Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:47

Aan m’n faalangst en onzekerheid. Ik ben 2 weken geleden bevallen en ik vraag mezelf continue af of ik het allemaal wel goed doe. Ventje is kerngezond en drinkt goed, komt mooi aan en er zijn helemaal geen problemen of iets, maar toch twijfel ik elke keer aan mezelf. Heel irritant en vermoeiend.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:52

Oh dat hoort erbij! Echt waar! Het is veel makkelijker om te accepteren dat je dingen fout doet zoals onze ouders dat fout deden zoals hun ouders dat fout deden...

Ik ben absoluut lid van de ik-doe-maar-wat club en ik heb echt leuke kinderen, al zeg ik het zelf.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:55

Urbanus schreef:
Oh dat hoort erbij! Echt waar! Het is veel makkelijker om te accepteren dat je dingen fout doet zoals onze ouders dat fout deden zoals hun ouders dat fout deden...

Ik ben absoluut lid van de ik-doe-maar-wat club en ik heb echt leuke kinderen, al zeg ik het zelf.

Ja, de gedachte dat het toch nooit goed is, hou ik ook wel in m’n achterhoofd. Het is ook het accepteren van de nieuwe situatie en wennen aan elkaar natuurlijk. Komt uiteindelijk wel goed, maar ik maak het mezelf vaak moeilijk :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:08

Tussen kerst en oud en nieuw heb ik vrij. Ik heb een redelijk drukke en verantwoordelijke baan waardoor de rest van het jaar verlof toch nooit echt geheel onbezorgd is. Tussen kerst en oud en nieuw wel en dan wilde ik ook graag op vakantie met mijn vriend. Dit wilde hij echter niet. Nou, prima maar het leek mij best logisch dat we dan evengoed lekker de tijd voor elkaar zouden reserveren. Ik werk veel, ook veel weekenden en geregeld ook avonden, dus dan schiet dat er nogal bij in. Dus ik keek er echt naar uit dat samen een beetje in te halen.

Komt 'ie vanmiddag af dat ie de laatste week van het jaar zijn vader gaat helpen met vuurwerk verkopen aan de andere kant van Nederland. En ik ben eigenlijk echt zo pissed dat 'ie liever voor € 100,- per dag daar zit dan tijd met mij door te brengen.

Ergens ben ik bang dat ik een beetje moeilijk doe. Ik werk het hele jaar door veel en dan mag hij ook wel eens extra werken.
Aan de andere kant:
- Het is niet alsof hij nooit extra weekenden werkt wanneer ik wel vrij ben;
- Het is niet alsof ze hem niet kunnen missen daar;
- Je staat liever voor € 100,- per dag aan de andere kant van Nederland in plaats van eindelijk eens wat tijd met je vriendin door te brengen.
Ik ben normaal echt niet moeilijk (en vind eerlijk gezegd dat ik dat hier ook niet per se ben), maar dit schiet me eeeeecht in het verkeerde keelgat. :+

Nou ja, dan ga ik maar met mijn beste vriend oud en nieuw vieren in Venetië. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:34

Oh wauw dan zou ik ook echt pissed zijn !! Hopelijk naar valencia en de allermooiste verhalen uitgebreid appen naar hem !

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:42

"ik ga zwemmen in Bacardi lemon"

Doe gewoon even niet

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:48

De jaarlijks terugkerende irritaties:
- Zingende schooiertjes aan m'n deur
- De zwartepietendiscussie
- Het begin van Carnaval

Yiegh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:05

Maandag paard onder het mes. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:06

Mkango schreef:

Oh nee toch wel? Kakzooi!

Ik heb ook wel zin in Venetië.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:07

Ipv een feestje maakt mijn vriend nu kruiswoordpuzzels en ik maak een kleurplaat. ;(

Stomme corona.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:14

Balenciaga schreef:
Tussen kerst en oud en nieuw heb ik vrij. Ik heb een redelijk drukke en verantwoordelijke baan waardoor de rest van het jaar verlof toch nooit echt geheel onbezorgd is. Tussen kerst en oud en nieuw wel en dan wilde ik ook graag op vakantie met mijn vriend. Dit wilde hij echter niet. Nou, prima maar het leek mij best logisch dat we dan evengoed lekker de tijd voor elkaar zouden reserveren. Ik werk veel, ook veel weekenden en geregeld ook avonden, dus dan schiet dat er nogal bij in. Dus ik keek er echt naar uit dat samen een beetje in te halen.

Komt 'ie vanmiddag af dat ie de laatste week van het jaar zijn vader gaat helpen met vuurwerk verkopen aan de andere kant van Nederland. En ik ben eigenlijk echt zo pissed dat 'ie liever voor € 100,- per dag daar zit dan tijd met mij door te brengen.

Ergens ben ik bang dat ik een beetje moeilijk doe. Ik werk het hele jaar door veel en dan mag hij ook wel eens extra werken.
Aan de andere kant:
- Het is niet alsof hij nooit extra weekenden werkt wanneer ik wel vrij ben;
- Het is niet alsof ze hem niet kunnen missen daar;
- Je staat liever voor € 100,- per dag aan de andere kant van Nederland in plaats van eindelijk eens wat tijd met je vriendin door te brengen.
Ik ben normaal echt niet moeilijk (en vind eerlijk gezegd dat ik dat hier ook niet per se ben), maar dit schiet me eeeeecht in het verkeerde keelgat. :+

Nou ja, dan ga ik maar met mijn beste vriend oud en nieuw vieren in Venetië. :')

okay, ik weet dat het een k*tcliché is en dat jij wsl sowieso gewoon teleurgesteld bent dat hij zijn tijd niet vrij gehouden heeft voor jou.

