Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 15:04

Prima toch?

Ik vraag me sowieso af waarom we 'allemaal' monogamie zo halsstarrig als de standaard houden. Ik zie om me heen zoveel mensen emotioneel en/of mentaal vreemdgaan en erover liegen en het is ook de reden dat mijn eigen relatie over ging. Ik weet niet of ik een open relatie oid kan hebben, want mss word ik dan jaloers en onzeker. Maar mss geeft het ook rust, want dan hoeft er niet meer gelogen te worden als er een ander bij komt kijken en kun je goeie afspraken maken.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 15:31

capopjekop schreef:
Prima toch?

Ik vraag me sowieso af waarom we 'allemaal' monogamie zo halsstarrig als de standaard houden. Ik zie om me heen zoveel mensen emotioneel en/of mentaal vreemdgaan en erover liegen en het is ook de reden dat mijn eigen relatie over ging. Ik weet niet of ik een open relatie oid kan hebben, want mss word ik dan jaloers en onzeker. Maar mss geeft het ook rust, want dan hoeft er niet meer gelogen te worden als er een ander bij komt kijken en kun je goeie afspraken maken.

Ik denk hier precies zo over. Wil er graag open in staan, maar weet niet of ik dat puntje bij paaltje zou kunnen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 15:42

mits je goede afspraken maak en je kan je er beide in vinden dan ben ik niet perse tegen een open relatie, zolang ik maar nr 1 ben hahahhaa

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:03

davinci2412 schreef:
Duhelo schreef:
Eigenlijk gewoon een FWB waar je monogaam mee bent maar niet persé voorstelt aan familie en vrienden enzo?

Ja zoiets. Het hangt een beetje tussen FWB en een open relatie in. We zijn dus ook niet perse monogaam. Het is zeker niet mijn eerste keus maar ik vind haar te leuk om het nu gelijk helemaal af te kappen omdat zij aangeeft op dit moment geen relatie te willen. Daarnaast kan ik er voor nu mee leven als ze eventueel ook met andere zou daten. Mocht dit veranderen zie ik het dan wel weer

Zolang het werkt voor beide, denk ik, waarom niet.

Ik zit nu zo beetje op het punt dat ik het wel leuk zou vinden om iemand in mijn leven te hebben, maar ook niet perse als in vaste relatie, huisje tuintje kindje zeg maar.
Maar ook wel iets meer dan gewoon friends with benefits. Als zoiets op mijn pad zou komen, iemand die leuk genoeg is om er regelmatig tijd mee te spenderen en ev benefits, zonder dat het persé een relatiestempel moet krijgen en ze direct willen samenhokken, zou ik daar wel mee kunnen leven ja.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 19:41

Maar je kan ook een echte relatie hebben zonder gelijk samen te wonen, dat is iets waar ik het liefst voor ga.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 09:24

Ik ook, ik zie dat hele samenwonen denk ik ook niet zitten. Totdat er misschien wel iemand is waar je dat leuk mee vindt, maar mijn uitgangspunt is het niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 09:29

Je kan toch ook latten? Doe wij nu ook al meer dan een jaar (bewust). Pas nu hebben we het over samenwonen. Ken eigenlijk bijna niemand die binnen korte tijd samen gaat wonen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 09:35

Ja maar ik merk dat er toch een hoop mannen zijn met vastomlijnde beelden over hoe een relatie ingericht hoort te zijn terwijl ik helemaal niet van het stickers plannen ben. Maar goed als ze echt vasthouden aan wat zij vinden dat "hoort" passen ze sowieso niet bij mij.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 09:49

ja inderdaad, de meeste willen toch wel een relatie om uiteindelijk samen te wonen, samen huis te kopen, kinderen etc.

Trouwens, wnnr spreken jullie een kinderwens uit?

ik heb géén kinderwens, al dat ik het niet helemaal uitsluit, als dé man van mijn dromen er is, wie weet, misschien wel. Maar eigenlijk neig ik voor pakweg 95 % naar nee (wil ook absoluut niet zwanger worden etc.)
Mannen die specifiek al weten dat ze zeker 2 kinderen willen vallen voor me af. Maar wanneer spreek je het uit ? en hoe voorkom je dat ze zeggen wat ze denken dat je wil horen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 10:08

Ik ken die van mij :D nou ruim drie jaar, we hebben anderhalf jaar een relatie. Maar geen haar op ons hoofd die er over denkt om samen te gaan wonen hoor. En dat werkt prima! Hij lekker in zijn huis, ik in het mijne. Zien elkaar meerdere keren per week. Misschien dat we ooit in de verre toekomst nog gaan samenwonen, maar dan in een heel groot huis waar we allebei voldoende persoonlijke ruimte hebben :))

Wat kinderwens betreft, ik had dat gewoon in mijn Tinderprofiel staan :D Je kunt er maar beter duidelijk over zijn, want een man die een broedhok zoekt die heeft aan mij vrij weinig.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 10:25

Duhelo schreef:
ja inderdaad, de meeste willen toch wel een relatie om uiteindelijk samen te wonen, samen huis te kopen, kinderen etc.

