Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilinora schreef:Waar ik me aan geërgerd heb.... Dat ik voor de zoveelste keer hoor "ooo jullie verwachten een corona baby!"
Nee, gewoon nee... We verwachten een baby, heeft niks met corona te maken.
En nee, baby is ook niet "per ongeluk" tijdens lockdown verwekt.
Baby stond al op de planning (ja planning, gaat helaas niet zonder hulp dus alles was gepland)
Eilinora schreef:Waar ik me aan geërgerd heb.... Dat ik voor de zoveelste keer hoor "ooo jullie verwachten een corona baby!"
Baby stond al op de planning (ja planning, gaat helaas niet zonder hulp dus alles was gepland)
Cayenne schreef:Een Corona baby... Hoe komen mensen op die termJemig..
Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak
[ Video ]
Lestrange01 schreef:Dat ik een soort spierkramp heb bij mijn ribben en het verkrampt iedere keer als ik lig.
En dat doordat mijn zusje opeens haast niets meer eet en zo snel afvalt mijn eetstoornis, waar ik al een jaar vanaf was, getriggerd is. Ik was zo blij dat ik helemaal geen gedachtes er over had, en nu voel ik me opeens zo dik en onzeker. Ik heb toch pizza gegeten vanavond, terwijl ik eigenlijk eerst salade zou hebben, dus ik geef er niet aan toe. Het is alsnog heel erg poedersuiker
Cayenne schreef:Balen.Nee, dat is nou ook weer niet de bedoeling
Heb je Nurofen geprobeerd of een icepack?
Mijn man heeft regelmatig migraine en dat is eigenlijk het enige wat helpt.
Lestrange01 schreef:Goed gedaan!Dat ik een soort spierkramp heb bij mijn ribben en het verkrampt iedere keer als ik lig.
En dat doordat mijn zusje opeens haast niets meer eet en zo snel afvalt mijn eetstoornis, waar ik al een jaar vanaf was, getriggerd is. Ik was zo blij dat ik helemaal geen gedachtes er over had, en nu voel ik me opeens zo dik en onzeker. Ik heb toch pizza gegeten vanavond, terwijl ik eigenlijk eerst salade zou hebben, dus ik geef er niet aan toe. Het is alsnog heel erg poedersuiker
Cayenne schreef:Een Corona baby... Hoe komen mensen op die termJemig..
Ik erger me aan deze pretletter. Niets mee te beginnen sinds hij een obsessie heeft ontwikkeld voor onze vuilnisbak
[ Video ]
_San87_ schreef:Dat de lockdown verlengd is. Ik snap het wel, maar ik vind het echt steeds meer irritant dat ik niet gewoon even naar de kapper kan, tekenpapier kan halen, even lekker uit eten om te vieren dat we een jaar samenwonen zonder elkaar de hersens in te slaan.