Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
assie schreef:Is bellen meteen serieus? Als je al 3/4 maanden contact hebt, elkaar ook wel eens hebt ontmoet en dan nu al 1,5 week niks hebt gehoord, dan ben je heus niet clingy als je belt.
Was het 1,5 dag afwezig, dan vind ik het wat anders.
Daarnaast zou ik zelf gewoon graag 'closure' willen. Als het niets is, dan hoor ik dat ook liever dan te blijven twijfelen
Sherivey schreef:Oke, ik heb best error.
Heb al een maand of 3/4 contact met iemand. Was casual hoor, vnml appen en 2x afgesproken. Nu waren we bezig wat nieuws te plannen, maar hij lijkt ineens van de aardbodem verdwenen te zijn.
Sinds eerste pasen niet meer online geweest op whatsapp (zie zn 'laatst gezien' en foto nog wel) en mn berichten blijven op 1 vinkje hangen.
Ik snap er echt niks van
othelloster schreef:Sherivey schreef:Oke, ik heb best error.
Heb al een maand of 3/4 contact met iemand. Was casual hoor, vnml appen en 2x afgesproken. Nu waren we bezig wat nieuws te plannen, maar hij lijkt ineens van de aardbodem verdwenen te zijn.
Sinds eerste pasen niet meer online geweest op whatsapp (zie zn 'laatst gezien' en foto nog wel) en mn berichten blijven op 1 vinkje hangen.
Ik snap er echt niks van
Kwam die persoon toevallig uit de omgeving Dordrecht? Ik heb namelijk precies het zelfde met iemand, die persoon heeft geen social media ook vanwege zijn werk. Mocht je zijn naam willen weten. Mag je mij rustig een PBtje sturen.