Trouwens, wnnr spreken jullie een kinderwens uit?

ik heb géén kinderwens, al dat ik het niet helemaal uitsluit, als dé man van mijn dromen er is, wie weet, misschien wel. Maar eigenlijk neig ik voor pakweg 95 % naar nee (wil ook absoluut niet zwanger worden etc.)
Mannen die specifiek al weten dat ze zeker 2 kinderen willen vallen voor me af. Maar wanneer spreek je het uit ? en hoe voorkom je dat ze zeggen wat ze denken dat je wil horen?

Gelijk aan het begin. Ik ben altijd vrij duidelijk en eerlijk over mijn verwachtingen en ideeën voor de toekomst (voor zover je die kunt voorzien, je weet natuurlijk nooit hoe het leven loopt). Ik denk altijd dat je dit het beste aan het begin kunt uitspreken om zo niet onnodig tijd van mensen te verspillen (ik heb genoeg relaties zien stukgaan omdat partners wel/geen kinderwens hebben).

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 10:35

Ik zou zeggen gooi het er echt direct in, want dat wordt een mega struikelblok. Ik ben er altijd bijzonder open in geweest maar nu wordt het gelukkig niet meer gevraagd.

Hoewel ik toen ik net op tinder zat een paar jaar terug wel eens de vraag gehad heb of ik zin had in een tweede leg. Waarop ik antwoordde dat ik die eerste leg al niet zag zitten dus nul komma nul kans!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:16

In het profiel zetten, maar toch ook nog aangeven want mannen lezen slecht heb ik gemerkt. Beginnen doodleuk over kinderen of doen een beetje alsof het niet zo belangrijk voor ze is om de daarna toch over dat leuke neefje te beginnen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:24

Maar over leuke neefjes beginnen wil niet meteen zeggen dat ze zelf kinderen willen. Ik kan ook met veel enthousiasme over mijn neefje en nichtje praten maar ik heb nog 0,0 last van tikkende eierstokken en ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren.

Maar ik zou het wel snel ter sprake brengen als je wel of juist totaal geen kinderwens hebt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:41

Ik bracht dat altijd ter sprake voor of tijdens een eerste date. Wij zijn overigens na een half jaar gaan samenwonen, maar daarvoor zagen we elkaar ook al 6 dagen in de week en sliep ik daar ook al 4 dagen per week.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:44

Okee, ik was wat onvolledig, na over neefjes te kirren (een bepaalde manier van over kinderen praten) en dan in zo'n gesprek merken dat er toch wel een vader gevoel in zit.

Kirren is bij mij zo overdreven spreken over kinderen. Bijv eerste keer fietsen aangeven hoe super knap en hoe wonderlijk en blabla.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 12:49

Ik lees hier nu een tijdje mee, maar ik heb nu een vraag die ik graag aan jullie zou stellen. Op dit moment spreek ik vooral met vrouwen en het is me nu een aantal keer gebeurt dat ik ben laten zitten op een date óf dat ik het idee heb dat ik fake mensen tegenkom. Bijvoorbeeld meiden die niet willen bellen, geen instagram hebben en als puntje bij paaltje komt niet willen afspreken maar wel nudes willen. Of wat ik nu heb, iemand die ik probeerde te bellen en een afgesloten nummer heeft, maar wel whatsapp :? . Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen? Of die met me mee willen denken hoe ik niet meer word laten zitten? Het doet namelijk best wel veel pijn (Niet vanwege gevoelens, maar dat mensen je niet goed genoeg vinden) en ik denk dat het aan mij ligt omdat het al meerdere keren gebeurd is. Alvast bedankt!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 13:38

Je kan beginnen met de foto's te checken. Via Google kun je de afbeelding uploaden en dan krijg je zoekresultaten van sites waar die afbeelding gevonden is. Verder zou ik wellicht wat lastiger worden qua afspreken in dat geval, niet afspreken als ze niet willen bellen enzo, en wellicht zelfs wel videobellen in plaats van gewoon bellen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 14:18

en als je belt via whatsapp?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 15:26

Foto’s via Google werkt helaas niet zo goed. Je krijgt dan wel hits op de outfits van mensen, maar nooit op de foto’s zelf. Lastiger worden met afspreken is wel een goed idee!

Bellen via whatsapp kan ik wel proberen idd! Maar vind het nog steeds gek dat iemand me een afgesloten nummer geeft om mee te appen -O-

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 15:34

Heb je gevraagd voor instagram of facebook? Of zelf proberen te zoeken met de gegevens die je van haar hebt.

Als iemand het zo lastig maakt dan gaan er bij mij vaak alarmbellen af, al heb je altijd uitzonderingen.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 20:47

Instagram gevraagd, maar dat zou ze niet gebruiken. Ik heb idd alarmbellen en vertrouw er niks van, maar ik vraag me nu ook wel echt af hoe ik dit moet voorkomen. Het gebeurt me zo vaak dat het vast aan mij ligt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 22:25

Tinderella's, hoe gaat het hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 22:26

MarcoBorsato schreef:
Tinderella's, hoe gaat het hier?

Niet meer aan het tinderen, ben zo ontzettend verliefd op m’n vent <3

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 23:13

Hier ondertussen Tinder ook van m'n telefoon gegooid, de vorige kapte het na 3 dates af. 2 weken stuk van geweest, daarna weer verder gaan tinderen, leuke matches gehad met leuke gesprekken en nu met 1 serieus verder. Na 2 weken appen, zijn we nu in een week tijd 3 dates verder en de volgende paar staan ook weer gepland <3