Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 13:22

Ik kreeg een tijdje geleden ook een keer een melding van de bakker op een random tijd, denk dat toen iemand zijn pakket had geannuleerd. Die moet je namelijk zo ongeveer de seconde dat ze vrij worden gezet kopen, zo snel gaan die :+

Toevallig net weer een pakket daar opgehaald. 2 hele broden, 5 halve broden, 3 croissants en 6 bolletjes. Prima voor 5,99 :D
Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 16:04

Jouw vriezer ligt ook weer vol.

Het pakket van de bakker hier gaat altijd op random tijden online en dan is die vaak wel meteen weg.

_lautje_

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 14:36

Brood van de goede bakker gaat hier ook altijd razendsnel.

Ik had weer 2 verspakketten gehaald bij de Groeten versnijder
Afbeelding
O.a. veel paprika, 2 bakken van 1kg voorjaarsrauwkost, 1kg tomatensalsa, 2 bakken met couscoussalade, 1 zak met vega pastasaus, gesneden andijvie, 2 vega pulled kip wellington, paar zakken sla. 1kg gesneden broccoli, soepgroenten, gesneden aardappelen en nog wat los fruit.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 09:30

Die enorme pakketten hebben we hier echt niet in de regio.

Wel weer over de grens, een ontbijtpakket bij een hotel. 2,50 voor een enorme zak met meer dan 25 broodjes, choco dingen, appelbeignets, dingen met jam, met hartige vulling en mini broodjes. En een broodje kaas. Ontbijt, lunch, in de avond met mijn papa ervan gegeten en bij beiden nog in de vriezer. :oo

Let wel de zak had een A3 maat zo groot

Afbeelding

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 22:16

Ja bij hotel is vaak leuk. Enige is dat er dus vleeswaren bij kunnen zitten en die eet ik niet

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 09:56

Tasje voor 3€ bij Lidl gehaald net.
Afbeelding
Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 10:25

Dat is zeker een goed gevuld tasje van de lidl.

En die zak met broodjes van Karuna is ook niet verkeerd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 10:57

Die tasjes van de Lidl zijn altijd fijn! Ik kom er helaas bijna nooit meer.

Ik had gisteren wel weer een heel mooi broodpakket van de Plus. Helaas geen foto, maar ik kreeg een zak melkbroodjes, een half bruin, en nog een stuk of 6 grote broden waaronder volkoren, maïs, pittenbrood enz. Ik kreeg ze met moeite in de vriezer :))

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 10:58

Ik heb denk ik niet eens 5 keer zo'n tasje in de winkel gezien en ik doe toch elke week boodschappen bij de lidl.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 14:19

Ik koop vaak de tasjes en brood van de Lidl. Echt hele goede deals. Okay, heel eerlijk, ik koop zelden nog niet-Lidl-verspilmeniet brood.
Vorige week twee keer heel goedkoop asperges gegeten, die waren al duurder dan wat de tasjes kostten. (En ja, ik was specifiek op zoek naar tasjes met asperges!)
We hebben hier veel Lidls (vier op fietsafstand) en veel tasjes en brood, maar je moet wel vroeg komen.
Ik heb chatgpt ontdekt voor recepten. Lekker een ovenschotel met witlof en prei uit een tasje.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 14:24

Wij duiken altijd in de Jumbo in de hoek met afgeprijsde dingen. Soms geluk met brood voor 50 cent of vlees dat meteen de vriezer ingaat.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 17:37

Bij mij n Lidl hebben ze al maanden geen verspil me niet brood meer. Een keer gevraagd en toen zei een medewerker dat het brood voortaan een paar dagen houdbaar is. En dat ze daardoor niets meer over houden. Vreemd dat dat niet overal is...

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 17:47

Maar verkoopt jouw lidl elke keer al hun brood? Er zijn inderdaad langer lekker brood of hoe ze het ook noemen in het assortiment. Ik ben recentelijk bij 3 verschillende lidl's geweest en daar hadden ze allemaal brood liggen in het verspil me niet schap. Nou ligt er het ook niet elke keer en zeker niet de hele dag maar meerdere keer per maand wel. Ik doen vaak maar 1 keer per week boodschappen.

Wat ik wel vaak denk dat het personeel van de lidl eigenlijk nooit weten wat er in de winkel ligt. Mocht ik zulke vragen hebben vraag ik ze altijd via fb messenger. Op de klantenservice weten ze zo goed als alles.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:47

DoretteK schreef:
Bij mij n Lidl hebben ze al maanden geen verspil me niet brood meer. Een keer gevraagd en toen zei een medewerker dat het brood voortaan een paar dagen houdbaar is. En dat ze daardoor niets meer over houden. Vreemd dat dat niet overal is...

