Zijn ze van utrecht naar amsterdam en terug gegaan ofzo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Nee dat zijn misschien cocktails, shoarma en coke?
Ik blijf er dan bij, als het eenmalig wat stoom afblazen is en het is z'n eigen geld zou ik er geen drama van maken.
Maar ik zou ook zeker geen katerontbijt maken.
Urbanus schreef:Nee dat zijn misschien cocktails, shoarma en coke?
Ik blijf er dan bij, als het eenmalig wat stoom afblazen is en het is z'n eigen geld zou ik er geen drama van maken.
Maar ik zou ook zeker geen katerontbijt maken.
AmyII schreef:Wat een hoop geld Froukje!![]()
Maar even advocaat van de Duivel: wat ik begrijp uit jouw berichten was jouw vriend niet alleen op stap, kan het zijn dat hij de hele rekening heeft voorgeschoten en dat dit nu nog door x aantal gedeeld wordt? Want dan komt er in elk geval nog wat terug. Èn in dat geval zou die €400 ook niet meer zo’n astronomisch bedrag zijn…
Froukje schreef:AmyII schreef:Wat een hoop geld Froukje!![]()
Maar even advocaat van de Duivel: wat ik begrijp uit jouw berichten was jouw vriend niet alleen op stap, kan het zijn dat hij de hele rekening heeft voorgeschoten en dat dit nu nog door x aantal gedeeld wordt? Want dan komt er in elk geval nog wat terug. Èn in dat geval zou die €400 ook niet meer zo’n astronomisch bedrag zijn…
Hij was met zijn broertje. En áls hij dan al voorgeschoten heeft zijn we het geld alsnog kwijt want die kerel betaald nooit wat terug.
Al vind ik 200 euro met 2 man in een café nog steeds belachelijk veel geld in 3 uur tijd...
Froukje schreef:Als je het makkelijk kunt betalen is 200 euro misschien niet gek veel nee.. Helaas is dat hier niet het geval.
Froukje schreef:AmyII schreef:Wat een hoop geld Froukje!![]()
Hij was met zijn broertje. En áls hij dan al voorgeschoten heeft zijn we het geld alsnog kwijt want die kerel betaald nooit wat terug.
Al vind ik 200 euro met 2 man in een café nog steeds belachelijk veel geld in 3 uur tijd...
M_D_H schreef:Maar, het is mei, iedereen krijgt vakantie geld gestort in deze maand toch? Dus misschien is het niet het einde van de wereld? Wellicht wel het einde van eventuele vakantieplannen...
Wat Urbanus inderdaad zegt: Als je cocktails drinkt dan red je een avondje niet met 100 euro.
Maar goed, 400 euro is ook wel veel.
150 euro voor de taxi hou je nog 350 over voor drank...
150 euro voor de taxi is ook wel achterlijk duur.
Froukje schreef:Ik heb nog een rekening van een timmerbedrijf liggen en er moet een nieuwe badkamer in deze zomer, dat vakantiegeld was al uitgegeven voor we het überhaupt ontvangen hebben.
astrea schreef:Had het zelf kunnen schrijven.
Ja we hebben er al een aantal jaar training op zitten. Maar een trauma uit zijn jeugd blijft hem dwars zitten.