Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Wie zijn toch Die mensen Die ons op zondag meenemen naar de dierentuin?
Sonja_vR schreef:Ik ben helemaal voor dat mensen willen blijven werken hoor
Echt waar
Maar why the hell begin je aan kinderen als je 1 dag in de week mama en papa spelen wel weer genoeg vind?
Ja ze zorgen Er voor dat het de kinderen op materialistisch vlak aan niets ontbreekt
En de au pair zal vast hartstikke goed voor ze zijn
Maar mijn god (en dat van een atheist)
Op die manier wil je toch helemaal geen gezin ? Wie Doe je Er nou daadwerkelijk een plezier mee?
Magrathea schreef:Maar de reactie eronder moet ik dan ook wel weer om lachen. "Dat je een paar keer per jaar tijd voor jezelf wil snap ik, maar elke week?"
Dat is ook weer zo'n typetje
Steeph schreef:Hier krijg ik nou echt jeuk van... https://www.bndestem.nl/brabant/genie-laurent-9-is-speelbal-van-grillige-ouders~ac15f22d/
(Premium artikel, dus even openen in een Incognito tabblad)
Sonja_vR schreef:Ik ben helemaal voor dat mensen willen blijven werken hoor
Echt waar
Maar why the hell begin je aan kinderen als je 1 dag in de week mama en papa spelen wel weer genoeg vind?
Ja ze zorgen Er voor dat het de kinderen op materialistisch vlak aan niets ontbreekt
En de au pair zal vast hartstikke goed voor ze zijn
Maar mijn god (en dat van een atheist)
Op die manier wil je toch helemaal geen gezin ? Wie Doe je Er nou daadwerkelijk een plezier mee?
Eef_Bam schreef:Ik ben eigenlijk nog het meest verbaast dat die vrouw 5 uur slaapt maar wel tijd maakt om een uur te gaan hardlopen in de ochtend. Lijkt me gezonder om gewoon een uurrje langer te slapen.
Eef_Bam schreef:Ik ben eigenlijk nog het meest verbaast dat die vrouw 5 uur slaapt maar wel tijd maakt om een uur te gaan hardlopen in de ochtend. Lijkt me gezonder om gewoon een uurrje langer te slapen.