Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Kan het zijn dat iemand die op woensdag besmet is met corona, op zaterdag positief test toch nog wel klachten gaat krijgen?
Er zijn nu geen klachten.
MarlindeRooz schreef:Kan het zijn dat iemand die op woensdag besmet is met corona, op zaterdag positief test toch nog wel klachten gaat krijgen?
Er zijn nu geen klachten.
pien_2010 schreef:Dat kan maar hoeft niet MR. Gewoon even afwachten en eventueel wat vitamineC nemen want virussen houden daar niet van.
Sunnda schreef:Weet iemand hoe het niet zit met testen?
Ik ben gevaccineerd, maar hoor net dat ik woensdag gewerkt heb (intensief en langere tijd) met iemand die nu positief is..moet ik testen? In quarantaine? Tot wanneer? Heb geen klachten en woensdag had die persoon ook geen klachten.
Je komt er hier echt niet door vanwege de drukte hoor ik al wel overal.
Ik ben gevaccineerd, maar hoor net dat ik woensdag gewerkt heb (intensief en langere tijd) met iemand die nu positief is..moet ik testen? In quarantaine? Tot wanneer? Heb geen klachten en woensdag had die persoon ook geen klachten.
CharleyT schreef:Needje schreef:
Geen idee verder.
Ik word overal al gevolgd![]()
Zelfs als ik thuis met vrienden het ergens over gehad heb krijg ik daar nog advertenties van zodra ik online ben.
Joh, hoe werkt dat: we hebben hier weleens om te testen een hele avond steeds weer over nieuwe Samsung TV en mobieltjes gehad.(borreltje teveel denk ik) maar echt: nul noppes nada advertenties.
Best teleurgesteld, we telden niet mee zeker.
pmarena schreef:Ik heb niet alle laatste pagina's gelezen hoor dus weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar ik zie het volgende probleem in deze crisis al komen: de zelftesten zijn bijna nergens meer te koop in winkels schijnbaar![]()
Vandaag op zoek geweest en overal hetzelfde verhaal: kunnen niet meer geleverd worden.
Bij een benzinepomp hadden ze er nog een stuk of 7 liggen en ook daar hetzelfde verhaal: de laatste stuks want leverancier is uitgeput.
Enige waar ik ze nog kon vinden was de Lidl....
karrij schreef:Zag gister nog volop zelftesten liggen bij diverse winkels, dus overal uitverkocht is niet waar
Ik vraag me toch echt wel af of de vaccinatiegraad hier in Nederland echt wel klopt!
Ik hoor steeds meer en meer om mij heen dat mensen niet gevaccineerd zijn er ook heel stellig in zijn het niet te gaan doen! was gister aan het shoppen in Hoogeveen en zag verbazend veel mensen zonder mondkapje in de winkels lopen, zelfs in 1 herenzaak hadden ook de verkopers geen mondkapje voor, ik vind dit toch wel schokkend! Wat gaan deze mensen er aan doen om dit K virus onder controle te krijgen?? Wat is hun oplossing?
Na het shoppen, om 17 uur, een hapje eten ook in Hoogeveen, de meneer van het restaurant zei ronduit dat zij niet controleerden op de QR code!
Sorry maar ik ben weer weg gegaan! dan moeten deze ondernemers ook niet klagen als de boel binnenkort weer op slot gaat!
Voor en tegenstanders van vaccinatie willen allemaal maar 1 ding en dat is weer naar het oude normaal!
Ik ben benieuwd naar hun oplossing van het probleem, en het ontkennen is geen optie meer, want het is er en dat de zorg opgeschaald moet worden zijn we het ook allemaal over eens, maar dat is helaas niet zo snel geregeld(moet wel gebeuren)
Sunnda schreef:karrij schreef:Zag gister nog volop zelftesten liggen bij diverse winkels, dus overal uitverkocht is niet waar
Ik vraag me toch echt wel af of de vaccinatiegraad hier in Nederland echt wel klopt!
Ik hoor steeds meer en meer om mij heen dat mensen niet gevaccineerd zijn er ook heel stellig in zijn het niet te gaan doen! was gister aan het shoppen in Hoogeveen en zag verbazend veel mensen zonder mondkapje in de winkels lopen, zelfs in 1 herenzaak hadden ook de verkopers geen mondkapje voor, ik vind dit toch wel schokkend! Wat gaan deze mensen er aan doen om dit K virus onder controle te krijgen?? Wat is hun oplossing?
Na het shoppen, om 17 uur, een hapje eten ook in Hoogeveen, de meneer van het restaurant zei ronduit dat zij niet controleerden op de QR code!
Sorry maar ik ben weer weg gegaan! dan moeten deze ondernemers ook niet klagen als de boel binnenkort weer op slot gaat!
Voor en tegenstanders van vaccinatie willen allemaal maar 1 ding en dat is weer naar het oude normaal!
Ik ben benieuwd naar hun oplossing van het probleem, en het ontkennen is geen optie meer, want het is er en dat de zorg opgeschaald moet worden zijn we het ook allemaal over eens, maar dat is helaas niet zo snel geregeld(moet wel gebeuren)
Dat ligt imo aan de overheid die al anderhalf jaar totaal faalt. Nu ook weer: zijn ze soms blind dat het helemaal misgaat en we naar code zwart gaan?![]()
Maar ze wilen de gevaccineerden niet lastig vallen en op die manier toegeven dat de prik niet werkt zoals beloofd dus blijven we lekker doormodderen. Tot het over een maand echt vastzit en we gewoon weer met z'n allen in een zware lockdown gaan. Dan gaan ze weer wat roepen over ongevaccineren en krijgen die dit wandbeleid weer op hun bord.
Zo voorspelbaar en zo fout. We moeten nu, vandaag nog iets doen.