Er zijn maar een stuk of 6 soorten lang lekker broden.
Zo uit m'n hoofd tijger wit en bruin. Tijger volkoren, krentenbollen, Kids volkoren en tostibrood.
De rest allemaal niet.
Wij hebben in principe elke ochtend wel 10 broden met 25ct sticker.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:02

Zie zelden wat liggen in de verspil mij niet bakken hier bij de Lidl.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:50

Hmm oke dat wist ik niet! Maar waar er voorheen altijd om 8u verspil me niet brood was, is het er de laatste maanden echt nooit meer. Dus of ze verkopen dan idd mss alles. Ik kom ook wel eens na mijn werk en dan is het broodschap eigenlijk altijd leeg. Maar ik moet zeggen dat ze bij 'mijn' lidl ook nooit tasjes hebben en de laatste maanden ook zelden dingen groente en/of vlees in de 25 cent bakken. Dus mss doen ze wel iets heel goed. Of het gaat al naar eigen personeel oid O:)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 22:21

karuna schreef:
Wij duiken altijd in de Jumbo in de hoek met afgeprijsde dingen. Soms geluk met brood voor 50 cent of vlees dat meteen de vriezer ingaat.

Hier staat de afdeling garant voor voedselvergiftiging denk ik :')

Altijd hele bolle plastic zakken met groente, dingen die totaal verrot eruit zien, laatst nog bruingekleurd vlees, echt uhh... interessant :))

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 13:09

2e Paasdag twee Feestdagenboxen van de AH gehaald. Die zijn ook altijd goed, is mijn ervaring.

Inhoud van beide was hetzelfde: zo uit mijn hoofd, varkensrollade, luxe ragout (ene box had kip, de andere had asperge/beenham), bakje grote garnalen, zalm carpaccio, roomboter hamster, knoflookboter, en twee mini tulband cakejes met decoratie.
Allemaal heel lekker. :9 En de prijs van de rollade is al ongeveer de prijs van de box, dus prima.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 17:50

Dat me dit gelukt is vindt ik best knap. Maar het is me gelukt om het pakket bij de bakkerij te halen waar ik de afgelopen weken die melding van kregen.

Afbeelding

5 bruine bollen
1 croissant
1 rozijnen eierkoeken
4 eierkoeken
2 appelflappen
1 broodje (is dit een ragout broodje?)

Ik ben er weer erg blij mee

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 20:03

Ziet er lekker uit hoor! Dat broodje kan van alles zijn. Zou hem opensnijden als je het zeker wilt weten. Of gewoon een hap nemen, dan merk je het vanzelf. :+

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 20:38

Op de fb pagina van de bakkerij stond een broodje die erop leek waar ham en asperges in zaten.
Zodra ik hem proef zal ik zeggen wat het was. Ik heb geloof ik al eens zo eentje op en dat was geloof ik met ragout maar zeker weet ik dat niet meer.

Is het nieuw dat je een foto kun toevoegen als je je pakket beoordeelt in de app?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 20:42

friezenfan2 schreef:
Op de fb pagina van de bakkerij stond een broodje die erop leek waar ham en asperges in zaten.
Zodra ik hem proef zal ik zeggen wat het was. Ik heb geloof ik al eens zo eentje op en dat was geloof ik met ragout maar zeker weet ik dat niet meer.

Is het nieuw dat je een foto kun toevoegen als je je pakket beoordeelt in de app?

Dat was ook mijn eerste gedachte: ham-asperge want die verkopen wij ook. Maar het kan ook wat andes zijn. Ben nu wel benieuwd!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 09:36

DoretteK schreef:
Hmm oke dat wist ik niet! Maar waar er voorheen altijd om 8u verspil me niet brood was, is het er de laatste maanden echt nooit meer. Dus of ze verkopen dan idd mss alles. Ik kom ook wel eens na mijn werk en dan is het broodschap eigenlijk altijd leeg. Maar ik moet zeggen dat ze bij 'mijn' lidl ook nooit tasjes hebben en de laatste maanden ook zelden dingen groente en/of vlees in de 25 cent bakken. Dus mss doen ze wel iets heel goed. Of het gaat al naar eigen personeel oid O:)

Dat kan kloppen, de regels voor afprijzing zijn veranderd.
Eerder deden we dat savonds en ging het na sluiting in de bakken (of smorgens vroeg) nu gebeurd dat eerder en beland het eind van de middag in de bakken. Bij ons rond een uurtje of 16u.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 12:43

Afbeelding

Hier weer een prima vangst bij de bakker voor 5,99 :D

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 09:51

Dat is echt heel veel brood, paste alles in de vriezer?

Ik denk toch echt dat het meer een ragout broodje was er zaten stukjes ham in. Kan ook kip zijn geweest. Maar ik heb geen asperges geproeft.