Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:05

Dat ik weer thuis ruzie heb. Het is echt niet meer normaal lijkt het of leef ik met kleine kinderen man kom alleen beneden om te eten. Verder leef ik op m'n kamer. Maar alsnog elke keer weer gezeik

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:14

@Castilja: Totaal geen boomer, supermarkt hoort zich klantvriendelijk op te stellen en met een alternatief te komen. Wij hebben ooit ook een spaaractie gehad, waarbij de voorraad slecht was en niet goed leverbaar, toen hebben ze de actie gewoon dusdanig verlengd, zodat mensen alsnog de kans hadden spullen te halen voor hun spaarkaarten. Dus het zou zeker wel klantvriendelijk zijn om zoiets te organiseren (:

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:39

Waar ik me aan geërgerd heb.... Dat ik voor de zoveelste keer hoor "ooo jullie verwachten een corona baby!"

Nee, gewoon nee... We verwachten een baby, heeft niks met corona te maken.
En nee, baby is ook niet "per ongeluk" tijdens lockdown verwekt.
Baby stond al op de planning (ja planning, gaat helaas niet zonder hulp dus alles was gepland)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:48

Eilinora schreef:
Waar ik me aan geërgerd heb.... Dat ik voor de zoveelste keer hoor "ooo jullie verwachten een corona baby!"

Baby stond al op de planning (ja planning, gaat helaas niet zonder hulp dus alles was gepland)

Hier hetzelfde! Zo irritant :(:)
Mijn buurvrouw zei letterlijk: ‘Het was zeker niet gepland!’

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:49

Eilinora schreef:

Dit kan ik me heel goed voorstellen, ongelooflijk wat sommigen mensen soms uitkramen, zeker als er een zwangerschap in het spel is.
Anyway, van harte gefeliciteerd, hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:04

Eilinora schreef:

Néé joh. :wow: Mensen zijn echt zulke horken als het aankomt op (wel of geen) ouderschap en alles wat erbij komt kijken... :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:06

Een Corona baby... Hoe komen mensen op die term :') Jemig..

Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:09

Kom maar hier brengen, hoor! O:)

Dag 2 met hoofdpijn. Klaar mee. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:12

Nee, dat is nou ook weer niet de bedoeling _O-

Heb je Nurofen geprobeerd of een icepack?
Mijn man heeft regelmatig migraine en dat is eigenlijk het enige wat helpt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:12

Die Mango _O- dat zwaaien met het kopje, toen dat dramatische 'omvallen' en liggen toen je hem weg wou zetten en dan die huppeltjes, oehhh hij is zo schattig en leuk!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:01

Cayenne schreef:

Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak _O-
[ Video ]

BAAAAAS. DAT MAAKT HERRIE. IK MAAK GRAAG HERRIE. Heerlijk dier :')

Eilinora schreef:

Pijnlijk :(:). Jammer dat mensen niet na kunnen denken over dat kinderen krijgen niet voor iedereen makkelijk of ‘spontaan’ is. Geniet van je zwangerschap, het is je gegund. Hopelijk lukt het een beetje om de opmerkingen naast je neer te leggen :knuffel:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:14

Dat ik een soort spierkramp heb bij mijn ribben en het verkrampt iedere keer als ik lig.

En dat doordat mijn zusje opeens haast niets meer eet en zo snel afvalt mijn eetstoornis, waar ik al een jaar vanaf was, getriggerd is. Ik was zo blij dat ik helemaal geen gedachtes er over had, en nu voel ik me opeens zo dik en onzeker |(. Ik heb toch pizza gegeten vanavond, terwijl ik eigenlijk eerst salade zou hebben, dus ik geef er niet aan toe. Het is alsnog heel erg poedersuiker

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 23:15

Bokt die mijn reactie voor het ene topic in een totaal ander topic dat ik volg post en vervolgens als ik het in het juiste topic wil plaatsen zegt: "je kunt niet zo snel reageren na je laatste bericht"

Go home Bokt, ur drunk. :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:29

Lestrange01 schreef:
Dat ik een soort spierkramp heb bij mijn ribben en het verkrampt iedere keer als ik lig.

En dat doordat mijn zusje opeens haast niets meer eet en zo snel afvalt mijn eetstoornis, waar ik al een jaar vanaf was, getriggerd is. Ik was zo blij dat ik helemaal geen gedachtes er over had, en nu voel ik me opeens zo dik en onzeker |(. Ik heb toch pizza gegeten vanavond, terwijl ik eigenlijk eerst salade zou hebben, dus ik geef er niet aan toe. Het is alsnog heel erg poedersuiker

Ik ben trots op je :*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:29

Ik moest gapen en nu doet mijn kaak pijn? Auw?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:38

Cayenne schreef:
Nee, dat is nou ook weer niet de bedoeling _O-

Heb je Nurofen geprobeerd of een icepack?
Mijn man heeft regelmatig migraine en dat is eigenlijk het enige wat helpt.
Balen. -O-

Ik heb wat ibuprofen genomen, dat helpt redelijk gelukkig. :)

Lestrange01 schreef:

Goed gedaan! :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 01:10

Mijn ruin die dacht net even in mijn ruimte te komen.Ik word liever niet in het donker met mijn hoofdlampje in mijn nek gehijgd te worden.Hij is ook zo “hongerig”.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 02:18

Cayenne schreef:

[ Video ]

Ik had echt een slechte dag maar heb zo hard gelachen om hoe hij zo dramatisch ging liggen. Echt een mood. Ik wil ook een Mango

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 03:27

Wat een heerlijke pretletter cayenne <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 04:33

Dat ik niet kan slapen doordat ik lig te malen :(

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 07:06

Wakker worden met oog-migraine |o Kan eindelijk weer wat zien, laat de koppijn maar komen. Lekker begin van de dag zo -O-

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:04

Aah dat filmpje van Mango <3

Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan, voel me echt ellendig. Sinds gisterenavond heftige buikpijn linksonderin m'n buik die ik ook niet herken als menstruatiepijn of gewone buikpijn. Vanmiddag naar de huisarts want die wilde me toch even zien, maar daar blijf ik liever echt mijlenver vandaan nu met Corona :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:07

Dat de lockdown verlengd is. Ik snap het wel, maar ik vind het echt steeds meer irritant dat ik niet gewoon even naar de kapper kan, tekenpapier kan halen, even lekker uit eten om te vieren dat we een jaar samenwonen zonder elkaar de hersens in te slaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:14

Dat ik het gevoel heb dat ik alles om mij heen langzaamaan verpest, omdat ik prut in mijn vel zit. Terwijl ik dat niet wil, maar kan het niet draaien.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:14

_San87_ schreef:
Dat de lockdown verlengd is. Ik snap het wel, maar ik vind het echt steeds meer irritant dat ik niet gewoon even naar de kapper kan, tekenpapier kan halen, even lekker uit eten om te vieren dat we een jaar samenwonen zonder elkaar de hersens in te slaan.

Dit dus.. 3 weken langer. Ik wil zo graag naar de kapper, de masseur. En de wasmachine heeft wat sweaters kapot gewassen dus ik wil een paar nieuwe warme truien. Ik hou niet van online bestellen