Toevallig net weer een pakket daar opgehaald. 2 hele broden, 5 halve broden, 3 croissants en 6 bolletjes. Prima voor 5,99

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DoretteK schreef:Bij mij n Lidl hebben ze al maanden geen verspil me niet brood meer. Een keer gevraagd en toen zei een medewerker dat het brood voortaan een paar dagen houdbaar is. En dat ze daardoor niets meer over houden. Vreemd dat dat niet overal is...
karuna schreef:Wij duiken altijd in de Jumbo in de hoek met afgeprijsde dingen. Soms geluk met brood voor 50 cent of vlees dat meteen de vriezer ingaat.
friezenfan2 schreef:Op de fb pagina van de bakkerij stond een broodje die erop leek waar ham en asperges in zaten.
Zodra ik hem proef zal ik zeggen wat het was. Ik heb geloof ik al eens zo eentje op en dat was geloof ik met ragout maar zeker weet ik dat niet meer.
Is het nieuw dat je een foto kun toevoegen als je je pakket beoordeelt in de app?
DoretteK schreef:Hmm oke dat wist ik niet! Maar waar er voorheen altijd om 8u verspil me niet brood was, is het er de laatste maanden echt nooit meer. Dus of ze verkopen dan idd mss alles. Ik kom ook wel eens na mijn werk en dan is het broodschap eigenlijk altijd leeg. Maar ik moet zeggen dat ze bij 'mijn' lidl ook nooit tasjes hebben en de laatste maanden ook zelden dingen groente en/of vlees in de 25 cent bakken. Dus mss doen ze wel iets heel goed. Of het gaat al naar eigen personeel oid