Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:47

Sophie de Giraf stimuleert op verschillende manieren. Hier ook voor allebei een giraf.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:49

Ah monchichi is leuk! Had ik vroeger ook!
Bruder is hier echt een schot in de roos, heel mooi afgewerkt en stevig speelgoed, zoonlief speelt er veel mee en ook de jongste grijpt vaak naar de Bruder landrover. En het maakt geen lawaai, ook fijn :D

Hier ook beide een giraf, en bij beide een hit. Jongste heeft hem nog vaak te pakken.

Wij geven vaak een geboorteposter van http://www.printcandy.nl Mooie lijst erom en echt een succes!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:59

Hier ook iets van Sophie gekregen. Maar niet met een giraffe. Een bijtding. Ze vind er alleen geen hol aan. Snap ik ook wel, t is een saai ding.

Maar ze hebben inderdaad leuke dingen!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 06:37

Super, bedankt voor de tips. Staat genoeg tussen! :-)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 06:46

Lau, wil je mij de link sturen van de ralph lauren verkoop?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 08:24

Ondanks dat J 2 wordt is hij regelmatig nog in de weer met Sophie. Ook met de bijtring. Geluidje is er uit gelukkig. Ik weet niet wat het is maar iets trekt aan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 08:29

Hier hebben beide kinderen geen bijtspeelgoed gebruikt. Weigerden ook vanaf het eerste moment Sophies. Dus zaten hier nog in de verpakking (kreeg er tig want een erg orgineel kraamcadeau was het niet bij ons :+ ) ze zijn naar stichting babyspullen gegaan :)

Liti: nog bedankt voor de shoptips. Door de drukte van de boekenmarkt heb ik er helaas niet uitgebreid naar kunnen zoeken. Wel wat leuke winkeltjes in de papaplustraatjes (volgens gup) gevonden en een super toffe speeltuin in een wijk buiten het centrum waar we 2 uurtjes gespeeld hebben met een waterpomp en een berg zand/takken en steentjes :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 08:50

Julia heeft nooit omgekeken naar Sophie. Maar die heeft nooit ergens op gebeten of in dr mond gestopt.

Sophie echt is doooool op Sophie (was eerste kraamcadeautje wat we kregen van vrienden) en de hele dag is met dat ding in de weer en aan het opeten.

Reden dat Sophie zo duur is is omdat ze van natuurrubber is gemaakt op een duurzame manier. Juist omdat ze er op bijten is natuurrubber fijn. En het is wat zachter dan synthetisch rubber.

Hier zo naar oudvalkenveen met tessa en nog een vriendin met in totaal 5 monsters kinderen.
Sophie heeft 2 huildagen gehad dus ben benieuwd.
Normaal blijf ik dan thuis met veel ritme en regelmaat, maar nu heeft ze haar huildagen gekregen juist toen ik hele dagen met dr thuis was.
Dus maar lekker in de doek en wandelwagen en wandelen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 08:51

Was de boekenmarkt leuk Keet?

Hier ook een Sophie de giraf bijtring gehad, vond dochter erg leuk, zeker in het begin.
Deze kon ze makkelijk vastpakken en is ook mooi zacht :j. Gelukkig wel maar 1 exemplaar en niet zoals bij Keet tig exemplaren. Bij schoonouders ook nog een grotere Sophie de giraf (die met piepje volgens mij), vindt/vond ze ook leuk.

Deze hebben wij:
Afbeelding

Qua speelgoed heb ik nog niet echt ideeën voor je verder Lau, hier hebben we nog een stuk minder in huis :P.
Eerstvolgende grotere speelgoed dat hier gaat komen is denk ik een keukentje, daar is ze zo gek mee bij opvang en ook met keukenspulletjes bij schoonouders.
Zag van de week ook het houten poppenhuis van Little Dutch, die vind ik ook erg tof <3.

Veel plezier Lau en Tess!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 08:53

We hebben ook veel Oli&Carol, kan in bad en als bijtspeelgoed.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:01

Er komen steeds meer en meer merken met natuurrubberen bijtspeelgoed :) gelukkig :D iets meer variatie :D

Jitske: we zijn om de boekenmarkt heengelopen, vonden het veel te druk. Kwamen er ook niet voor.
Op de heenweg naar Duitsland wilden we er eigenlijk stoppen maar toen regende het heel hard. Dus toen gezegd het op de terugweg te doen. Wisten niet dat de markt er was, zagen de borden pas in het centrum staan :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:03

T heeft nooit echt gebeten op bijtspeelgoed. We hebben wel een vriendje van Sophie, dat hertje, die heet hier Bambi :') weet z’n echte naam niet.
T speelt er nu mee, maar vooral dan als hertje die vanalles beleeft zeg maar.
Kind heeft echt veel fantasie :')

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:05

MarcoBorsato schreef:
We hebben ook veel Oli&Carol, kan in bad en als bijtspeelgoed.

