Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 16:28

Ik bedenk me altijd als eerste wat ik er zelf minimaal voor wil hebben. Dan kijk ik op Vinted bij soortgelijke jassen en bepaal dan mijn prijs. Als de prijs op Vinted te laag is dan verkoop ik het soms niet, als de prijs hoger is dan mijn minimum dan doe ik het hoger en heb ik onderhandelingsruimte

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 17:02

Zo doe ik het ook :j

Ik weet niet wat het is, maar er heerst bij mij momenteel blijkbaar een vloek op zwembroeken...heb er denk ik al 5 gekocht en elke keer verloopt het tijdvak van verzending, zelfs een keer met iemand die ik geloof 14 dagen uitstel aangevraagd had, grrrrr!

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 16:04

Kan ik ergens zien welk pakketpunt ik gekozen heb bij een bestelling? Zo ja, waar?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 16:19

hier dinsdag een pakket bij een mondial relay inlever punt gebracht maar hij is nog steeds niet in distributie, iemand hier ervaring mee?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 17:07

Ik heb nu echt iets stoms :+ Had gisteravond een vintie gezien met supervette items dus ik wilde een grote bundel kopen, had een niet zo heel goed bod gedaan, maar erbij gezegd dat ik het helemaal snapte als ze dat niet wilde en dat ik anders wel minder items wilde maar alsnog interesse had. Binnen 2 minuten was ik geblokkeerd. Heb via een bevriend account geprobeerd te communiceren, geen reactie, daar de bestelling geplaatst (gewoon voor de vraagprijs dus) maar die was binnen 5 minuten geannuleerd omdat dat account geen beoordeling heeft. Ze 'zou erover nadenken om de blokkering op te heffen'. Heb niks meer van haar gehoord natuurlijk en dat is uren geleden. Snap echt niet dat je zo'n grote sale laat lopen zeg. En ik baal want ik wil die items :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 19:19

Floko: ik kan het meestal wel terugvinden ergens ja :)

kimwilliam: heb ik wel eens gehad, maar meestal kwam het toch weer goed...

CastaMickey: wtf waarom :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 19:35

kimwilliam schreef:
hier dinsdag een pakket bij een mondial relay inlever punt gebracht maar hij is nog steeds niet in distributie, iemand hier ervaring mee?

Ik had een pakket dat 21 dagen naar het punt onderweg was, kwam daarna echt nog keurig aan, bij Mondial kan alles ben ik al achter :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 20:53

Ik had deze ochtend ook weer iets dat goed is voor de bloedsomloop op te krikken: dinsdagnamiddag DHL weg gebracht, app geeft na dik 24 nog steeds geen verzending aan maar ik mag dat dan wel zelf bevestigen (had wel mail van bepost dat ze pakket ontvangen hadden), vanmorgen half 8 opeens melding 'wij zullen uw pakket bezorgen' in de vinted app, met 3 sec nadien melding 'wij konden helaas uw pakket niet leveren, dit gaat retour'. In volle paniek bij punt binnen gerend om half 9 dat pakje retour komt, koper ook bericht gedaan dat ik er niks van snap, blijkt dat gewoon in haar brievenbus te zitten... Echt joh. Betaling is nu binnen.

Daarnaast had ik die witte converse all stars terug gestuurd omdat er 1 binnenzool miste, heeft ze die natuurlijk nooit opgehaald, heb nu geld terug en voor verzendkosten witte allstars. Nu binnenzolen gaan zoeken - wat ik eerst niet wou, maar laten staan vind ik nu ook weer onzin.

CastaMickey, wat voor items zijn dat dan? Staan ze er nog op?

Ik ben 2 klapkratten met houten treinsporen en toebehoren van Brio en Ikea aan het uitzoeken, wat een poedersuiker... Kijk me er scheel op. Hopelijk verkoopt het wat. Vintage barbie heeft nu toch ook weer 2 verkopen gehad van spul dat er maanden op stond (heb gewoon totaal nieuwe advertenties gemaakt).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 21:20

Pfff. Ik heb een hele zooi aan kleding op Vinted gezet. Ook allerlei spullen uit de kinderkamer van de oudste (vloerkleed, muurdecoratie, enz enz) . Staat erop voor €25,-. Zitten dingen in met een nieuwwaarde van €30,-.

Nu heeft een Franse dat gekozen en nog wat andere (goedkope) dingen als bundel. Met de bundelkorting kwam ze uit op €26,80 . Dus echt een koopje als je ziet wat er allemaal nog bij gezocht is....

