Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Oh dat hoort erbij! Echt waar! Het is veel makkelijker om te accepteren dat je dingen fout doet zoals onze ouders dat fout deden zoals hun ouders dat fout deden...
Ik ben absoluut lid van de ik-doe-maar-wat club en ik heb echt leuke kinderen, al zeg ik het zelf.
Balenciaga schreef:Tussen kerst en oud en nieuw heb ik vrij. Ik heb een redelijk drukke en verantwoordelijke baan waardoor de rest van het jaar verlof toch nooit echt geheel onbezorgd is. Tussen kerst en oud en nieuw wel en dan wilde ik ook graag op vakantie met mijn vriend. Dit wilde hij echter niet. Nou, prima maar het leek mij best logisch dat we dan evengoed lekker de tijd voor elkaar zouden reserveren. Ik werk veel, ook veel weekenden en geregeld ook avonden, dus dan schiet dat er nogal bij in. Dus ik keek er echt naar uit dat samen een beetje in te halen.
Komt 'ie vanmiddag af dat ie de laatste week van het jaar zijn vader gaat helpen met vuurwerk verkopen aan de andere kant van Nederland. En ik ben eigenlijk echt zo pissed dat 'ie liever voor € 100,- per dag daar zit dan tijd met mij door te brengen.
Ergens ben ik bang dat ik een beetje moeilijk doe. Ik werk het hele jaar door veel en dan mag hij ook wel eens extra werken.
Aan de andere kant:
- Het is niet alsof hij nooit extra weekenden werkt wanneer ik wel vrij ben;
- Het is niet alsof ze hem niet kunnen missen daar;
- Je staat liever voor € 100,- per dag aan de andere kant van Nederland in plaats van eindelijk eens wat tijd met je vriendin door te brengen.
Ik ben normaal echt niet moeilijk (en vind eerlijk gezegd dat ik dat hier ook niet per se ben), maar dit schiet me eeeeecht in het verkeerde keelgat.![]()
Nou ja, dan ga ik maar met mijn beste vriend oud en nieuw vieren in Venetië.
Bumba01 schreef:Aan m’n faalangst en onzekerheid. Ik ben 2 weken geleden bevallen en ik vraag mezelf continue af of ik het allemaal wel goed doe. Ventje is kerngezond en drinkt goed, komt mooi aan en er zijn helemaal geen problemen of iets, maar toch twijfel ik elke keer aan mezelf. Heel irritant en vermoeiend.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Staand, maar wel op de kliniek. Omdat het botweefsel is, moet het allemaal heel steriel gebeuren. M’n stalhoudster is zo lief om haar erheen te rijden en ook weer op te halen.
Kan t wel staand? Of wordt t kliniek?
Flying_Angel schreef:En bedenk je ook vooral: iedereen maakt fouten en de meeste kinderen groeien toch uit tot goede, productieve, zelfstandige volwassenen.Bumba01 schreef:Aan m’n faalangst en onzekerheid. Ik ben 2 weken geleden bevallen en ik vraag mezelf continue af of ik het allemaal wel goed doe. Ventje is kerngezond en drinkt goed, komt mooi aan en er zijn helemaal geen problemen of iets, maar toch twijfel ik elke keer aan mezelf. Heel irritant en vermoeiend.
Echt een dooddoener, maar dit hoort er idd echt bij. Gun jezelf de ontdekking en niet alles hoeft perfect te zijn.
Mijn dochter is nu bijna 2 en ik denk nu weleens, was ik toen maar wat minder streng voor mezelf!