Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had gisteravond een vintie gezien met supervette items dus ik wilde een grote bundel kopen, had een niet zo heel goed bod gedaan, maar erbij gezegd dat ik het helemaal snapte als ze dat niet wilde en dat ik anders wel minder items wilde maar alsnog interesse had. Binnen 2 minuten was ik geblokkeerd. Heb via een bevriend account geprobeerd te communiceren, geen reactie, daar de bestelling geplaatst (gewoon voor de vraagprijs dus) maar die was binnen 5 minuten geannuleerd omdat dat account geen beoordeling heeft. Ze 'zou erover nadenken om de blokkering op te heffen'. Heb niks meer van haar gehoord natuurlijk en dat is uren geleden. Snap echt niet dat je zo'n grote sale laat lopen zeg. En ik baal want ik wil die items

magicmist schreef:Ik heb net het meest ranzige pakketje ooit binnen gekregen. Maakte de verpakking open en alles stinkt naar de kattenpis. Het is een kussen en gedeeltes waren zelfs zeiknat.
Ik durf dat ding niet te testen. ( stoov).
Heb een bericht gestuurd naar de verkoper. Wil het gerust retourneren maar dat ding is echt smerig.
Amber_anne schreef:Het enige waar ik aan denk is dat er ergers een zielige kat vast zit op een depot
)