Pindakaa7 schreef:nou, het duurt best lang voor het weer tot m'n kont hangt!
Als je het vaker knipt hoeft er niet in een keer zo een stuk af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pindakaa7 schreef:Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu
T groeit wel weer aan natuurlijk maar pff wat baal ik hier van.
Pindakaa7 schreef:Haha nee boos worden op m'n moeder kan ik niet, daar is ze veel te lief voor. En lau heeft ook gelijk natuurlijk, het is maar haar en groeit vanzelf weer aan.
Maar ik baal wel, zóveel eraf had nou ook niet gehoeven.
Rawr schreef:Op een barbecue zitten met voornamelijk 50+'ers waar het bijna alleen maar gaat over complottheorieën rondom Corona, 5G en dat BLM onzin is. Ik wil hier weg want elke seconde dat ik dat gewauwel aan moet horen verlies ik een beetje hoop in de mensheid.
Boomers man...
ninji schreef:Rawr schreef:Op een barbecue zitten met voornamelijk 50+'ers waar het bijna alleen maar gaat over complottheorieën rondom Corona, 5G en dat BLM onzin is. Ik wil hier weg want elke seconde dat ik dat gewauwel aan moet horen verlies ik een beetje hoop in de mensheid.
Boomers man...
Oh gruwel! Daar ga ik heel slecht op, zulke onzin
Jessol schreef:"En.. nog altijd geen lief?"
"Zoek maar een relatie en dan kindjes maken tegen dat uw mama op pensioen gaat."
Ik zei al dat ik geen kinderen wil een tijdje geleden. "Standpunt nog niet veranderd?"
Wat haat ik het. Al die verwachtingen, die voor mij helemaal geen prioriteit zijn. Alsof je niet bestaat zonder relatie.