Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Cer welke boa moet wat doen dan, het is weer toegestaan en nu stijgt het ook weer.
Cer schreef:_Penotti schreef:Cer welke boa moet wat doen dan, het is weer toegestaan en nu stijgt het ook weer.
Deze zin snap ik niet helemaal?
@Bigone: ja precies.. maar het ging toen zo hard.. zou het kunnen zijn dat de mensen die er heftige klachten van kregen tijdens de eerste golf al op de IC beland zijn.. ? En dat nu de mensen die 'slechts' milde klachten hebben/krijgen, overgebleven zijn en nu aan het licht komen door meer testen? Ik weet het niet hoor, ik denk gewoon maar wat..
_Penotti schreef:Jij schrijft dat de boa's nu niets doen, toch? Of begreep ik je verkeerd?
LadyMadonna schreef:https://www.facebook.com/AD.NL/videos/2653486711532706/
Live persco, of is dit die van woensdag? Het is wel live
Maar die reacties eronder
Bloodymary schreef:Hoezo zijn er nu eigenlijk meer besmettingen dan in maart? Toen waren er veel meer, alleen werd er bijna niemand getest en nu wel. Ook concentreren de toenames in besmettingen zich momenteel heel erg. Bijvoorbeeld in Rotterdam.
Ik ken verschillende mensen die in maart goed ziek zijn geweest en aan alle symptomen voldaan hebben, maar het officieel niet weten omdat ze nooit getest zijn toen. Die telden toen niet mee, maar hebben wellicht wel overgedragen.