Kende ik helemaal niet, maar mooi spul zo te zien!

Vero haha heerlijk die fantasie!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:11

Sam bijt het liefst in zijn zus en mensen die maken geluidjes

Scharreld om tafel en voor je het weet zit je grote teen in zijn mond

Hij bijt op alles behalve bijtringen

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:12

Ik zag een knikkerbaan voorbij komen, die is mooi! Ga ik op het lijstje zetten voor als J iets groter is. :j Maar de volgende grote cadeautjes worden een Wobbel en Wishbone denk ik.

Gister ook even de nieuwe collectie van Mingo en Sproet&Sprout in de winkel bekeken. Vond Sproet&Sprout in het echt leuker dan op de foto's. :j Ik moet sowieso shoppen, veel longsleeves in 74 zijn te klein maar de truien in 80 zijn nog te groot. :roll:

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:18

tita schreef:
Sam bijt het liefst in zijn zus en mensen die maken geluidjes

Scharreld om tafel en voor je het weet zit je grote teen in zijn mond

Hij bijt op alles behalve bijtringen

:')

Vandaag komt Mingo binnen als het goed is *\o/*

Ik vind een boek idd ook een leuk cadeau, juist ook voor na de baby periode. Maar wij lezen ook dagelijks dus dat moet je wel leuk vinden dan natuurlijk. Bon voor een winkel waar iemand graag komt is ook gewoon leuk. Eventueel lekker pakket van Burt's Bees? Die multi purpose zalf is echt fantastisch. Ik kreeg een lading Zwitsal en dat gebruik ik niet dus dat was zonde.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:58

Kinderbestek is ook leuk. Deze waar rupsje nooitgenoeg door heen is gekropen bijvoorbeeld.

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:02

MizzMontana schreef:
Kinderbestek is ook leuk. Deze waar rupsje nooitgenoeg door heen is gekropen bijvoorbeeld.

[ [url=m/i8HhPa.png]Afbeelding[/url] ]

Vonden ze bij ons ook :+ elk kind heeft 3 gegraveerde zilveren kinderbestekjes :+

Stoeltje met een schildering van het geboorte kaartje vond ik erg leuk :j
Boeken en cadeaubonnen zijn altijd goed :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:12

En ik heb dat weer niet gekregen terwijl ik dat wel graag had gewild, haha.

Cadeaubonnen vond ik altijd heel stom om te geven, maar ik weet nu hoe handig het is!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:16

Ja maar zorg dan wel dat het van een winkel is die ze zeker weten leuk vinden! Ik had voor bijna 300 euro aan bonnen van een winkel waar ze geen merken verkopen die ik leuk vind. Dat was lasting shoppen.

Kreeg van een tante heerlijk parfum en bodylotion voor mezelf, dat was ook lekker.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:17

Keet schreef:
MizzMontana schreef:

[ [url=m/i8HhPa.png]Afbeelding[/url] ]

Vonden ze bij ons ook :+ elk kind heeft 3 gegraveerde zilveren kinderbestekjes :+

Stoeltje met een schildering van het geboorte kaartje vond ik erg leuk :j
Boeken en cadeaubonnen zijn altijd goed :)

Toch handig, want je eet toch drie maaltijden per dag :P
En nog wat fruit en groentebordjes dus je kunt nooit genoeg bestekjes hebben :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:28

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:35

Pantykous schreef:
Ja maar zorg dan wel dat het van een winkel is die ze zeker weten leuk vinden! Ik had voor bijna 300 euro aan bonnen van een winkel waar ze geen merken verkopen die ik leuk vind. Dat was lasting shoppen.

Kreeg van een tante heerlijk parfum en bodylotion voor mezelf, dat was ook lekker.

Ja je moet inderdaad wel even bekijken of je een bon van de Prénatal kan geven, of toch van een andere (web)shop.

Ik vraag ook wel gewoon eens of ze nog iets nodig hebben of graag willen of zo, is natuurlijk ook niets mis mee.

Hier net een bestelling van h&m binnen gekregen. Maat 74, want daar heb ik nog veel in nodig. Maar het valt allemaal zo groot, dus ze kan het nog niet aan. :(

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:39

Lau hoe is die kleur van MarMar wil de legging maar is ie makkelijk te combineren?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:54

verootjoo schreef:
Toch handig, want je eet toch drie maaltijden per dag :P
En nog wat fruit en groentebordjes dus je kunt nooit genoeg bestekjes hebben :D

Idd. Wij hebben ook minstens 5 setjes gekregen voor 2 kinderen en nog heb ik wel eens te kort. Hopelijk krijg ik voor F weer bestek.