochtend.
(Heb dan de avond er voor ofzo mee mogen genieten van hun hard op klets/lach feestje of ineens bedenken om 22.45u piano te gaan spelen. (paar weken geleden gebeurt))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 09:52

Kon weer om 1uur en 6uur de oppashondjes in de tuin laten. Ben gesloopt. :z

Maar alles voor m'n schatjes. :') <3