En dan een bod van €20,- doen hé.... Heb een tegenbod van €30,- gedaan :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 13:57

Hebben meer mensen problemen met paypal? Kon dat gister nog als betaaloptie kiezen maar vandaag ineens niet meer...

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:59

T kan nu schijnbaar tot 2 werkdagen duren voor een goedgekeurde transactie beschikbaar is in je balance om naar je bankrekening te halen. Tenminste hier in de UK dan. Was juist zo blij dat mn koper een transactie van £75 had goedgekeurd direct na ontvangst en nu moet ik alsnog 2 dagen wachten voor ik het er af kan halen.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:49

Ik heb net het meest ranzige pakketje ooit binnen gekregen. Maakte de verpakking open en alles stinkt naar de kattenpis. Het is een kussen en gedeeltes waren zelfs zeiknat.
Ik durf dat ding niet te testen. ( stoov).
Heb een bericht gestuurd naar de verkoper. Wil het gerust retourneren maar dat ding is echt smerig.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 16:57

magicmist schreef:
Ik heb net het meest ranzige pakketje ooit binnen gekregen. Maakte de verpakking open en alles stinkt naar de kattenpis. Het is een kussen en gedeeltes waren zelfs zeiknat.
Ik durf dat ding niet te testen. ( stoov).
Heb een bericht gestuurd naar de verkoper. Wil het gerust retourneren maar dat ding is echt smerig.

Oh nee dat meen je niet! Jezus wat ranzig!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 18:41

Kan dat niet onderweg gebeurd zijn...? Lijkt me sterk dat iemand iets nat van de kattenpis inpakt :=

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 19:30

Zou best kunnen. Het rare is dat je ook geen vlekken ziet verder. Heb dat ook aangegeven dat het mogelijk onderweg is gebeurt. Wel erg zonde.
Nou kan ik de adapter gebruiken ansich. En die dingen zijn ook prijzig. Dus wacht even af wat de verkoper wil. Heb dit ook aangegeven van de adapter..dus wie weten kunnen we iets regelen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 22:37

Het enige waar ik aan denk is dat er ergers een zielige kat vast zit op een depot

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 09:03

Amber_anne schreef:
Het enige waar ik aan denk is dat er ergers een zielige kat vast zit op een depot

Lijkt mij ergens dat dit niet aan de orde is, want hoe komt de zak aan de binnenzijde nat. Het was ingepakt met twee zakken over elkaar heen. En het kussen was nat en de binnenzijde van de binnenste zak. Als dit op een depot is gebeurt zou de buitenste zak m.i ook nat moeten zijn

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 09:11

Je zou het vooral aan de doos moeten kunnen zien, of die nat is geweest?
Ik weet niet wat voor zakken er omheen zaten. Maar kan me voorstellen als het echt goed nat wordt, dat de buitenste lagen dan opdrogen en het binnenin langer nat blijft.

Het kan toch sowieso bijna niet mogelijk zijn dat iemand een nat kussen oppakt, inpakt en niks merkt.... :=

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 09:48

Er zijn vreemde mensen op de wereld hoor :+

Ik had eens een koala knuffel voor m'n dochter op Vinted gekocht. Méga sigarettenlucht.
Tig keer gewassen en geweekt en toen was die stink niet meer overheersend
Maar sinds dien vraag ik altijd of een stoffen artikel uit een rookvrij huis komt :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 09:54

Gatverdamme, een kussen met kattenpies.

Dat ding kan je ook niet even wassen ofzo. Dat ging bij mij ook direct terug!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 12:16

Er zat geen doos omheen. Enkel verpakt met twee zakken.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 12:57

Plas door twee zakken heen is inderdaad wel heel raar en lijkt me dan ook niet. (Scheelt weer een zielige kat die vast zit :+ )

Heb je al antwoord van de verkoper

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 14:25

Buitenverpakking kan idd opgedroogd zijn, zeker met dit weer. Maar om door 2 lagen heen te plassen en zeiknat te zijn, vraag ik me af of het niet ergens ingelegen heeft?

Anyway, hopelijk komt de verkoper je tegemoet.

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 16:06

Ik heb zon hekel aan dpd. Het duurt altijd een eeuwigheid voordat er iets binnen nederland op de bestemming is. Maar de verkoper verstuurde alleen via dpd.
Is ook gelijk de laatste keer dat ik dit doe.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 21:05

Oh echt, hier is dpd favoriet omdat die altijd heel vlot is. Bizar dat er zo'n verschil in zit zeg!