Maar ik mis een beetje het hoe-reageerde-hij-erop-toen-je-vertelde-dat-je-dit-niet-zo-chill-vindt. Heb je het wel al met hem besproken? :(:)

Zo niet, nog steeds stom om zulke gesprekken te moeten hebben. Zo ja, helemaal stom. En dan hoop ik echt dat je een leuke tijd in venetië hebt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:19

Mkango schreef:

Kan t wel staand? Of wordt t kliniek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:33

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Staand, maar wel op de kliniek. Omdat het botweefsel is, moet het allemaal heel steriel gebeuren. M’n stalhoudster is zo lief om haar erheen te rijden en ook weer op te halen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:33

Bumba01 schreef:
Aan m’n faalangst en onzekerheid. Ik ben 2 weken geleden bevallen en ik vraag mezelf continue af of ik het allemaal wel goed doe. Ventje is kerngezond en drinkt goed, komt mooi aan en er zijn helemaal geen problemen of iets, maar toch twijfel ik elke keer aan mezelf. Heel irritant en vermoeiend.

Echt een dooddoener, maar dit hoort er idd echt bij. Gun jezelf de ontdekking en niet alles hoeft perfect te zijn.

Mijn dochter is nu bijna 2 en ik denk nu weleens, was ik toen maar wat minder streng voor mezelf!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:35

Sterkte voor iedereen die een dier is verloren.

Wilde een glas opvangen.
Glas is stuk en ik heb letterlijk een gat in mijn hand nu.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:36

Mkango schreef:

Nee… Jeetje ik duim. Heel veel sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:43

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Staand, maar wel op de kliniek. Omdat het botweefsel is, moet het allemaal heel steriel gebeuren. M’n stalhoudster is zo lief om haar erheen te rijden en ook weer op te halen.

Aaah, ik snap m. Spannend. Maar, als t gebeurd is kan het herstel beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:45

Ja, en ik ben ook vooral héél blij dat ze niet onder algehele narcose hoeft! Van al het kaknieuws mbt de blessure is dit gelukkig nog wel het minst kak. :o Hopelijk kunnen we het nieuwe jaar met een schone lei en in goede gezondheid beginnen! Auroch verdient het zo. <3

Flying_Angel schreef:
Bumba01 schreef:

Echt een dooddoener, maar dit hoort er idd echt bij. Gun jezelf de ontdekking en niet alles hoeft perfect te zijn.

Mijn dochter is nu bijna 2 en ik denk nu weleens, was ik toen maar wat minder streng voor mezelf!
En bedenk je ook vooral: iedereen maakt fouten en de meeste kinderen groeien toch uit tot goede, productieve, zelfstandige volwassenen. :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 07:41

Wat vervelend Mkango!
Wel fijn dat het heen algehele narcose is!

@Balenciaga, wat super klote zeg!
Heb je dit met hem besproken?
Ik zou ook wel oud en nieuw willen vieren in Venetië!

Bij mij en mijn man is dit trouwens ook altijd een beetje poedersuiker, zijn werk is het rustigste in december en januari, mijn werk het drukste. Dus bij hem wordt er gepusht om vrij te nemen, terwijl er bij mij een berlofstop is in die periode :') altijd fijn :+

Ik baal, ik had het woensdag benauwd, maar verder niet bijzonder, donderdag begon ik een beetje te kuchen, vrijdag was het snotteren, kuchen, benauwd, hoofdpijn...
Laten testen op corona, die was gelukkig negatief, dus een beker grog gemaakt en naar bed om de ziekte er uit te zweten, want vanavond is het carnaval *\o/*
Ja... ik werd dus om 5 uur wakker met nog een keelpijn, bleef maar hoesten en zit nu al een ruim uur beneden zodat ik mijn man niet wakker maak...
EN IK WIL OOK GEWOON SLAPEN -:(-

Dit wordt dus geen feestje vanavond :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 07:41

Dat ik mij laattt heb aangemeld voor code 95.. Maar ik heb geen zin om uit bed te komen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:15

Balenciaga
Wat rot. Zou het ook niet leuk vinden.

Mkango succes

Bleh halve nacht wakker gelegen omdat rook van st maarten vuur de slaapkamer in kwam.
Had er echt last van. Of ja nog steeds.
Alles ruikt nog steeds naar rook.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:32

8 uur aanwezig voor herhaling vorkheftrucks reachtruck en ik zit nog steeds aan de koffie
Zucht

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:33

Mkango succes maandag en wat lief van de stalhoudster dat ze haar daarheen brengt :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:40

Sterkte Mkango! Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig!

Afbeelding
:x ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:41

Ooh nee poedersuiker zooi Berdien.

Onze weken lijken erg op elkaar. Corona en een overleden huisdier. Ben je mijn verloren grote zus ofzo. :=